Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
Search Results
Item Exployting TikTok in teaching English: SWOT analysis of application(Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, 2022) Отрощенко, Лариса Степанівна; Отрощенко, Лариса Степановна; Otroshchenko, Larysa Stepanivna; Медведовська, Дар`я Олександрівна; Медведовская, Дарья Александровна; Medvedovska, Dar`ia OleksandrivnaДодатки соціальних мереж зараз стають все більш популярними в освітньому процесі. Ця стаття має на меті дослідити потенціал використання нового додатка для соціальних мереж TikTok у викладанні англійської мови в Сумському державному університеті. TikTok — це і навчальна платформа, і соціальна мережа. Цей метод активного навчання має різні унікальні особливості, які приваблюють студентів. Успіх TikTok значною мірою пояснюється інтерактивним та надзвичайно привабливим характером аудіовізуального контенту, який домінує на його платформі. Метою цієї роботи є дослідження доцільності використання платформи TikTok у процесі вивчення англійської мови. Для цього авторами було використано SWOT-аналіз із оцінкою сильних сторін, слабких сторін, можливостей, загроз використання TikTok у навчальному процесі. У цій роботі розглянуто переваги інтеграції TikTok в навчальний процес у класі та поза ним. Дослідження показують, що це ефективний інструмент як для студентів, так і для вчителів. В статті представлені різні способи впровадження TikTok під час навчання англійської мови, оскільки все більше і більше викладачів англійської мови використовують платформи соціальних мереж.