Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 10
  • Item
    Комплекс інтерактивних тренажерів для вивчення технологій анімації в 3ds Max
    (Сумський державний університет, 2021) Дуванов, С.С.
    Дипломний проєкт присвячено розробці серії інтерактивних веб-тренажерів для вивчення основ створення анімації в програмі 3Ds Max. В роботі проведено аналіз предметної області та існуючих аналогів, розглянуто їх недоліки та переваги. Обрано засоби та технології реалізації проєкту. Виконано моделювання роботи серії веб-тренажерів з використанням методологій IDEF0 та UML, проведено планування робіт. Розроблено дизайн інтерфейсів, створено теоретичні блоки та блоки із завданнями для кожного веб-тренажера із серії. Результатом виконання проєкту є розроблена серія веб-тренажерів для вивчення основ створення тривимірної анімації в програмі 3ds Max для дистанційного курсу дисципліни "Технології анімації та візуалізації" університету СумДУ за темами: "Кінематика пов'язаних об'єктів", "Анімація об'єктів Bones", "Анімація за ключовими кадрами".
  • Item
    Особливості застосування дистанційних курсів при вивченні вищої математики
    (Сумський державний університет, 2016) Білоус, Олена Анатоліївна; Белоус, Елена Анатольевна; Bilous, Olena Anatoliivna
    Сучасний математичний апарат є ефективним інструментом дослідження різноманітних процесів і закономірностей, проведення розрахунків і формування прогнозів у всіх областях науки і техніки. Для вирішення більшості завдань технічного, економічного, медичного, гуманітарного характеру необхідно спочатку перевести їх на математичну мову, тобто побудувати математичну модель, і тільки потім отримати їх рішення. Тому, математичні навчальні курси складають основу математичної підготовки майбутніх фахівців.
  • Item
    Положення про розроблення та атестацію дистанційних курсів
    (Сумський державний університет, 2016) Шовкопляс, Оксана Анатоліївна; Шовкопляс, Оксана Анатольевна; Shovkoplias, Oksana Anatoliivna
    Для нормативного забезпечення процесу розроблення дистанційних курсів організаційно-методичний центр технологій електронного навчання уклав положення про розроблення та атестацію дистанційних курсів у Сумському державному університеті. Основною метою документа є організаційно-методична підтримка авторів-розробників електронних навчально-методичних матеріалів для дистанційної форми навчання.
  • Item
    К вопросам обеспечения и регламентации учебного процесса по дистанционной форме обучения
    (ПУЕТ, 2013) Зайцев, Олександр Васильович; Зайцев, Александр Васильевич; Zaitsev, Oleksandr Vasylovych; Шовкопляс, Оксана Анатоліївна; Шовкопляс, Оксана Анатольевна; Shovkoplias, Oksana Anatoliivna
    У тезах розглянуті питання трудомісткості розробки дистанційних курсів навчання. Надано пропозиції за обсягом навчального навантаження викладачів, щодо дистанційних курсів. Пропонується введення гнучкого графіка навчання. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/36639
  • Item
    Оцінка якості проектування навчального елементу дистанційного курсу
    (Сумський державний університет, 2012) Юдін, О.М.
    Критично важливим елементом системи дистанційного навчання, що визначає її ефективність є навчальний матеріал, наданий у вигляді дистанційного курсу (ДК). Сучасний підхід до формування змісту теоретичного матеріалу ДК базується на використанні розміщення навчальних елементів на окремих кадрах. У цих умовах набуває важливість питання оцінки якості проектування окремого кадру ДК, необхідно виконати вимоги веб-стандартів і принципи візуалізації інформації. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29485
  • Item
    Організаційно-методична підтримка атестації дистанційних курсів
    (Сумський державний університет, 2012) Шовкопляс, Оксана Анатоліївна; Шовкопляс, Оксана Анатольевна; Shovkoplias, Oksana Anatoliivna; Молдаванова, Наталія Олександрівна; Молдаванова, Наталия Александровна; Moldavanova, Nataliia Oleksandrivna
    Дистанційний курс (ДК) є інтерактивним електронним засобом, в якому навчально-методичні матеріали можуть бути представлені у вигляді лекцій, тестових завдань, тренажерів, проблемних завдань тощо. Стандартні вимоги до навчально-методичних матеріалів дистанційної форми навчання СумДУ передбачають внутрішні норми до створення ДК, визначають структуру навчального контенту та правила взаємодії учасників процесу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29482
  • Item
    Дистанційний курс - основна складова дистанційного навчання
    (Сумський державний університет, 2012) Ольховська, О.В.
    Стрімкий розвиток інформаційних технологій в усіх сферах людської діяльності все більше спонукає до актуалізації питання модернізації системи освіти. Основа такої модернізації, насамперед, полягає у впровадженні технологій дистанційного навчання (ДН). Дистанційна освіта стає можливою завдяки розвитку фактору, який охопив суспільство і став його невід’ємним чинником – мережі Інтернет. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29481
  • Item
    Проблеми представлення математичних формул у віртуальному навчальному середовищі
    (Сумський державний університет, 2012) Литвиненко, О.С.
    Дистанційний курс – це перш за все навчальний матеріал, який містить відомості з дисципліни, що необхідні студентові для формування фахових навичок. Для кращого засвоєння навчального матеріалу студентом, дуже важлива наочність його подання, зокрема через схеми, графіки, тематичні ілюстрації, формули. Правильно організована робота з формулами у віртуальному навчальному середовищі (ВНС) має ключове значення для ефективної інформаційної підтримки багатьох напрямів навчання. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29479
  • Item
    Стратегії вивчення дистанційних курсів
    (Видавництво СумДУ, 2007) Олексенко, В.М.