Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 11
  • Item
    Освітні технології інтенсифікації навчання: формування навичок 21 століття за 21 день
    (Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, 2022) Красуля, Алла Вікторівна; Красуля, Алла Викторовна; Krasulia, Alla Viktorivna; Платонова, М.; Смирнова, Т.; Іл'їнська, Л.
    У матеріалі представлені результати педагогічного експерименту "21-денний челендж з розвитку навичок мислення вищого порядку (HOTS), який був реалізований на Факультеті електронних технологій навчання та гуманітарних наук Ризького технічного університету, Латвія.
  • Item
    Професійно-орієнтоване навчання іноземних мов
    (Сумський державний університет, 2019) Лойко, С.К.
    Перекладацька діяльність в сучасному світі набуває дедалі більших масштабів і все більшу соціальну значимість. Професія перекладача є затребуваною на ринку праці. В багатьох країнах створені спеціальні освітні програми, які готують професійних перекладачів. Наразі, перебуваючи на шляху до євроінтеграції, Україна потребує великої кількості висококваліфікованих, конкурентоспроможних фахівців у галузі перекладу. Разом із попитом на перекладачів зросли вимоги до закладів вищої освіти, які, в свою чергу, мають готувати сучасних перекладачів, здатних швидко орієнтуватися у розвитку мови та інформаційних технологій. Метою дослідження є розгляд проблеми професійної підготовки перекладачів у сучасних умовах. Використання паралінгвістичних засобів спілкування під час навчання кваліфікованого спеціаліста у галузі перекладу. Теоретичне значення бакалаврської роботи: полягає у систематизації теоретичних знань щодо професійно-орієнтованого навчання майбутніх перекладачів. Результати можуть бути використані в розробці лекційних та практичних курсів з англійської мови та практики перекладу.
  • Item
    Здоров’язбережувальні технології у педагогічній системі формування ціннісного ставлення до здоров’я в учнів професійно-технічних навчальних закладів
    (СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2011) Єжова, Ольга Олександрівна; Ежова, Ольга Александровна; Yezhova, Olha Oleksandrivna
    На основі аналізу сутності понять “педагогічні технології” та “здоров’язбережувальні технології” зроблено висновок, що поняття “здоров’язбережувальні технології” не повністю відповідають меті педагогічної системи формування ціннісного ставлення до здоров’я в учнів ПТНЗ. Запропоновано використовувати лексему “педагогічні технології формування ціннісного ставлення до здоров’я”.
  • Item
    Шифрування даних різного рівня доступу для навчального закладу
    (Cумський державний університет, 2016) Шепелєв, Д.
    В сучасному світі має місце тенденція злиття освітніх і інформаційних технологій і формування на цій основі принципово нових інтегрованих технологій навчання, заснованих, зокрема, на Інтернет-технологіях.
  • Item
    Особистісна орієнтація в системі підготовки фахівців фізичного виховання
    (Сумський державний університет, 2016) Григоренко, Г.В.
    Таким чином, викладені ознаки особистісно-орієнтованої освіти, фахової підготовки майбутніх вчителів фізичної культури свідчать про те що одним з пріоритетів у системі професійно-педагогічної освіти є активне впровадження в навчально-виховний процес особистісно-орієнтованих педагогічних технологій, які відповідають вимогам часу та потребують постійного вдосконалення та корегування.
  • Item
    Упровадження європейської кредитно-трансферної системи як інноваційної технології організації навчання
    (РВНЗ "Кримський гуманітарний університет", 2013) Головань, М.С.
    Розкрито потенціал європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу як інноваційної технології навчання. Сформульовано умови її ефективного функціонування та завдання, які потребують вирішення з метою подальшого удосконалення процесу впровадження ЄКТС.
  • Item
    Європейська кредитно-трансферна система як інноваційна технологія організації навчання
    (Кримський гуманітарний університет, 2012) Головань, М.С.
    Розкрито потенціал європейської кредитно-трансферної системи організації навчального процесу як інноваційної технології навчання.
  • Item
    Роль контролю підготовки та проведення занять, як складової педагогічної майстерності викладача ВВНЗ
    (Видавництво СумДУ, 2008) Трофименко, Павло Євгенович; Трофименко, Павел Евгеньевич; Trofymenko, Pavlo Yevhenovych; Петренко, Валентин Миколайович; Петренко, Валентин Николаевич; Petrenko, Valentyn Mykolaiovych; Мазуренко, В.О.
    Якість підготовки офіцерів кадру та запасу у ВВНЗ залежить від постійного удосконалення всієї системи вцілому, а кожне конкретне дидактичне завдання реалізується за допомогою адекватної технології навчання. Застосування сучасних технологій навчання, в свою чергу, зумовлює впровадження широкого діапазону методів, засобів навчання та вміння на науковій основі обирати з цього діапазону ті з них, які відповідають дидактичним цілям. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18308