Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 9 of 9
  • Item
    Strategic management of marketing activities at the enterprise
    (Sumy State University, 2025) Bokatova, Yе.Р.
    У роботі проаналізовано ефективність стратегічної реклами на прикладі RacconSchool. Ця робота має на меті об’єднати теоретичні висновки зі стратегічної реклами з практичними прикладами, отриманими з рекламної діяльності Raccoon School, демонструючи, як високоякісні рекламні стратегії виходять за межі реклами, щоб зосередитися на оцінці потреб клієнтів, стратегічному плануванні та гнучкості, щоб адаптуватися до мінливих обставин. За допомогою цього аналізу цілі пошуку підкреслюють важливість стратегічної реклами для формування успіху компанії та її здатності процвітати в ринковому середовищі, яке постійно змінюється. Основні результати роботи містять рекомендації щодо вдосконалення маркетингової стратегії школи, оптимізації розподілу ресурсів та покращення залучення та утримання студентів за допомогою більш цілеспрямованих маркетингових зусиль. Крім того, у дослідженні пропонується вдосконалити стратегії брендингу та комунікації для підвищення загальної ефективності відділу маркетингу в RacconSchool.
  • Item
    Маркетингові стратегії соціально-відповідальних кампаній: аналіз та шляхи удосконалення
    (Сумський державний університет, 2023) Хорунжий, А.Р.
    Актуальність роботи полягає у необхідності впровадження підприємствами сучасних маркетингових стратегій, в тому числі через впровадження соціально-етичних кампаній. Метою дипломної роботи є провести розробка рекомендації до впровадження соціальних кампаній агротехнологічними підприємствами України на прикладі ТОВ “Технохім”. Для досягнення цієї мети ми ставимо перед собою наступні завдання: 1. Розглянути теоретичні засади понять “стратегія”, “корпоративна соціальна відповідальність” та “соціальні кампанії”; 2. Провести аналіз застосування практик впровадження соціально-етичних ініціатив підприємствами України та закордоном; 3. Провести аналіз підприємства ТОВ “Технохім” та розробити рекомендації до впровадження соціально-етичної кампанії Предметом дослідження буде застосування підприємствами соціально-етичних кампаній, а об’єктом – ТОВ “Технохім”. Методи дослідження. Дослідження проводилося з використанням різноманітних наукових методів, включаючи історичний метод, метод системного аналізу, аналітичний метод, метод порівняння та метод моделювання. Наукова новизна одержаних результатів полягає в у формуванні системи рекомендацій щодо впровадження соціально-етичних кампаній та їх результатів серед агротехнічних підприємств України. Практична цінність одержаних результатів полягає в тому, що напрацьовані рекомендації можуть використовуватися надалі ТОВ “Технохім” та іншими підприємствами.
  • Item
    Consumer behavior and COVID-19: Comparing purchase incentives and ecological awareness changes
    (EDP Sciences, 2023) Летуновська, Наталія Євгенівна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Зябіна, Євгенія Анатоліївна; Ziabina, Yevheniia Anatoliivna; Люльов, Олексій Валентинович; Liulov, Oleksii Valentynovych; Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna
    Автори дійшли висновку, що жодна теорія не може однозначно пояснити, які фактори впливають на поведінку споживачів здорових продуктів сегмента. Проаналізовано наукові дослідження та первинні експериментальні дані, зроблено узагальнення щодо того, що найбільше впливає на рішення споживачів про покупку товару. Розроблено методологію вибору моделей поведінки споживачів у сегменті здорових продуктів на основі поєднання критеріальних ознак адресності, емоційності та екологічної свідомості, що дало змогу формалізувати типи моделей поведінки споживачів та обґрунтувати переважаючі критерії прийняття рішень. для кожного з них. Для різних моделей на покупку продукту впливатимуть його фактори. Продукти здорового сегменту - це не ті продукти, які переважна більшість купує після зважування та обмірковування рішення. Сформовано основу для розробки оптимального набору засобів маркетингової комунікації.
  • Item
    Marketing innovations in the activities of medical institutions under the influence of COVID-19
    (Сумський державний університет, 2022) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Koroshchenko, V.O.
    Автори проаналізували інноваційні маркетингові інструменти медичних закладів, що набули розвитку під впливом COVID-19. Досліджено ступінь ефективності цих нововведень та їх перспективність.
  • Item
    The impact of COVID-19 on the marketing activities of medical institutions
    (Видавничий дім "Гельветика", 2022) Летуновська, Наталія Євгенівна; Летуновская, Наталия Евгеньевна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Koroshchenko, V.О.
    Стаття присвячена актуальним питанням впливу COVID-19 на маркетингову діяльність медичних закла-дів. Приділено увагу аналізу основних інновацій у сфері медичного маркетингу, які виникли у відповідь на ви-клики, спричинені пандемією коронавірусу. Проаналізовано зміни пріоритетів суспільства, а також досліджені способи адаптації маркетингової діяльності суб’єктів господарювання в секторі охорони здоров’я. Визначе-ні детермінанти мікро- та макросередовища медичних закладів, що значною мірою впливають на функціо-нування таких закладів в умовах викликів різного характеру, зокрема в умовах епідемій. Проведено аналіз конкурентоспроможності окремого медичного закладу периферійного регіону України. Автори запропонували інноваційний варіант матриці Маслоу, який за своєю сутністю більше зводиться до безпечної поведінки та фі-зіологічних потреб споживача. Автори приділили увагу особливостям ведення сторінок у соціальних мережах, налаштуванню таргетованої реклами, розвитку сайтів охорони здоров’я, партнерству між медичними закла-дами, віртуальній допомозі лікарів та іншим важливим параметрам маркетингової діяльності. Для публікацій у соцмережах було обрано три основні взаємопов’язані теми: COVID-19, лікарня, лабораторія. За результа-тами проведеного дослідження були розроблені рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльнос-ті приватного медичного центру в умовах пандемії. Авторами розроблено медіа-план популяризації комп-лексного обстеження організму людини після перенесеної коронавірусної хвороби. На прикладі медичного центру описано впровадження нових маркетингових трендів у роботу медичного закладу (цифровізація, онов-лення сторінок у соціальних мережах, впровадження онлайн-запису пацієнтів, ведення експертних акаунтів). Результати оцінювали шляхом моніторингу кількості записів пацієнтів. Доведено ефективність впровадження маркетингових інновацій у діяльність цих суб’єктів господарювання в умовах пандемічних викликів. Дослідже-но переваги впровадження таких інновацій у діяльність медичних закладів та перспективи їх удосконалення.
  • Item
    To the issue of the improvement of Ukrainian entrepreneurial strategies: digitalmarketing as a modern tool for promotion of goods and servants in social media
    (Limited Liability Company “FINTECHALLIANCE”, 2022) Hirna, О.; Haivoronska, І.; Власенко, Дмитро Олександрович; Власенко, Дмитрий Александрович; Vlasenko, Dmytro Oleksandrovych; Brodiuk, Y.; Verbytska, А.
    The current state of the economy of Ukraine forces businesses to take measures to reduce the impact of existing factors of the changing environment on the activities of the enterprise, by reviewing the implemented marketing strategy. The article defines the system characteristics inherent in the concept of “digital marketing”. The key factors influencing the performance of a company that promotes goods (services) on social networks are listed. Based on the results of the study, the feasibility of using digital marketing as a tool to promote goods and services on social networks is substantiated. The necessity of following the rules of promotion of goods (services) in social networks is given and substantiated, the obligatory consideration of which should be the basis for the formation of business strategy of a business developing in a digital economy: omnichannel; identification of key performance indicators (KRIs); personalization; availability of online commerce on social networks digital marketing technologies should be comparable to the demands and needs of the target audience; consumer experience vs influencer advice. The list of key performance indicators (KPIs) that should be monitored and used by marketers when promoting goods (services) on social networks is proposed to consider the following indicators. Depending on the type of business and target audience, a set of models that marketers use when building communication strategies is defined. The mechanism of development and implementation of the strategy of integrated digital marketing communications is built. Based on the allocation of system characteristics and digital marketing tools, following the outlined rules of promotion of goods (services) in social networks, he is able to implement the procedure of translating management strategy into a regular process. To do this, it is necessary to build a model of a coherent digital marketing strategy and communication strategy. As a result, this will affect the effectiveness of the strategy of integrated digital marketing communications.
  • Item
    Elements of gamification in social marketing compaigns
    (Tkachov O.O., 2016) Widawska-Stanisz, A.
    The goal of this article is to present the essences of gamification and possibilities which are given by using it in the marketing work. Special attention was paid to activities of social marketing, which superior task is to pay direct attention to social problems, to change the social consciousness of given problem, to present the results of some behaviours and to support activities serving the change of attitudes.
  • Item
    Branding as an important part of marketing strategy
    (Сумський державний університет, 2014) Gaityna, N.M.
    The American Marketing Association defines a brand as a "name, term, sign, symbol or design, or a combination of them intended to identify the goods and services of one seller or group of sellers and to differentiate them from those of other sellers. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34978
  • Item
    Holding the policy of standardization in international marketing strategy by Ukrainian size-medium businesses
    (2011) Dubovyk, S.; Бондаренко, Алла Федорівна; Бондаренко, Алла Федоровна; Bondarenko, Alla Fedorivna; Lopatkina, I.
    The issue of standardization of international marketing strategy acquires special importance for domestic producers in connection with the globalization of markets. In this regard, management may build a work of marketing departments in the direction of maximizing the effectiveness of foreign economic operations. The major purpose of this article is to investigate the ability of Ukrainian companies to carry out the policy of “global marketing”. This paper presents a study of several empirical models for identification of the firm’s position towards the standardization of the marketing complex. Some of the aspects of the frameworks were examined by the author and proposals for their improvement were advanced in the research. In order to illustrate the models, the study of Ukrainian compressor equipment manufacturer is briefly discussed. The author then suggests the optimal structure of the investigated company’s presence in international markets.