Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Корупційні ризики у вищій освіті: види, прояви та протидія.
    (Всеукраїнська асоціація кримінального права, 2023) Бондаренко, Ольга Сергіївна; Бондаренко, Ольга Сергеевна; Bondarenko, Olha Serhiivna
    Стаття присвячена важливій та актуальній темі – кримінологічній характеристиці особливостей протидії корупційним ризикам у вищій освіті. Автор аналізує роль корупції у сфері вищої освіти. Зокрема, зазначає, що фінансові наслідки корупції в освітній сфері не такі помітні як, наприклад, корупція в економічній, політичній сфері чи сфері державних закупівель, однак важливим завданням є протидія корупції саме в освітній сфері. Наголошується, що в умовах коли системи освіти корумпована, академічні досягнення стають менш важливими, ніж «зв’язки». Це призводить до несправедливого доступу до освітніх можливостей для здобувачів. Вивчаються конкретні корупційні дії, які можуть відбуватися на всіх рівнях освітньої системи. Досліджуються визначення поняття «корупційні ризики», надані органами державної влади та викладені у доктринальних джерелах. Зосереджено увагу на групах корупційних ризиків у сфері вищої освіти, а саме ризики: у освітньому, науковому середовищі, ризики в адміністративному процесі та у сфері партнерства. Запропоновано заходи нівелювання корупційних ризиків у сфері вищої освіти. Робиться висновок, що боротьба з корупцією в освіті є важливою для забезпечення рівного доступу до освіти, підвищення якості освіти, зниження рівня бідності та сприяння соціальній стабільності. Для сприяння більш справедливому та рівноправному суспільству вкрай важливо визначити пріоритети зусиль щодо боротьби з корупцією в системі освіти. Виявлення, оцінка та управління корупційними ризиками є важливим аспектом антикорупційних зусиль. Це може включати розробку політики та процедур для запобігання корупції, створення механізмів нагляду та внутрішнього контролю, сприяння прозорості та підзвітності, а також підвищення обізнаності та навчання зацікавлених сторін щодо ризиків та наслідків корупції.
  • Item
    Поняття, види та особливості надання освітніх послуг в умовах воєнного стану
    (Львівський університет бізнесу і права, 2023) Бондаренко, Ольга Сергіївна; Бондаренко, Ольга Сергеевна; Bondarenko, Olha Serhiivna; Миргород-Карпова, Валерія Валеріївна; Миргород-Карпова, Валерия Валерьевна; Myrhorod-Karpova, Valeriia Valeriivna
    Значення освіти у житті людини – колосальне. Як правило, це ключ до успіху в майбутньому. Освіта має багато переваг. Освіта в надзвичайних ситуаціях є важливою реакцією, яка рятує життя, і її слід розглядати як пріоритет. В умовах війни за короткий проміжок часу знищуються умови для життя, догляду та навчання; відбувається переривання, відмова та перешкоджання здійсненню права на освіту. Стаття спрямована на вивчення сутності та особливостей надання освітніх послуг в умовах воєнного стану Україні та характеристиці основних факторів удосконалення якості надання освітніх послуг в умовах війни.
  • Item
    The process of technical and social innovation in the context of improving the quality of higher education
    (Sumy State University, 2021) Таранюк, Леонід Миколайович; Таранюк, Леонид Николаевич; Taraniuk, Leonid Mykolaiovych; Eremenko, O.O.
    Освіта – це діяльність, яка навчає і вивчає знання, навички та цінності окремих осіб або груп у бажаному напрямку цільової аудиторії, і є однією з важливих сфер, у якій важливе надання багатої та ефективної інформації. Завдяки розвитку ІКТ обмеження інструментів, які можна використовувати в освітній сфері, майже зникли, тому стали можливими різні види навчання, які раніше не використовувалися, такі як дистанційне навчання на основі досвіду та реалістична освіта. Зокрема, у міру швидкого зростання обміну та поширення знань у інформаційну епоху відмінності між освітянами та вчителями поступово стираються, а існуючий односторонній метод навчання не може відповідати змінам нової ери. У міру «впровадження» роль традиційних шкіл, що передають фрагментовані знання, поступово зменшуватиметься, і вони відіграватимуть роль навчальної платформи для реалізації цілісної освіти, необхідної суспільству, шляхом надання різноманітного та творчого досвіду.