Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
10 results
Search Results
Item Web-додаток для організації захисту лабораторних робіт із дисципліни «Технології захисту інформації(Сумський державний університет, 2022) Грищенко, В.В.Кваліфікаційну роботу бакалавра присвячено розробці web-додатку для організації захисту лабораторних робіт із дисципліни «Технології захисту інформації». У першому розділі розглянуто останні дослідження по темі даного досілдження. Проаналізовано аналоги розроблюваного web-додатку, визначено їх сильні та слабкі сторони. Також сформовано мету та задачі проекту та обрано засоби його реалізації. У другому розділі виконано структурно-функціональне моделювання, визначено варіанти використання web-додатку та спроектовано базу даних. У результаті створено діаграму у нотації IDEF0 та її декомпозицію, use-case діаграму та фізична модель бази даних. У третій частині наведено архітектуру даного програмного продукту й опиcано процес розробки web-додатку, який є результатом проектування. Також проведено його тестування.Item Індивідуалізація навчання іноземної мови на старшому етапі(Сумський державний університет, 2020) Коломієць, Д.А.У бакалаврській роботі пояснюється принцип індивідуалізації. Надана оцінка його ролі та значення в навчанні іноземних мов. У дослідженні проаналізовано основні види індивідуалізації, а також представлено практичні способи застосування цього принципу в комунікативному підході. Встановлено, що застосування принципу індивідуалізації направлене на допомогу учням виконувати навчальні завдання. Педагогу доцільно відбирати завдання, які співпадають з інтересами, здібностями школярів, а також відповідають їх рівню підготовки.Item Розвиток критичного мислення учнів на уроках іноземної мови(Сумський державний університет, 2018) Мельник, І.В.Робота присвячена комплексному аналізу розвитку критичного мислення учнів на уроках іноземної мови. Проаналізовано психолого-педагогічну та методичну літературу з проблематики дослідження, розкрито сутність поняття «критичне мислення», охарактеризовано зміст, цілі та завдання технології розвитку критичного мислення; описано технології формування навичок критичного мислення на уроках іноземної мови. З’ясовано, що розвиток розумових навичок учнів надзвичайно важливий не лише під час навчання в школі, але також ці навички знадобляться і в майбутньому житті (прийняття важливих рішень, опрацювання інформації, аналіз життєвих ситуацій). Експериментально перевірено ефективність технології «Розвиток критичного мислення через читання і письмо», яка являє собою структуру уроку, що складається з трьох етапів: виклику, реалізації (осмислення), рефлексії. Практичне впровадження вищезазначеної технології дало можливість учням відчути себе творчими особистостями, навчатися співпрацювати, отримувати та осмислювати інформацію, висловлювати власну думку.Item Розвиток навчальної автономії у системі дистанційного викладання іноземної мови(ВД «Ельдорадо», 2018) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna BorysivnaДана робота присвячена аналізу точок зору та теорій, пов'язаних з проблемою автономії слухачів дистанційного навчання. Метою та завданням роботи є визначення оптимальних способів та механізмів втілення концепції автономії слухачів для забезпечення максимально ефективного та комфортного процесу вивчення іноземної мови.Item До проблеми автономії в аспекті дистанційного викладання/вивчення іноземної мови(Гнозис, 2017) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna; Лещенко, Ольга Іллівна; Лещенко, Ольга Ильинична; Leshchenko, Olha IllivnaДана робота присвячена аналізу точок зору та теорій, пов'язаних з проблемою автономії слухачів дистанційного навчання. Метою та завданням роботи є визначення оптимальних способів та механізмів втілення концепції автономії слухачів для забезпечення максимально ефективного та комфортного процесу вивчення іноземної мови. Існує два основних підходи до інтерпретації поняття автономії у дистанційній освіті. Перша підкреслює необхідність незалежності студентів дистанційного навчання, тобто здатність слухачів працювати без прямої підтримки викладачів або інших студентів. Друга концепція базується на поняттях взаємозалежності та взаємного контролю як основної риси автономії. Очікуваним педагогічним ефектом роботи є формулювання принципів підходу, який дозволяє комбінувати ці дві концепції в залежності від навчального контексту, кількості слухачів, їх характеристик, та інших факторів конкретного навчального курсу.Item Ідеї евристичної освіти у спадщині вітчизняних науковців(Сумський державний педагогічний університет ім. А.С. Макаренка, 2018) Нефедченко, Оксана Іллівна; Нефедченко, Оксана Ильинична; Nefedchenko, Oksana IllivnaСлова «евристика», «евристичний підхід», «евристичні методи», «творча діяльність» все частіше почали зустрічатися в сучасній оновленій освіті. Але декілька століть тому назад про це неможливо було навіть подумати. Авторитарний стиль ведення уроку, механічне запам’ятовування фактів, перевага монологічної діяльності на заняттях здавалось назавжди закріпились в нашій школі. Але починаючи з ХVII століття евристичні ідеї стали повільно проникати у сферу педагогіки й освіти. Евристичні підходи Сократа щодо здобування істин у навчальній практиці розвивалися і вдосконалювалися в працях багатьох видатних філософів і педагогів.Item Роль викладача в організації дистанційного навчання у медицині(Запорізький державний медичний університет, 2015) Сміян, Олександр Іванович; Смиян, Александр Иванович; Smiian, Oleksandr Ivanovych; Горбась, Вікторія Анатоліївна; Горбась, Виктория Анатольевна; Horbas, Viktoriia Anatoliivna; Січненко, Петро Іванович; Сичненко, Петр Иванович; Sichnenko, Petro Ivanovych; Бинда, Тетяна Парфеніївна; Бында, Татьяна Парфеньевна; Bynda, Tetiana ParfeniivnaДистанційне навчання (ДН) студентів медичного інституту – не тільки важлива складова навчального процесу, але й набуття вмінь до самостійності. Це також дає змогу оволодіти додатковою професійною інформацією, вміння працювати з літературою, розв’язування практичних, тестових завдань. Це розширює світогляд майбутнього лікаря, формує клінічне самостійне мислення, необхідні для подальшого удосконалення знань. Саме в процесі ДН найефективніше реалізується одне з головних завдань вищої школи – навчити студентів самостійно вчитися, адже освіта – це перш за все підготовка до постійного навчання протягом всього життя, а тим більше медицина, де завжди необхідно вдосконалювати свої знання з фармакотерапії, сучасних підходів до діагностики та лікування певної патології.Item Педагогічне чиновництво кінця XVIII - першої половини ХІХ ст.: соціо-професійний контекст(Запорізький національний університет, 2013) Дегтярьов, Сергій Іванович; Дегтярев, Сергей Иванович; Dehtiarov, Serhii IvanovychСтаття присвячена специфічній складовій бюрократичного апарату Російської імперії кінця ХVIII - першої половини ХІХ ст. - педагогічним чиновникам. Досліджується питання соціального походження цих службовців, їхньої освіти та професійної якості. За соціальною приналежністю службовці цієї категорії відносилися до різних верств населення, але найбільшу частку складало духівництво і дворянство. Проблема професійної підготовки педагогічних чиновників завжди була актуальною, але протягом останньої чверті ХVIII - першої половини ХІХ ст. повністю так і не була вирішена. При цьому службовці освітньої галузі все ж залишалися найбільш освіченою частиною бюрократичного апарату імперії.Item Казимир Малевич як педагог(Кий, 2001) Побожій, Сергій Іванович; Побожий, Сергей Иванович; Pobozhii, Serhii IvanovychПро викладацьку діяльність К. Малевича у Київському художньому інституті. Педагогічний метод художника спирався на поглиблений аналіз студентського твору. Наводяться уривки листів Малевича до художника Л. Крамаренка як джерело до вивчення педагогічної діяльності митця.Item Роздуми про систему навчання студентів-медиків, або чи потрібна фундаментальна підготовка сучасному лікарю(Сумський державний університет, 2011) Атаман, Олександр Васильович; Атаман, Александр Васильевич; Ataman, Oleksandr VasylovychАвтор запропонував власне бачення системи підготовки лікарів в медичних вишах, яка потребує істотних змін. Як і що викладати? Чого хочуть студент і його батьки? Яким має бути викладач? Який лікар потрібен державі? Якого лікаря хоче бачити пацієнт? Яким має бути підручник? Автор дає власні відповіді на ці питання і запрошує до дискусії. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/29194