Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
74 results
Search Results
Item Засоби просування брендів кондитерських в Instagram(Сумський державний університет, 2025) Погоріла, Є.; Яненко, Ярослав Васильович; Yanenko, Yaroslav VasylovychРоботу присвячено визначенню засобів просування брендів сучасних кондитерських в Instagram на основі аналізу конкурентного середовища в ніші солодощів. В результаті визначено такі засоби, як візуалізація контенту (оформлення профілю, візуально привабливе подання продукції), структурований та інформативний опис сторінки, емоційні акценти у створенні сучасного контенту, активна взаємодія з підписниками.Item Персоналізація реклами у фешн-індустрії: як бренди використовують штучний інтелект для створення унікального споживчого досвіду(Сумський державний університет, 2025) Ковальова, Тетяна Вікторівна; Kovalova, Tetiana Viktorivna; Бодарєв, К.Розглядається використання штучного інтелекту (ШІ) у рекламній діяльності брендів одягу, зокрема в контексті фешн-індустрії. Акцент зроблено на персоналізації реклами, створенні візуального та текстового контенту, а також застосуванні аналітичних алгоритмів для підвищення ефективності комунікації з цільовою аудиторією. Розкрито як переваги (масштабованість, швидкість, адаптивність), так і ризики (загроза творчості, етичні аспекти) впровадження ШІ в креативний процес. Матеріал базується на актуальних сучасних інструментах, що використовуються у модному маркетингу. Дослідження спрямоване на виявлення балансу між технологічною ефективністю та збереженням унікальності бренду.Item Особливості рекламних кампаній провідних брендів чаю(Сумський державний університет, 2025) Ковальова, Тетяна Вікторівна; Kovalova, Tetiana Viktorivna; Білошапка, С.Розглядаються особливості рекламних кампаній провідних чайних брендів, зокрема Lipton та Ahmad Tea. Проаналізовано інструменти, що застосовуються в рекламних кампаніях: використання емоційного маркетингу, цифрових технологій, колаборацій з інфлюенсерами, екологічного позиціонування та сторітелінгу. Визначено основні підходи до просування продукції: Lipton орієнтується на масовий ринок та активний digital-маркетинг, натомість Ahmad Tea акцентує увагу на преміальності, традиціях та високій якості чаю. Досліджено ефективність рекламних кампаній за ключовими показниками: впізнаваність бренду, рівень взаємодії з аудиторією, продажі та соціальна відповідальність. Отримані результати мають практичну цінність для рекламників та брендів, що працюють у чайній індустрії.Item Дизайн як інструмент формування бренду «Суспільне мовлення»(Сумський державний університет, 2025) Тітуренко, Я.У межах нашого дослідження розглядається, як саме візуальний і комунікаційний дизайн допомагає «Суспільному» утверджувати свою ідентичність та підвищувати рівень довіри серед громадян. Вивчаються приклади використання дизайн-стратегій різних міжнародних мовників, які демонструють ефективність подібного підходу.Item Удосконалення стратегії просування бренду «MAXIMA DECOR» в соціальних мережах(Сумський державний університет, 2025) Чорнобровкінa, Н.С.У роботі розглядається актуальна проблема вдосконалення стратегії просування бренду підприємства із застосуванням інноваційних маркетингових технологій, зокрема соціальних мереж. Основна увага приділяється підвищенню ефективності цифрової комунікації бренду Maxima Decor із цільовою аудиторією та посиленню його позицій на ринку шляхом формування сучасної SMM-стратегії. Мета дослідження – розробити та обґрунтувати комплекс ефективних рекомендацій щодо оптимізації стратегії просування бренду «Maxima Decor» у соціальних мережах для посилення його ринкових позицій та збільшення залучення цільових аудиторій. Об'єкт дослідження – процес просування бренду «Maxima Decor» у соціальних мережах. Предмет дослідження – сукупність інструментів, методів та комунікаційних підходів, що використовуються для просування бренду «Maxima Decor» у соціальних мережах, спрямованих на залучення майстрів та кінцевих споживачів. У процесі підготовки кваліфікаційної роботи були застосовані такі методи дослідження: теоретичні методи (аналіз і синтез наукових джерел, класифікація, узагальнення), емпіричні (спостереження за соціальними мережами бренду, аналіз статистики взаємодії), економіко-математичні методи (аналіз динаміки показників залучення). Практична значущість роботи полягає в можливості використання розроблених у ній рекомендацій для вдосконалення просування бренду Maxima Decor у соціальних мережах, підвищення впізнаваності серед цільової аудиторії та покращення показників маркетингової ефективності. Фактологічною основою дослідження стали: статистика сторінок бренду Maxima Decor у соціальних мережах Instagram та Facebook; власні спостереження за динамікою залучення підписників та типами контенту; аналітичні звіти Meta Business Suite; порівняльний аналіз сторінок конкурентних брендів; наукові та публіцистичні джерела, присвячені SMM і бренд-маркетингу.Item Чинники впливу на цільову аудиторію в рекламних моделях(Видавнича група «Наукові перспективи», 2025) Яненко, Ярослав Васильович; Yanenko, Yaroslav VasylovychУ статті визначено основні чинники впливу на цільову аудиторію в рекламних моделях, зокрема привернення уваги аудиторії та її переконання у перевагах рекламованого продукту, зворотній зв’язок зі споживачами, стимулювання дій аудиторії тощо. Під поняттям «рекламна модель» розуміється формула створення успішної реклами, розроблена певним автором або авторським колективом. Кожен з варіантів рекламних моделей містить акцент на певні чинники впливу на цільову аудиторію. Проведений аналіз відомих рекламних моделей дозволив визначити важливість такого чиннику впливу, як задоволеність цільової аудиторії. Відповідно, було з’ясовано значення для ефективності рекламних моделей чиннику задоволеності цільової аудиторії, зокрема задоволеність від придбання продукту, задоволеність від комунікації з рекламою, задоволеність власними діями через схвалення інших, моральне задоволення. Також у результаті дослідження було уточнено значення лояльності цільової аудиторії до рекламованого бренду для ефективності реклами. Це полягає у популяризації споживачами, переважно шляхом використання соціальних мереж, власного позитивного споживацького досвіду. Перші спроби створення рекламних моделей були зроблені ще наприкінці ХІХ століття, та деякі з цих засобів побудови ефективної реклами є актуальними і сьогодні. Водночас протягом ХХ-го і на початку ХХІ століття дослідники робили багато спроб вдосконалення існуючих рекламних моделей та створення абсолютно нових формул досягнення успіху в рекламі. З’ясовано, що кожна з нових рекламних моделей зазвичай базувалася на певних особливостях сприйняття реклами цільовою аудиторією, на змінах у медіаспоживанні, враховувала появу нових засобів масової інформації та каналів розповсюдження реклами. Відзначено, що у деяких сучасних рекламних моделях особлива увага приділяється пошуку споживачами додаткової інформації про продукт за допомогою інтернет-технологій.Item Дослідження та удосконалення комплексу маркетингу підприємства (на прикладі “Лакталіс -Україна”)(Сумський державний університет, 2024) Величко, Н.М.Дана дипломна робота на тему: "Дослідження та удосконалення комплексу маркетингу підприємства Лакталіс Україна" - це актуальна та цікава тема, яка дозволить глибоко зануритися в маркетингові стратегії великої компанії. Кожна людина кожен день стикається з продукцією молочних виробників. Ринок молочного виробництва дужє гнучкий, динамічний і швидко змінюється. В роботі проаналізована поточна ситуація на ринку молочної продукції України, вивчені основні конкуренти компанії, слабкі та сильні сторони підприємства, доля ринку, рейтинг, цінова політика, стратегії, які використовує компанія для просування продукції на ринок. В роботі виявлені проблемні зони та можливість для їх покращення. Виявлена ніша збуту, яка не занята конкурентами. В роботі проаналізована ефективність маркетингових інструментів: рекламні компанії, промоакції, прогроами лояльності. Розроблені пропозиції щодо удосконалення маркетингових стратегій, розроблен план дій для компанії для відриву від конкурентів та підняття іміджу бренд. Завданням роботи було: проаналізувати ефективність використання соціальних мереж для просування молочної продукції "Лакталіс Україна, розробити нову програму лояльності для клієнтів компанії "Лакталіс Україна", подивитись на використання онлайн-продажів молочної продукції компанії, проаналізувати ринок молочної продукції в Україні, основних конкурентів підпріємства, вдосконалити маркетингову стратегію для покращення показників якості та продажів компанії "Лакталіс Україна". В дипломной роботі проведен комплексний аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища компанії, досліджено споживчі вподобання та поведінку, а також оцінено ефективність поточних маркетингових інструментів. На основі отриманих результатів розроблені рекомендації щодо оптимізації маркетингового міксу та підвищення конкурентоспроможності "Лакталіс Україна" на українському ринку молочної продукції. В роботі проведен аналіз сучасних трендів у маркетингу, а також досліджено можливості використання цифрових технологій для підвищення ефективності маркетингових комунікацій. Також проаналізована важливість маркетингу молочної продукції в сучасних умовах. Основними методами дослідження були: аналіз документів, аналіз інформації з відкритих джерел, власні спостереження.Item Інновації в маркетингу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2021) Шевченко, К.В.; Сагер, Людмила Юріївна; Saher, Liudmyla YuriivnaОсновна роль інновацій в маркетингу - дослідження нових ринків, що в кінцевому підсумку призведе до збільшення продажів і прибутковості бізнесу. В період цифрової та висококонкурентної ери, є необхідним пошук та генерування інновацій, які зможуть поліпшити продажі компаній, підвищити впізнаваність бренду та позитивно вплинути на споживачів. Всі бренди, розглянуті вище, демонструють чітку орієнтацію на клієнтів, а інноваційні маркетингові практики дозволяють їм розробляти і забезпечувати споживачів способами, які втримають покупців та підвищать імідж компанії.Item Основні інструменти інтернет-маркетингу: аналіз та оцінка ефективності(Сумський державний університет, 2024) Щербак, А.В.Бакалаврська робота складається з 41 сторінок основного тексту, 2 розділів, 6 таблиць, 4 рисунків та списку використаних джерел з 51 найменувань. Актуальність теми роботи. Використання інтернет-технологій дозволяє оптимізувати операційні процеси та знизити витрати на виробництво товарів чи надання послуг, тим самим роблячи їх більш доступними. Крім того, це сприяє покращенню іміджу компанії. Оскільки взаємодія через інтернет є зручним форматом як для споживачів, так і для продавців, вона стає дедалі популярнішим способом комунікації. Ця тема є цікавою та актуальною для дослідження: як саме інтернет-технології впливають на кокурентоспроможність, яким є міжнародний досвід у цьому питанні, як можна застосовувати інструменти інтернет-маркетингу для підвищення конкурентних переваг підприємства. Метою даної дипломної роботи є аналіз основних інструментів інтернет-маркетингу та оцінка їх ефективності. Об'єктом дослідження є компанія з продажу електротехніки «Фокстрот». Предметом є оцінка ефективності інструментів інтернет-маркетингу в компанії. Практична значимість: розроблені автором напрацювання можуть бути використані в практичній діяльності компанії «Фокстрот». У першому розділі було досліджено теоретичні особливості інструментів інтернет-маркетингу, поняття інтернет-маркетингу та описано види його інструментів, здійснено оцінку ефективності стратегій інтернет-маркетингу, а також охарактеризовано досвід підвищення ефективності діяльності підприємств із застосування інструментів інтернет-маркетингу. Другий розділ присвячений удосконаленню механізмів ефективності використання інструментів інтернет-маркетингу на підприємстві «Фокстрот», що сприяло розробленню практичних рекомендацій.Item Створення проєкту рекламної кампанії в Instagram для магазину художніх виробів(Сумський державний університет, 2024) Цапенко, М.О.Сьогодні Інстаграм є однією з найбільш популярних соціальних мереж у світі, що створює необхідні умови для просування магазину художніх виробів. Втілення рекламної кампанії дозволить позиціонувати бренд серед конкурентів, охопить визначену цільову авдиторію та підвищить упізнаваність. Стратегія просування буде реалізована в соціальній мережі «Інстаграм», тому огляд особливостей просування на цій платформі є ще одним важливим аспектом актуальності теми.