Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
Search Results
Item Научные основы маркетинга инноваций(ООО "Печатный дом "Папирус", 2013) Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Перерва, Петро Григорович; Перерва, Петр Тригорьевич; Pererva, Petro Grigorovich; Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Дериколенко, Олександр Миколайович; Дериколенко, Александр Николаевич; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Карпіщенко, Олександр Олексійович; Карпищенко, Александр Алексеевич; Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych; Махнуша, Світлана Михайлівна; Махнуша, Светлана Михайловна; Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Міцура, Олена Олексіївна; Мицура, Елена Алексеевна; Mitsura, Olena Oleksiivna; Голишева, Євгенія Олексіївна; Голышева, Евгения Алексеевна; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Домашенко, Марина Дмитрівна; Домашенко, Марина Дмитриевна; Domashenko, Maryna Dmytrivna; Кобєлєва, Е.; Кобелева, Е.; Kobeleva, E.; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Ткачова, Н, П.; Tkachova, N. P.У монографії викладено методологічні й теоретико-методичні основи маркетингу інновацій. Викладено підходи до організаційно-економічного забезпечення інноваційного процесу на основі принципів маркетингу, інвестиційного забезпечення інноваційної діяльності. Запропоновано інноваційні технології формування й оцінки кон'юнктури ринку. Розкрито практичні аспекти управління інноваційними ризиками. Показано роль об'єктів інтелектуальної власності в маркетинговій і інноваційній діяльності підприємства. Удосконалено підходи до мотивації споживання продуктових інновацій, а також до оцінки ефективності маркетингових комунікацій. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/31392