Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
100 results
Search Results
Item Впровадження сучасних технологій в електронній комерції: виклики та можливості для українських підприємств(Сумський державний університет, 2024) Гузела, А.В.Електронна комерція (e-commerce) продовжує набирати популярності як у світі, так і в Україні, надаючи бізнесу можливості для недорогого та ефективного виходу на ринок. В умовах безперервного зростання цифровізації та зміни купівельних звичок, впровадження сучасних технологій стає необхідним для українських підприємств. В роботі проаналізовано не лише основні можливості та виклики, а й приклади успішного впровадження технологій, а також прогнози на майбутнє.Item Віртуальний музей історії розвитку комп'ютерної техніки та інформаційних технологій(Сумський державний університет, 2024) Палагнюк, А.В.Дипломний проект присвячений розробці віртуального музею історії розвитку комп'ютерної техніки та інформаційних технологій. У роботі проведено аналіз предметної області з оцінкою аналогічних продуктів, визначено мету проекту, засоби реалізації, планування та проектування. Представлено поетапну розробку віртуального музею. Після реалізації проекту було проведено тестування для забезпечення якості. Результатом проведеної роботи є функціональний віртуальний музей, що дозволяє користувачам здійснювати віртуальні екскурсії та ознайомлюватися з історією розвитку комп'ютерних технологій.Item Інформаційна технологія підтримки діяльності диспетчера кол-центру пасажирських перевезень «Сервіс-Люкс»(Сумський державний університет, 2024) Мороз, Ю.В.Дипломний проект присвячений розробці та впровадженню вебдодатку для підтримки диспетчерів кол-центру "Service-Lux" з пасажирських перевезень, використовуючи метод TOPSIS для оптимізації розподілу таксі та підвищення ефективності, задоволеності клієнтів і використання ресурсів. У роботі проведено аналіз існуючих процесів диспетчеризації, визначено недоліки та області для покращення, досліджено застосовність методу TOPSIS для прийняття рішень диспетчерами. Представлена поетапна розробка вебдодатку для моделювання роботи диспетчерської системи. Після реалізації проекту проведено тестування вебдодатку на відповідність якості. Результатом проведеної роботи є вебдодаток для моделювання та оптимізації роботи диспетчерської системи "Service-Lux".Item Мобільний додаток для персонального читання новин(Сумський державний університет, 2024) Іванов, О.В.Дипломний проект присвячений розробці мобільного додатку для персонального читання новин. В роботі проведено аналіз предметної області з аналізом продуктів-аналогів, визначення мети проекту, засобів реалізації, планування та проектування роботи. Представлена поетапна розробка мобільного додатку для персонального читання новин. Після реалізації проекту проведено тестування мобільного додатку на відповідність якості. Результатом проведеної роботи є мобільний додаток для персонального читання новин.Item Вебдодаток для підтримки діяльності автосалону(Сумський державний університет, 2024) Тисячник, В.І.Дипломний проект присвячений розробці вебдодатку для підтримки діяльності автосалону. В роботі проведено аналіз предметної області з аналізом продуктів-аналогів, визначення мети проекту, засобів реалізації, планування та проектування роботи. Представлена поетапна розробка вебдодатку для підтримки діяльності автосалону. Після реалізації проекту проведено тестування вебдодатку на відповідність якості. Результатом проведеної роботи є вебдодаток для підтримки діяльності автосалону.Item Інформаційна технологія проектування месенджера з використанням біометричної автентифікації(Сумський державний університет, 2024) Нагорний, Є.М.Дипломний проект присвячений розробці інформаційної технології проектування месенджера з використанням біометричної автентифікації. В роботі проведено аналіз предметної області, постановка задачі та аналіз методів дослідження, проектування інформаційної технології, розробка інформаційної технології проектування месенджера з використанням біометричної автентифікації. Представлена поетапна розробка додатку месенджера з використанням стороннього сервісу біометричної автентифікації. Результатом проведеної роботи є інформаційна технологія проектування месенджера з використанням біометричної автентифікації.Item Інтелектуальна інформаційна технологія обробки даних покупців e-commerce додатків(Сумський державний університет, 2023) Беккер, Д.О.Дипломний проект присвячений розробці інтелектуальній технології для аналізу користувачів електронної комерції. В роботі проведено аналіз предметної області з порівнянням наукових робіт у цій галузі, визначення мети проекту, засобів реалізації, планування та проектування роботи. Представлений поетапний аналіз користувачів електронної комерції. Після реалізації проекту проведено порівняння моделей мишиного навчання на якість. Результатом проведеної роботи є інтелектуальна технологія аналізу користувачів електронної комерції.Item Маркетинговий інструментарій підвищення конкурентоспроможності спортивних організацій(Сумський державний університет, 2023) Доценко, А.В.Кваліфікаційна робота складається з 67 сторінок тексту, 3 розділів, 5 таблиць, 13 рисунків та списку з 32 використаних джерел. Актуальність теми роботи обумовлена необхідністю спортивних організацій впроваджувати ефективні маркетингові стратегії для залучення уваги глядачів, залучення спонсорів, талантів та забезпечення стійкої конкурентоспроможності в умовах зростаючої конкуренції та швидких змін в спортивному середовищі. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження маркетингових аспетків для підвищення конкурентноспроможності спортивних організацій. Завдання роботи: визначити теоретичні аспекти використання маркетингових комунікацій у спортивній індустрії; описати організаційні особливості застосування маркетингових інструментів з метою підвищення конкурентоспрможнлсті спортивних організацій; охарактеризувати роль цифрового маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності спортивних організацій; дослідити конкурентне середовище ГО «Дитяча Ліга фігурного катання на роликових ковзанах у Сумській області»; з’ясувати визначення стану використання маркетингових інструментів ГО «Дитяча Ліга фігурного катання на роликових ковзанах у Сумській області»; розкрити поняття розробки веб-сайту ГО «Дитяча Ліга фігурного катання на роликових ковзанах у Сумській області», як інструмент підвищення конкурентоспроможності; сформувати маркетингові стратегії по роботі з соціальними мережами Об’єктом дослідження є маркетинговий інструментарій ГО «Дитяча ліга фігурного катання на роликових ковзанах у Сумській області» для підвищення конкурентноспроможності спортивних організацій. Предметом дослідження є методи та засоби, які входять до складу маркетингового інструментарію і призначені для підвищення конкурентоспроможності спортивних організацій. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо просування та більшого охоплення спортивних організацій. Апробація результатів роботи підтверджується публікацією 1 статтею у фахових наукових виданняхі (у співавторстві) за темою роботи. У першому розділі розглянуто теоретичні засади щодо маркетингових інструментів підвищення конкурентоспроможності спортивних організацій. У другому розділі проаналізовано використання маркетингового інструментарію ГО «Дитяча ліга фігурного катання на роликових ковзанах у Сумській області». У третьому розділі запропоновано практичні рекомендаії щодо використання маркетингового інструментарію підвищення конкурентоспроможності спортивних організацій.Item Аналіз впливу зовнішніх і внутрішніх факторів на процес прийняття рішення про купівлю мобільного телефону(Миколаївський національний аграрний університет, 2018) Сагер, Людмила Юріївна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Старків, І.Л.У статі проаналізовано теоретичні основи дослідження факторів, які чинять вплив на процес прийняття рішення споживача під час вибору товару, деталізовано складові зовнішнього та внутрішнього впливу. Досліджено особливості споживацької поведінки кінцевих споживачів при покупці мобільного телефону, проведено аналіз значущих критеріїв, які висуваються покупцем. Проаналізовано вплив маркетингових заходів, таких як, реклама та акційні пропозиції, з’ясовано термін користування телефоном, причину зміни моделі, місце купівлі телефону. Розглянуто вплив статі продавця на процес прийняття рішення. Встановлено, що вибір споживачів в основному ґрунтується на психологічних та особистісних факторах, залежність також існує з соціокультурними факторами, комплексом маркетингу та факторами ситуаційного впливу. Визначено головні аспекти вибору мобільного телефону, що є важливим для формування конкурентоздатного товару. Виявлено, що персонал магазину відіграє значну роль, більшу довіру, стосовно мобільних телефонів, у покупців викликають чоловіки. Надано рекомендації виробникам телефонів для вдосконалення мобільних пристроїв на основі вимог споживачів.Item Маркетингові аспекти ведення бізнесу в умовах війни(Сумський державний університет, 2023) Василина, Т.М.Кваліфікаційна робота складається з 40 сторінок тексту, 2 розділів, 2 таблиць, 14 рисунків та списку з 37 використаних джерел. Актуальність теми роботи полягає у необхідності обґрунтування зміни в маркетинговій сфері після початку повномасштабних бойових дій на території України. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретико-методологічних засад щодо формування маркетингових аспектів ведення бізнесу в умовах війни з метою пошуку шляхів трансформації бізнесу з урахуванням сучасних викликів і перспектив. Завдання роботи: зробити бібліометричний аналіз концепції маркетингу під час війни; провести аналітичний огляд бізнесу в Україні в умовах війни; проаналізувати зміни споживчої поведінки після початку повномасштабного вторгнення; дослідити зміни на рекламному ринку; проаналізувати переорієнтацію виробництва на підприємствах; дослідити, як проводиться пошук нових каналів збуту на підприємствах; проаналізувати методи пошуку та відбору нових постачальників. Об'єктом дослідження є маркетингові аспекти українського бізнесу в умовах війни. Предметом дослідження є теоретичні та аналітичні засади аналізу зміни маркетингових аспектів. Методи дослідження – статистичний аналіз, структурний та порівняльний аналіз. Наукова новизна дослідження: проаналізовано зміни, які відбулися в маркетинговій діяльності підприємств в умовах війни, що на відміну від існуючих досліджень, включають в себе зміни в різних сферах маркетингу. У першому розділі розглянуто бібліометричний аналіз концепції маркетингу під час війни, проведений аналітичний огляд бізнесу в Україні після початку повномасштабних воєнних дій, проаналізовано зміни споживчої поведінки після початку війни. У другому розділі досліджено зміни на рекламному ринку України, як відбувається переорієнтація виробництва після початку повномасштабного вторгнення, як проводиться пошук нових каналів збуту, як проводиться пошук та відбір нових постачальників.