Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 71
  • Item
    Оцінка конкурентоспроможності послуг підприємства на телекомунікаційному ринку (на прикладі ПрАТ «Київстар»)
    (Сумський державний університет, 2025) Рось, В.М.
    Мета дослідження: Оцінка конкурентоспроможності послуг ПрАТ «Київстар» на телекомунікаційному ринку України з урахуванням впливу зовнішніх та внутрішніх факторів, аналізу фінансово-економічних показників, інноваційності та якості обслуговування.
  • Item
    Цифрові навички як чинник конкурентоспроможності на ринку праці
    (Сумський державний університет, 2025) Рикова, К.
    Ринок праці має тенденцію швидкої зміни під впливом новітніх технологій, тому цифрові навички стали незамінним активом для людей та їх конкурентоспроможності. Коли велика частина даних знаходиться в інтернеті, компанії в стратегічному підборі кадрів надають перевагу людині, яка має навички користування цифровими інструментами. Тому, хто не встигає адаптуватися, залишається або підвищувати свою кваліфікацію, або втратити своє робоче місце. В найближчому часі прогнозується поширення штучного інтелекту на різні сфери діяльності, тому потрібно вже зараз покращувати відповідні цифрові навички.
  • Item
    Розвиток логістики в умовах цифрової економіки
    (Сумський державний університет, 2025) Пустогвар, В.В.
    У сучасних умовах цифрової трансформації бізнесу логістика переживає кардинальні зміни, які стосуються впровадження інноваційних технологій — від штучного інтелекту до Інтернету речей та блокчейн-рішень. Це зумовлено необхідністю підвищення ефективності управління ланцюгами постачання, скорочення витрат і забезпечення прозорості операцій. Особливо актуально це для українських підприємств, які прагнуть зміцнити свою конкурентоспроможність на тлі глобалізації та нестабільності економіки. Цифровізація логістичних процесів виступає не просто як технологічне оновлення, а як стратегічна необхідність, що дозволяє адаптуватися до нових викликів, забезпечити сталий розвиток і підвищити якість обслуговування клієнтів.
  • Item
    Особливості застосування інструментів цифровізації підприємницької діяльності
    (Сумський державний університет, 2025) Галушка, А.О.
    На сьогоднішній день майже будь-який бізнес має деяку загальнодоступно інформацію про себе в інтернет-мережі, проте більшість компаній намагається використовувати інформаційно-комунікаційні технології в персональних цілях. Більшість маркетологів більше коштів витрачають для просування своєї продукції саме в інтернеті, так як порівняно з іншими видами реклами має достатньо велику кількість переваг. Найбільші компанії на міжнародному ринку витрачають величезні кошти для роботи та аналізу великих даних, що дозволяє автоматизувати велику кількість процесів та стати ближчим до клієнта за рахунок адаптації своїх пропозицій для кожного окремого клієнта.
  • Item
    Особливості розробки стратегії просування онлайн-магазину в умовах цифрової трансформації суспільства
    (Національний університет «Одеська політехніка», 2023) Похилько, Світлана Василівна; Pokhylko, Svitlana Vasylivna; Єременко, Анна Юріївна; Yeremenko, Anna Yuriivna; Тиченко, Т.С.
    Стаття присвячена дослідженню теоретичних аспектів та практичної імплементації процесів розробки стратегії просування бізнесів в умовах розвитку електронної комерції та цифрової трансформації. У статті проаналізовано широке коло інструментів та платформи, які використовуються для розробки маркетингових стратегій. Наведено приклад актуального онлайн-бізнесу, для якого було визначено цільову аудиторію за допомогою методу «5W» М. Шеррингтона, використано SWOT-аналіз та метод SMART для подальшого формування стратегій розвитку. Доведено, що використання Social Media Marketing є корисним для підвищення життєздатності бізнесу, його розвитку та максимізації прибутку.
  • Item
    Бізнес-модельне проектування електронної комерції: ефективність дропшипінгу та його трансформація
    (Національний університет «Одеська політехніка», 2023) Похилько, Світлана Василівна; Pokhylko, Svitlana Vasylivna; Єременко, Анна Юріївна; Yeremenko, Anna Yuriivna
    Стаття присвячена дослідженню теоретичного процесу формування та використання бізнес-моделей в електронній комерції. У статті проаналізовано тенденцію зростання дослідження цифрових бізнес-моделей на світовому рівні. Розглянуто напрямки принципів формування корпоративних бізнес-моделей. Наведено бізнес-модель канвас О. Остервальдера, за допомогою якої було наведено приклад її використання на основі онлайн-сервісу з оренди житла Airbnb. У статті показано бізнес-модельне проектування електронної комерції на основі дропшипінгу. Були визначені послідовні етапи розвитку такого виду бізнесу, зіставлено переваги та недоліки його використання в проєктах. Спрогнозовано збільшення обсягів продажів завдяки використанню бізнес-моделі дропшипінг на 2025 рік. Загалом в дослідженні набуло вагомості формування та використання бізнес-моделі в загальній системі управління компаніями.
  • Item
    Сфери застосування штучного інтелекту в економіці
    (Сумський державний університет, 2024) Антоненко, А.
    Сьогодні у світі спостерігається тенденція до зростання значення електронної комерції та пов’язаних з нею послуг. До ключових технологій, які формують нове цифрове суспільство, відносять: робототехніку, штучний інтелект, За останні роки штучний інтелект зробив приголомшливий стрибок у обробці великих обсягів інформації: від програмного забезпечення для створення нових ліків до алгоритмів, здатних передбачити наші культурні вподобання. Саме тому технології штучного інтелекту мають величезний потенціал для підвищення конкурентоспроможності підприємств завдяки можливості моделювання виробничих і управлінських процесів, дослідження альтернативних варіантів управлінських рішень, використанню експертних знань для обґрунтування прийнятих рішень.
  • Item
    Ефективність розвитку сучасних бізнес структур
    (Сумський державний університет, 2024) Червяков, М.С.
    У представленій роботі особлива увага приділена аналізу бізнес-моделі та розвитку компанії «Binance» — однієї з провідних криптовалютних бірж у світі. Дослідження діяльності цієї компанії дозволяє виявити особливості реалізації сучасних бізнес-структур, їхню здатність реагувати на виклики цифрової економіки, а також застосування інновацій у процесі адаптації до регуляторних та ринкових змін.
  • Item
    Багатоканальні схеми легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом в умовах глобалізації економіки
    (Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2019) Тютюник, Інна Володимирівна; Tiutiunyk, Inna Volodymyrivna; Тверезовська, Олександра Ігорівна; Tverezovska, Oleksandra Ihorivna
    Одним з ключових напрямів дотримання Цілей сталого розвитку що реалізуються в рамках Стратегії сталого розвитку України до 2030 року є підвищення рівня безпеки держави та стандартів життя населення. Зростання темпів технічного та технологічного розвитку країни, цифровізація та глобалізація економіки, затяжна економічна та політична кризи в країні, що супроводжуються безконтрольністю діяльності з боку уряду та неефективними реформами в сфері ринкових відносин призвели до підвищення ризику економічної злочинності, особливо відчутних в зовнішньоекономічній, інвестиційній, податковій, фінансово-кредитній сферах, та становлять загрозу національній економічній безпеці країни. В цих умовах найбільш гостро стоїть проблема тіньового виведення коштів та подальшої їх легалізації, як передумова зниження рівня інвестиційної привабливості країни, довіри з боку іноземних партнерів, зниження її бюджетного та податкового потенціалів.
  • Item
    Вплив цифрової трансформації на інноваційний розвиток малого та середнього бізнесу в Україні
    (Сумський державний університет, 2024) Москвічов, А.С.
    У сучасному світі, що характеризується стрімким розвитком технологій та глобалізацією економічних процесів, цифрова трансформація стає не просто трендом, а необхідною умовою для виживання та розвитку бізнесу. Особливо це стосується малого та середнього бізнесу (МСБ), який є основою економіки багатьох країн, зокрема й України. В умовах постійно зростаючої конкуренції та мінливого ринкового середовища, здатність МСБ адаптуватися до нових реалій цифрової економіки стає ключовим фактором їх успіху та конкурентоспроможності.