Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
11 results
Search Results
Item Освітні технології інтенсифікації навчання: формування навичок 21 століття за 21 день(Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2022) Красуля, Алла Вікторівна; Красуля, Алла Викторовна; Krasulia, Alla Viktorivna; Платонова, М.; Смирнова, Т.; Іл'їнська, Л.У матеріалі представлені результати педагогічного експерименту "21-денний челендж з розвитку навичок мислення вищого порядку (HOTS), який був реалізований на Факультеті електронних технологій навчання та гуманітарних наук Ризького технічного університету, Латвія.Item Професійно-орієнтоване навчання іноземних мов(Сумський державний університет, 2019) Лойко, С.К.Перекладацька діяльність в сучасному світі набуває дедалі більших масштабів і все більшу соціальну значимість. Професія перекладача є затребуваною на ринку праці. В багатьох країнах створені спеціальні освітні програми, які готують професійних перекладачів. Наразі, перебуваючи на шляху до євроінтеграції, Україна потребує великої кількості висококваліфікованих, конкурентоспроможних фахівців у галузі перекладу. Разом із попитом на перекладачів зросли вимоги до закладів вищої освіти, які, в свою чергу, мають готувати сучасних перекладачів, здатних швидко орієнтуватися у розвитку мови та інформаційних технологій. Метою дослідження є розгляд проблеми професійної підготовки перекладачів у сучасних умовах. Використання паралінгвістичних засобів спілкування під час навчання кваліфікованого спеціаліста у галузі перекладу. Теоретичне значення бакалаврської роботи: полягає у систематизації теоретичних знань щодо професійно-орієнтованого навчання майбутніх перекладачів. Результати можуть бути використані в розробці лекційних та практичних курсів з англійської мови та практики перекладу.Item Здоров’язбережувальні технології у педагогічній системі формування ціннісного ставлення до здоров’я в учнів професійно-технічних навчальних закладів(СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2011) Єжова, Ольга Олександрівна; Ежова, Ольга Александровна; Yezhova, Olha OleksandrivnaНа основі аналізу сутності понять “педагогічні технології” та “здоров’язбережувальні технології” зроблено висновок, що поняття “здоров’язбережувальні технології” не повністю відповідають меті педагогічної системи формування ціннісного ставлення до здоров’я в учнів ПТНЗ. Запропоновано використовувати лексему “педагогічні технології формування ціннісного ставлення до здоров’я”.Item Шифрування даних різного рівня доступу для навчального закладу(Cумський державний університет, 2016) Шепелєв, Д.В сучасному світі має місце тенденція злиття освітніх і інформаційних технологій і формування на цій основі принципово нових інтегрованих технологій навчання, заснованих, зокрема, на Інтернет-технологіях.Item Особистісна орієнтація в системі підготовки фахівців фізичного виховання(Сумський державний університет, 2016) Григоренко, Г.В.Таким чином, викладені ознаки особистісно-орієнтованої освіти, фахової підготовки майбутніх вчителів фізичної культури свідчать про те що одним з пріоритетів у системі професійно-педагогічної освіти є активне впровадження в навчально-виховний процес особистісно-орієнтованих педагогічних технологій, які відповідають вимогам часу та потребують постійного вдосконалення та корегування.Item Упровадження європейської кредитно-трансферної системи як інноваційної технології організації навчання(РВНЗ "Кримський гуманітарний університет", 2013) Головань, М.С.Розкрито потенціал європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу як інноваційної технології навчання. Сформульовано умови її ефективного функціонування та завдання, які потребують вирішення з метою подальшого удосконалення процесу впровадження ЄКТС.Item Європейська кредитно-трансферна система як інноваційна технологія організації навчання(Кримський гуманітарний університет, 2012) Головань, М.С.Розкрито потенціал європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу як інноваційної технології навчання.Item Роль контролю підготовки та проведення занять, як складової педагогічної майстерності викладача ВВНЗ(Видавництво СумДУ, 2008) Трофименко, Павло Євгенович; Трофименко, Павел Евгеньевич; Trofymenko, Pavlo Yevhenovych; Петренко, Валентин Миколайович; Петренко, Валентин Николаевич; Petrenko, Valentyn Mykolaiovych; Мазуренко, В.О.Якість підготовки офіцерів кадру та запасу у ВВНЗ залежить від постійного удосконалення всієї системи вцілому, а кожне конкретне дидактичне завдання реалізується за допомогою адекватної технології навчання. Застосування сучасних технологій навчання, в свою чергу, зумовлює впровадження широкого діапазону методів, засобів навчання та вміння на науковій основі обирати з цього діапазону ті з них, які відповідають дидактичним цілям. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18308Item Нові форми навчальних технологій як засіб контролю та самоконтролю та самоконтролю знань студентів(Видавництво СумДУ, 2008) Прокопова, О.В.; Малько, О.Ю.; Свирид, М.В.Item Кейс-метод як різновид особистісно орієнтованих освітніх технологій(Видавництво СумДУ, 2006) Весперіс, С.З.