Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Аналіз впливу зовнішніх і внутрішніх факторів на процес прийняття рішення про купівлю мобільного телефону
    (Миколаївський національний аграрний університет, 2018) Сагер, Людмила Юріївна; Saher, Liudmyla Yuriivna; Старків, І.Л.
    У статі проаналізовано теоретичні основи дослідження факторів, які чинять вплив на процес прийняття рішення споживача під час вибору товару, деталізовано складові зовнішнього та внутрішнього впливу. Досліджено особливості споживацької поведінки кінцевих споживачів при покупці мобільного телефону, проведено аналіз значущих критеріїв, які висуваються покупцем. Проаналізовано вплив маркетингових заходів, таких як, реклама та акційні пропозиції, з’ясовано термін користування телефоном, причину зміни моделі, місце купівлі телефону. Розглянуто вплив статі продавця на процес прийняття рішення. Встановлено, що вибір споживачів в основному ґрунтується на психологічних та особистісних факторах, залежність також існує з соціокультурними факторами, комплексом маркетингу та факторами ситуаційного впливу. Визначено головні аспекти вибору мобільного телефону, що є важливим для формування конкурентоздатного товару. Виявлено, що персонал магазину відіграє значну роль, більшу довіру, стосовно мобільних телефонів, у покупців викликають чоловіки. Надано рекомендації виробникам телефонів для вдосконалення мобільних пристроїв на основі вимог споживачів.