Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Item
    Дослідження процесу управління бізнес проєктів в межах креативної економіки (на прикладі власного проєкту)
    (Сумський державний університет, 2021) Вовченко, В.Р.
    Сутність роботи полягає в дослідженні креативної економіки на світовому рівні та на рівні держави України, виявлення основних відмінностей керативної економіки, визначення вкладу креативної економіки в розвиток світової економіки. Креативна економіка в Україні також поступово розвивається, зявляються нові підприємства, що орієнтовані на творчість та креатив. У великих містах, таких, як Київ, Львів, Запоріжжя, Одеса, Харків поступово створюються творчі кластери, що займаються розвитком креативної індустрії в Україні. Розвиток креативної економіки повязаний з розумінням людей, що таке культура та креатив, на скільки вони важливі для самовираження та самоідентифікації. Розвиток креативної економіки матиме свій вплив на Україну. За допомогою розвитку креативної економіки з’явлються нові робочі місця, зростає кількість самозайнятих осіб та кількість малих та середніх підприємств, рівень ВВП збільшиться.
  • Item
    Креативна економіка як інструментарій підвищення потенціалу порцеляново-фаянсової промисловості України: проблеми та перспективи
    (Сумський державний університет, 2020) Таранюк, Леонід Миколайович; Таранюк, Леонид Николаевич; Taraniuk, Leonid Mykolaiovych; Шахова, С.В.
    На IV міжнародному форумі «Креативна Україна», керівництвом країни проголошено креативну економіку пріоритетом стратегічного розвитку України, що спонукає до пошуків та дослідження галузей промисловості, що відповідають вимогам креативності та сприятимуть економічному розвитку держави. Метою даного дослідження є аналіз діяльності порцеляново-фаянсової промисловості України, підстави її ідентифікації як такої та її креативної складової – сфери виготовлення побутових та ужиткових предметів. У даному дослідженні при реалізації нормативного підходу при розгляді соціально-економічного розвитку галузі застосовано історичний метод, при дослідженні економічних показників використано метод крайніх величин, а також застосовані загальнонаукові методи узагальнення і синтезу. У статті зроблено ретроспективний аналіз соціально-економічних аспектів розвитку виробництв на території сучасної України за період з XVIII ст. до сьогодення. Досліджено показники обсягу виробництва продукції даної промисловості. Проведено дослідження відповідності характеристик порцеляново-фаянсової промисловості критеріям, що ставляться до галузей креативної економіки. Важливість дослідження полягає у визначенні подальшого кола питань, які необхідно досліджувати та розробляти з метою пошуку дієвих сучасних інструментів розвитку галузей національної економіки. Крім того, на даному етапі розвитку креативної індустрії, увага до вивчення галузей креативної економіки, зокрема порцеляновофаянсової промисловості, повинна викривати проблеми, що постають безпосередньо перед виробниками креативної продукції з метою розробки дієвого інструментарію їх розв’язання. Важливим наслідком для суспільства повинно стати усвідомлення значущості самого факту існування такої креативної галузі, як порцеляново-фаянсова. Саме її існування репрезентує автентичність цінного культурного явища, що протягом достатнього періоду часу відоме у світі, викликає повагу та вказує на значний культурний внесок, що може бути зроблено Україною як частиною Європейської спільноти. В межах даної статті розглянуто залежність розвитку галузі від державного управління. До напрямку подальших досліджень слід віднести дослідження організаційно-економічного забезпечення реінжинірингу порцеляново-фаянсової галузі з урахуванням інструментарію креативної економіки. Таким чином, наразі, при розбудові порцеляновофаянсової галузі як стратегічної, стаття може бути практично корисною та соціально цінною і для політиків, зокрема, профільному новоствореному Міністерству з питань стратегічних галузей промисловості.
  • Item
    Розподілене промислове виробництво як напрямок розвитку креативної економіки
    (Харківський національний університет будівництва та архітектури, 2018) Сотник, Ірина Миколаївна; Сотник, Ирина Николаевна; Sotnyk, Iryna Mykolaivna; Завражний, Костянтин Юрійович; Завражный, Константин Юрьевич; Zavrazhnyi, Kostiantyn Yuriiovych
    Розглянуто сутність розподіленого виробництва те тенденції ййого розвитку в контексті розбудови креативної економіки. Обгрунтовано ключові риси розподіленого виробнитцва та напрями розвитку промисловості шляхом його запровадження.
  • Item
    Креативна економіка та людський капітал: проблеми управління знаннями
    (Сумський державний університет, 2017) Вовченко, В.Р.
    Управління знаннями – невід’ємна частина менеджменту будь-якої компанії. Це модель, яка об’єднує дії, пов’язані з формуванням знань їх кодифікацію, розширенням та використанням. За допомогою людей створюються нові знання, а з використанням науково-технічної революції швидкими темпами розвивається інформаційний сектор та розширюються можливості передачі та обробки інформації.
  • Item
    Креативна економіка як нова модель економічного розвитку
    (Сумський державний університет, 2015) Серьожко, А.
    Креативна економіка – це галузь економіки, яка в першу чергу пов’язана з розумовою діяльністю. Як відомо людина істота творча, але її творчість не завжди призводить до створення чогось нового, креативного. Термін «креативної економіки» ввів журнал «BusinessWeek» у 2000 році. З кожним роком креативна економіка росте все швидше і швидше. Протягом 1990 року у країнах Організації економічного співробітництва та розвитку ріст креативної економіки перевищив загальний ріст сфери послуг у два рази, а виробничу – у чотири. Також збільшилась кількість американських та європейських патентів на винаходи. На сьогоднішній день лідером у креативній економіці залишається Великобританія.