Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
4 results
Search Results
Item Спортивні ігри як метод ППФП студентів інформаційно-логічної групи спеціальностей(Сумський державний університет, 2019) Остапенко, Валентина Василівна; Остапенко, Валентина Васильевна; Ostapenko, Valentyna Vasylivna; Остапенко, Юрій Олександрович; Остапенко, Юрий Александрович; Ostapenko, Yurii OleksandrovychУ роботі визначено ефективність впливу занять спортивними іграми на розвиток професійно-важливих фізичних і психофізіологічних якостей.Item Вплив спеціальних фізичних вправ на психофізіологічну підготовленість студентів-волейболістів(Сумський державний університет, 2019) Богуславець, Д.М.; Остапенко, Юрій Олександрович; Остапенко, Юрий Александрович; Ostapenko, Yurii OleksandrovychУ тезах висвітлені шляхи підвищення ефективності спеціальних фізичних вправ на розвиток психофізіологічних якостей студентів-волейболістів.Item Спортивні ігри як засіб професійно-прикладної фізичної підготовки фахівців інформаційно-логічної групи спеціальностей(Національний педагогічний університет ім. Драгоманова, 2019) Остапенко, Юрій Олександрович; Остапенко, Юрий Александрович; Ostapenko, Yurii Oleksandrovych; Остапенко, Валентина Василівна; Остапенко, Валентина Васильевна; Ostapenko, Valentyna VasylivnaУ статті розглядається можливість застосування спортивних ігор або включення їх окремих елементів в практичний розділ професійно-прикладної фізичної підготовки програми з фізичного виховання студентів інформаційно-логічної групи спеціальностей. Проаналізовано сучасні вимоги до професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах збільшення обсягу навчальної програми, інтенсифікації процесу навчання студентів у вищій школі. Основоположною метою проведення даного дослідження стало удосконалення рівня розвитку професійно-важливих якостей фахівців інформаційно-логічної групи спеціальностей засобами спортивних ігор та відповідності отриманих результатів модельним показникам майбутньої професійної діяльності. Представлені результати дослідження фізичної і психофізіологічної підготовленості студентів, які займаються ігровими видами спорту і їх порівняння з модельними результатами для майбутньої професії, дає можливість стверджувати про доцільність їх застосування у підготовці майбутніх фахівців інформаційно-логічної групи спеціальностей. Встановлено, що використання новітніх технологій організації навчального процесу, удосконалення рівня професійної підготовленості буде відігравати значну роль у створенні ефективної програми з фізичного виховання.Item Формирование потребностей и ценностных ориентаций в физическом воспитании студентов(ФОП Євенок О. О, 2016) Петренко, Наталія Володимирівна; Петренко, Наталья Владимировна; Petrenko, Nataliia Volodymyrivna; Романова, В.Б.Однією з актуальних проблем у системі освіти є виховання у студентської молоді позитивного ставлення до занять фізичною культурою і спортом. Такі заняття відбуваються під впливом певних стимулів, потреб і ціннісних орієнтацій, які і утворюють мотиваційну сферу. Існуючі програми з фізичного виховання для студентів вищих навчальних закладів не дають очікуваного результату. Тому, існує гостра необхідність у вивченні потреб та інтересів студентів до таких занять, а також шляхів формування стійкої мотивації до постійних занять фізичними вправами і спортом в повсякденному житті.