Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Item
    Теоретико–методичні аспекти формування фізичної культури студентів в умовах сьогодення
    (Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка, 2019) Петренко, Наталія Володимирівна; Петренко, Наталья Владимировна; Petrenko, Nataliia Volodymyrivna; Петренко, Олена Павлівна; Петренко, Елена Павловна; Petrenko, Olena Pavlivna; Романова, Вікторія Борисівна; Романова, Виктория Борисовна; Romanova, Viktoriia Borysivna
    Відомо, що фізична культура – це частина загальної культури суспільства, а фізичне виховання – це органічна частина загального процесу виховання, спрямованого на розвиток гармонійної особистості. Традиційні форми та методики виявляють зниження мотивації у студентів до занять, тим самим негативно впливаючи на загальну фізичну активність молоді і на їх стан здоров’я. Навчання в сучасних закладах освіти являє собою високо напружений процес, протягом якого студенти піддаються посиленому впливу різних чинників – інформаційних, психологічних і соціальних. Ця тенденція ще більше погіршується внаслідок збільшення як фізичних, так і розумових навантажень. Тому формування фізичної культури студентської молоді стає особливо важливою проблемою в умовах сьогодення.
  • Item
    Формирование потребностей и ценностных ориентаций в физическом воспитании студентов
    (ФОП Євенок О. О, 2016) Петренко, Наталія Володимирівна; Петренко, Наталья Владимировна; Petrenko, Nataliia Volodymyrivna; Романова, В.Б.
    Однією з актуальних проблем у системі освіти є виховання у студентської молоді позитивного ставлення до занять фізичною культурою і спортом. Такі заняття відбуваються під впливом певних стимулів, потреб і ціннісних орієнтацій, які і утворюють мотиваційну сферу. Існуючі програми з фізичного виховання для студентів вищих навчальних закладів не дають очікуваного результату. Тому, існує гостра необхідність у вивченні потреб та інтересів студентів до таких занять, а також шляхів формування стійкої мотивації до постійних занять фізичними вправами і спортом в повсякденному житті.
  • Item
    Відеоматеріали на заняттях з іноземної мови
    (Сумський державний університет, 2019) Сизоненко, М.І.
    Актуальність теми обумовлена тим, що різноманітні відеоматеріали є завжди цікавими для вивчення дослідниками у різних галузях науки. Застосування відео у процесі вивчення іноземної мови є дієвим та успішним, оскільки воно дозволяє вчителю не лише розвивати всі види діяльності учнів, але й підвищує мотивацію до навчання та активізує творчу діяльність. Мета дослідження полягає у визначенні ролі та ефективності використання відеоматеріалів для розвитку мовних умінь і навичок учнів на уроках вивчення іноземної мови. Теоретичне значення бакалаврської роботи полягає в тому, що одержані результати можна використовувати на практичних заняттях з іноземної мови для підвищення результативності навчального процесу. Виокремлені методи роботи з відео можуть стати матеріалом для подальших досліджень. При написанні роботи було використано такі методи: порівняльний метод, а також метод аналізу та співставлень. У результаті проведеного дослідження було проаналізовано методи використання відеоматеріалів на уроках іноземної мови. Було доведено, що використання відео покращує пам’ять, увагу, а також розвиває такі види діяльності, як: читання, аудіювання, мовлення та письмо. На заняттях використовувалися різноманітні засоби сучасних технологій, що викликало інтерес та мотивацію учнів до вивчення англійської мови. Застосування описаних у роботі методів крім того, дало змогу виконувати разом з учнями креативні завдання, а також створювати різноманітні комунікативні ситуації для набуття мовної компетенції. Завдяки доступності та різноманітності відео богів, роликів, фільмів та серіалів учні почали вивчати іноземну мову поза межами школи у вільний час, а також за власною ініціативою. Проведена робота показала ефективність використання, а також неабияке практичне значення відеоматеріалів.
  • Item
    Памятки как способ организации самостоятельной работы учеников на старшем этапе
    (Сумський державний університет, 2019) Аларкон, Кастілло Магаллі Мічелле
    Самостоятельная работа является одной из широко обсуждаемых проблем преподавания, основной задачей которой является повышение роли самостоятельной работы учащихся, воспитание их творческой активности и инициативы. В основу исследования были положены дефиниции самостоятельной работы в методике и дидактике, классификации самостоятельной работы различных педагогов и ученых. В данной работе были рассмотрены разные виды памяток, которые можно использовать на уроках в старших классах и как способ организации самостоятельной работы старшеклассников с целью улучшения и облегчения процесса обучения. Каждый из методов, используемых в этой работе, имеет целью научить студента использовать памятки в самостоятельной работе, а также подчеркнуть их важность. Самостоятельная работа становится основной ведущей деятельностью учащихся и готовит их к самообразованию. Учащиеся учатся сами управлять своей деятельностью, применять полученные знания на практике, умеют оценивать и анализировать свои действия, ставить цели и самостоятельно двигаться к ним.