Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 23
  • Item
    Аналіз конкурентного середовища підприємства
    (Сумський державний університет, 2025) Пасікута, Т.Ю.
    В кваліфікаційній роботі досліджено конкурентне середовище підприємства Nestlé Україна як одного з провідних учасників вітчизняного ринку продуктів харчування. Актуальність теми обумовлена зростанням конкуренції, економічною нестабільністю та необхідністю формування ефективної конкурентної стратегії для забезпечення стійкого розвитку підприємства.
  • Item
    Розробка конкурентної стратегії для суб’єкта господарювання
    (Сумський державний університет, 2025) Зоренко, Ю.В.
    Об’єкт дослідження є процес стратегічного управління підприємницькою діяльністю в умовах конкурентного ринку (на прикладі магазину в сільській місцевості). Метою кваліфікаційної роботи є теоретичне обґрунтування та практичне розроблення конкурентної стратегії для суб’єкта господарювання з урахуванням його внутрішнього потенціалу та зовнішнього конкурентного середовища (на прикладі магазину в сільській місцевості). Методи дослідження. Досягнути мети та завдань поставлених у кваліфікаційній роботі вдалося завдяки правильно підібраним методам. Описовий метод – для подання теоретичних положень щодо конкурентних стратегій; аналітичний метод – для аналізу діяльності підприємства та ринкового середовища; порівняльний – для оцінки конкурентів і вибору стратегії; а також метод прогнозування - для оцінки ефективності впровадження стратегії. Практичне значення роботи полягає в тому, що на основі аналізу реального суб’єкта господарювання – магазину в селі Кровне – було розроблено приклад конкретної конкурентної стратегії. Запропоновані рекомендації можуть бути використані підприємцями, які ведуть діяльність у сфері роздрібної торгівлі, зокрема в сільській місцевості, для вдосконалення управлінських рішень, підвищення ефективності й стійкості бізнесу.
  • Item
    Розробка плану просування інтернет-магазину у сфері одягу
    (Сумський державний університет, 2025) Кутнікова, Д.М.
    Актуальність теми роботи В умовах сучасного розвитку економіки, підприємства стикаються з постійною необхідністю підвищення ефективності виробничих процесів та забезпечення конкурентоспроможності на ринку. Одним із ключових аспектів цього процесу є інтернет-магазин одягу, що дозволяє зменшити витрати, підвищити якість послуг та забезпечити стабільне зростання. Об’єкт дослідження – процес інвестиційної діяльності підприємства, спрямований на відкриття інтернет-магазину одягу. Предмет дослідження методи та інструменти обґрунтування доцільності бізнес-плану відкриття інтернет-магазину одягу. Метою даної роботи є аналіз та обґрунтування доцільності бізнес-плану відкриття інтернет-магазину одягу на підприємстві, а також розробка рекомендацій щодо підвищення ефективності виробничих процесів. Методи дослідження: статистичний аналіз для оцінки показників ефективності інвестиційних планів, економіко-математичні методи для розрахунку інвестиційних витрат та чистих грошових потоків, метод порівняння для визначення переваг та недоліків різних видів інтернет торгівлі. У першому розділі розглянуто теоретичні основи бізнес-планування. Другий присвячено аналізу конкурентного середовища та специфіки бізнес-планування в інтернет-галузі. У третьому розділі обґрунтовано бізнес-план створення інтернет-магазину одягу з описом ключових етапів його реалізації.
  • Item
    Формування економічної стратегії у підприємницькій діяльності
    (Сумський державний університет, 2024) Сердюк, Р.Ю.
    Актуальність теми роботи дослідження зумовлена тим, що стратегічне управління, орієнтоване на формування економічної стратегії, забезпечує ефективне використання ресурсів підприємства, його фінансовий розвиток та підвищення рівня адаптивності до змінного ринкового середовища. Це набуває особливого значення в умовах зростаючої конкуренції, глобалізації бізнесу та необхідності впровадження інновацій.
  • Item
    Управління рекламною діяльністю ресторану
    (Сумський державний університет, 2024) Ващенко, П.С.
    Кваліфікаційна робота складається з 51 сторінки тексту, 3 розділів, 4 таблиць, 9 рисунків та списку з 33 використаних джерел. Актуальність теми роботи. Дана кваліфікаційна бакалаврська робота присвячена дослідженню управління рекламною діяльністю на ресторані «Козацька Броварня». У сучасних умовах високої конкуренції та швидкої зміни трендів у ресторанному бізнесі, ефективне управління рекламною діяльністю є ключовим фактором успіху. Робота охоплює теоретичні аспекти рекламних стратегій, їх класифікацію та етапи розробки. Метою роботи є визначення актуальних рекламних стратегій для ресторанного бізнесу, аналіз сучасних тенденцій у галузі та розробка рекомендацій для покращення взаємодії з цільовою аудиторією. Об’єктом дослідження є процес формування рекламних дій для ресторану «Козацька Броварня», а предметом – теоретичні та методологічні аспекти цього процесу. Завдання роботи: визначення сутності рекламної стратегії та її класифікація; розгляд етапів розробки рекламної стратегії; проведення аналізу ринку ресторанів в Україні; аналіз рекламної діяльності ресторану «Козацька Броварня»; дослідження поточного стану рекламної стратегії ресторану; розробка заходів для удосконалення рекламної стратегії ресторану; оцінка ефективності запропонованих заходів. Практична значимість одержаних результатів полягає у тому, що використані інноваційні підходи просування ресторану «Козацька Броварня» та удосконалення його рекламної стратегії. У першому розділі розглянуто сутність рекламної стратегії та її класифікацію, етапи розробки рекламної стратегії та проведено аналіз ринку ресторанів в Україні. У другому розділі досліджено конкурентне середовище ресторану «Козацька Броварня», його мікро- та макросередовище, досліджено поточний стан рекламної стратегії ресторану. У третьому розділі запропоновано заходи для удосконалення рекламної стратегії ресторану, а також проведена оцінка ефективності запропонованих заходів.
  • Item
    Маркетинговий інструментарій підвищення конкурентоспроможності спортивних організацій
    (Сумський державний університет, 2023) Доценко, А.В.
    Кваліфікаційна робота складається з 67 сторінок тексту, 3 розділів, 5 таблиць, 13 рисунків та списку з 32 використаних джерел. Актуальність теми роботи обумовлена необхідністю спортивних організацій впроваджувати ефективні маркетингові стратегії для залучення уваги глядачів, залучення спонсорів, талантів та забезпечення стійкої конкурентоспроможності в умовах зростаючої конкуренції та швидких змін в спортивному середовищі. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження маркетингових аспетків для підвищення конкурентноспроможності спортивних організацій. Завдання роботи: визначити теоретичні аспекти використання маркетингових комунікацій у спортивній індустрії; описати організаційні особливості застосування маркетингових інструментів з метою підвищення конкурентоспрможнлсті спортивних організацій; охарактеризувати роль цифрового маркетингу в підвищенні конкурентоспроможності спортивних організацій; дослідити конкурентне середовище ГО «Дитяча Ліга фігурного катання на роликових ковзанах у Сумській області»; з’ясувати визначення стану використання маркетингових інструментів ГО «Дитяча Ліга фігурного катання на роликових ковзанах у Сумській області»; розкрити поняття розробки веб-сайту ГО «Дитяча Ліга фігурного катання на роликових ковзанах у Сумській області», як інструмент підвищення конкурентоспроможності; сформувати маркетингові стратегії по роботі з соціальними мережами Об’єктом дослідження є маркетинговий інструментарій ГО «Дитяча ліга фігурного катання на роликових ковзанах у Сумській області» для підвищення конкурентноспроможності спортивних організацій. Предметом дослідження є методи та засоби, які входять до складу маркетингового інструментарію і призначені для підвищення конкурентоспроможності спортивних організацій. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо просування та більшого охоплення спортивних організацій. Апробація результатів роботи підтверджується публікацією 1 статтею у фахових наукових виданняхі (у співавторстві) за темою роботи. У першому розділі розглянуто теоретичні засади щодо маркетингових інструментів підвищення конкурентоспроможності спортивних організацій. У другому розділі проаналізовано використання маркетингового інструментарію ГО «Дитяча ліга фігурного катання на роликових ковзанах у Сумській області». У третьому розділі запропоновано практичні рекомендаії щодо використання маркетингового інструментарію підвищення конкурентоспроможності спортивних організацій.
  • Item
    Бізнес-планування розвитку малого підприємництва (на прикладі фотостудії)
    (Сумський державний університет, 2023) Маслій, М.Ю.
    Об'єктом дослідження є малий бізнес-проєкт створення фотостудії з фокусом на його розвиток та впровадження бізнес-плану. Предметом дослідження є процес розробки бізнес-плану для фотостудії. Методи, що використовувалися у дослідженні - аналіз літературних джерел, анкетування, спостереження, експертна оцінка, фінансовий аналіз, техніко-економічні розрахунки, інвестиційний аналіз. У першому розділі «Теоретичні аспекти бізнес-планування в малому підприємництві» розглянуто поняття бізнес-планування; висвітлено значення бізнес-планування для ефективного використання можливостей ринку та позиціонування підприємства в конкурентному середовищі. У другому розділі «Методичний інструментарій розробки бізнес-плану малого підприємства» проаналізовано інструменти та методи, які використовуються у бізнес-плануванні для малого підприємництва; виявлено основні виклики, з якими стикаються малі підприємства під час розробки та впровадження бізнес-планів; висвітлено стратегії та рекомендації щодо подолання цих викликів та перешкод для успішної розробки та впровадження бізнес-планів. У третьому розділі «Розробка бізнес-плану створення фотостудії» подано короткий огляд бізнес-проєкту; розкрито концепцію фотостудії; проведено аналіз ринку фотопослуг; визначено цільову аудиторію фотостудії; розроблено стратегію продажу фотопослуг; визначено маркетингові стратегії та план просування фотостудії; проаналізовано фінансові витрати; складено прогноз доходів фотостудії на основі орієнтовного обсягу замовлень та цінової політики; визначено потенційні ризики проєкту.
  • Item
    Удосконалення організації маркетингової діяльності на підприємстві
    (Сумський державний університет, 2022) Халабурська, К.І.
    У роботі досліджено теоретико-методичні засади системи управління маркетинговою діяльністю ПрАт “Малинська паперова фабрика - Вайдманн”. Визначено, що аналізуючи різні показники маркетингової активності, підприємство повинне виявити найбільш уразливі і дефектні зони і виробити рішення, які допоможуть підтримувати вже досягнуті високі показники або поліпшити поточні, тобто здійснювати регулювання маркетингової активності. Виявлено проблеми, які виникають в умовах глобалізації економіки та високого рівня конкуренції. Вивчено сучасні особливості глобалізації та її вплив на маркетингову діяльність промислових підприємств, досліджено внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства. Проведено маркетинговий аналіз та складено прогнози щодо обсягів продажу трансформаторного картону на 2022 рік. Запропоновані стратегічні ініціативи та комплекс заходів щодо ефективного використання виявлених резервів, реалізація яких призведе до підвищення рівня конкурентоспроможності ПрАт “Малинська паперова фабрика - Вайдманн”.
  • Item
    Удосконалення управління недержавним медичним закладом в умовах конкуренції на ринку медичних послуг (на прикладі центру Еледія)
    (Сумський державний університет, 2022) Куц, Лариса Вікторівна; Куц, Лариса Викторовна; Kuts, Larysa Viktorivna
    В роботі розглянуто актуальний напрям в системі розвитку охорони здоров’я в Україні – підходи, механізми та технології оптимізації управління приватним медичним закладом в умовах конкуренції на ринку медичних послуг. Висвітлено підходи до оцінки конкурентоспроможності медичних закладів Проаналізовано міжнародний досвід підвищення конкурентоспроможності в недержавних медичних закладах. Проаналізовано специфіку діяльності та склад персоналу медичного центру Еледія. Надано аналіз конкурентного середовища на ринку медичних послуг м. Суми Визначено основні стратегії вдосконалення системи управління Центром Еледія для підвищення конкурентоспроможності. Надано науково обґрунтовані рекомендації щодо удосконалення управління недержавними медичними центрами в умовах конкуренції на ринку медичних послуг України. Доведено, що що в конкурентній боротьбі на локальному ринку медичних послуг головним джерелом конкурентних переваг є не цінова конкуренція, а пропозиція ексклюзивних та якісних послуг. В роботі доводиться, що конкуренція в системі охороні здоров'я служить механізмом, що сприяє підвищенню цінності та якості медичних послуг для пацієнтів.
  • Item
    Удосконалення маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ресторану "Crocodile")
    (Сумський державний університет, 2020) Рудика, М.С.
    На даний час ресторанний бізнес в Україні і по всьому світу розвивається бурхливими темпами. З ростом добробуту людей, рівня їх життя, збільшується число постійних клієнтів, а це веде до зростання потреби в задоволенні запитів людей, які відвідують ресторани та інші місця громадського харчування. З'являється потреба в належному оформленні страв, в високому і швидкому рівні обслуговування, в соціальному визнанні ресторану. Багато людей обирають саме ресторани для проведення урочистих заходів, будь то весілля, дні народження або інші важливі події. Більшість офісних співробітників все більше починають користуватися послугами кафе під час обідньої перерви або важливої зустрічі під час робочого дня. Усі ці чинники змушують ресторани вести серйозну конкурентну боротьбу за відвідувачів, створювати такі маркетингові стратегії, які приносили б максимальний прибуток та сприяли залученню нових клієнтів у свій заклад. Таким чином, ресторанний бізнес буде успішним тільки в тому випадку, якщо він націлений не тільки на задоволення бажань і потреб гостей у продукції та послугах, а й на створення умов для збільшення відвідуваності ресторану. Задоволення потреб відвідувачів, завоювання їх розташування - першорядні завдання ресторану. Саме тому, в умовах жорсткої конкуренції в ресторанному бізнесі, будь-якому закладу важливо добре розбиратися в ситуації на ринку, знати свої сильні і слабкі сторони і вміти розробити свою маркетингову стратегію. Тільки це дасть можливість ресторану бути не тільки конкурентоспроможним на ринку, отримувати достатній прибуток, але і домогтися розширення цільової аудиторії і залучення потенційних клієнтів, функціонуючи при цьому тривалий період часу.