Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 43
  • Item
    Вплив онлайн-навчання на фізичні показники здоров'я дітей
    (Сумський державний університет, 2025) Соколик, В.С.
    На основі результатів анкетування учнів та батьків були виявлені основні фактори, що негативно впливають на фізичне та психоемоційне здоров’я дітей: надмірне зорове навантаження, низький рівень фізичної активності, порушення режиму сну, відсутність чітко організованого робочого місця, емоційне виснаження. З урахування цих даних сформовано перелік рекомендацій для педагогів, батьків та адміністрацій закладів освіти щодо оптимізації онлайн навчання.
  • Item
    Інформаційна технологія проєктування інтерактивних практичних завдань по теорії числових систем
    (Сумський державний університет, 2024) Таранець, З.В.
    Розроблено інформаційну технологію проєктування інтерактивних практичних завдань по теорії числових систем. Реалізовано інтерактивний тренажер, який відповідає поставленим завданням та проведено його тестування.
  • Item
    Students' motivational engagement through distance education
    (Бердянський державний педагогічний університет, 2021) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna; Алієва, Рафіга Алі Кизи
    У статті зроблено спробу зробити теоретичну основу методів дистанційного навчання та висвітлити їх вплив на ефективне навчання. Дослідження аналізує результати дистанційної роботи студентів першого курсу на освітній інтерактивній платформі Пірсон з розвитком початкових мовних навичок за сучасними технологіями та методами. Останній глобальний обвал пандемії поставив перед університетами безліч освітніх проблем. Сучасний стан освіти відфільтрував фактичну готовність вищих навчальних закладів до гнучких змін у дистанційному навчанні. Викладачам довелося адаптуватися до закликів реалій, що переробляють освітні програми, на дистанційні курси, якщо вони не робили цього раніше. Хоча тема дистанційного навчання посіла провідне місце в сучасних дослідженнях, багато університетів мали проблеми з безболісним переходом своїх студентів на дистанційний процес навчання. Дистанційне навчання лише набирає обертів, і ті університети, які розробили можливості для онлайн-навчання, швидко впорались із вимогами сучасності. Дослідження розкриває результати анкетування студентів першого курсу фізичної реабілітації та спорту Сумського державного університету для визначення їх оцінки про онлайн-курс англійської мови на інтерактивній платформі Пірсон. Результати дослідження виявляють значний взаємозв’язок між сучасним та високотехнологічним дизайном та методами в онлайн-інструкціях та мотивації та самоорганізації учнів, що призводить до кращого набуття та результатів. Беручи до уваги принципи розробки мотиваційного курсу, такого як інтерактивна платформа Пірсон, викладачі університету можуть використовувати цей шаблон для створення своїх онлайн-курсів з використанням вправ критичного мислення, рефлексивних практик, вдосконаленого ІТ-інтерфейсу, різноманітності завдань, додавання конкурентних елементів у дизайн, що в цілому значно підвищить ефективність дистанційного навчання.
  • Item
    Developing undergraduate students’ motivation for study through distance learning
    (Дрогобич: ТзОВ "Трек - ЛТД", 2020) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna
    Нещодавня ситуація зі світовим пандемічним колапсом породила низку освітніх проблем для університетів. Сучасний стан освіти відфільтрував фактичну готовність вищих навчальних закладів до гнучких змін у дистанційному навчанні. Викладачам довелося адаптуватися до закликів реалій, що переробляють освітні програми, на дистанційні курси, якщо вони не робили цього раніше швидко. Хоча тема дистанційного навчання посіла провідне місце в сучасних дослідженнях, багато університетів боролися з плавним переходом своїх студентів на дистанційний процес навчання. Дистанційне навчання лише набирає обертів, і ті університети, які розробили можливості для онлайн-навчання, швидко впорались із вимогами сучасності.
  • Item
    Developing undergraduate students’ motivation for study through distance learning
    (Дрогобич : ТзОВ "Трек - ЛТД", 2020) Ляшенко, Ірина Володимирівна; Ляшенко, Ирина Владимировна; Liashenko, Iryna Volodymyrivna
    Недавня ситуація зі світовим пандемічним колапсом породила низку освітніх проблем для університетів. Сучасний стан освіти відфільтрував фактичну готовність вищих навчальних закладів до гнучких змін у дистанційному навчанні. Викладачам довелося адаптуватися до закликів реалій, що переробляють освітні програми, на дистанційні курси, якщо вони не робили цього раніше швидко. Хоча тема дистанційного навчання посіла провідне місце в сучасних дослідженнях, багато університетів боролися з плавним переходом своїх студентів на дистанційний процес навчання. Дистанційне навчання лише набирає обертів, і ті університети, які розробили засоби для онлайн-освіти, швидко впорались із вимогами сучасних викликів.
  • Item
    Динаміка розвитку форм дистанційного навчання іноземних мов в ХХІ столітті
    (Сумський державний університет, 2020) Кучерук, О.О.
    Мета: визначити найдоцільніші та найефективніші форми дистанційного навчання на сучасному етапі активного становлення та розбудови системи дистанційної освіти. Актуальність роботи: в умовах інформатизації суспільства та складного епідеміологічного становища традиційна система освіти не може задовольнити потребу особистості у постійному навчанні та розвитку. Саме тому в освітню сферу зараз активно впроваджуються ІКТ й стрімко розвивається нова система – дистанційна освіта. Теоретичне значення: матеріал роботи допоможе у визначенні термінологічної системи дистанційної освіти та окресленні ключових характеристик дистанційного навчання з метою його майбутнього ґрунтовного аналізу.
  • Item
    Інтерактивне навчання як варіант інструментальної мотивації при вивченні іноземних мов
    (Сумський державний університет, 2020) Олійник, Д.О.
    Мета: Вивчення та аналіз інтерактивного навчання як варіанту інструментальної мотивації при вивченні іноземних мов. Теоретичне значення: Полягає у систематизації теоретичних передумов вивчення інтерактивного навчання як варіанту інструментальної мотивації при вивченні іноземних мов. Інтерактивне навчання підвищує мотивацію учнів у вирішенні обговорюваних проблем, що дає емоційний поштовх до подальшої пошукової діяльності учнів, спонукає їх до конкретних дій. Важливим є той факт, що всі успішні в інтерактивному навчанні, кожен сприяє загальному результату групової роботи, процес навчання стає більш значущим та захоплюючим.
  • Item
    Підходи до організації дистанційного навчання в фінансово-економічних дисциплінах
    (Сумський державний університет, 2012) Зайцев, Олександр Васильович; Зайцев, Александр Васильевич; Zaitsev, Oleksandr Vasylovych; Шовкопляс, Оксана Анатоліївна; Шовкопляс, Оксана Анатольевна; Shovkoplias, Oksana Anatoliivna
    Одним з пріоритетних напрямків розвитку сучасного інформаційного суспільства є інформатизація освіти, що представляє собою процес вдосконалення освітнього процесу на основі впровадження засобів інформаційно-комунікаційних технологій. З розвитком інформаційно-комунікаційних технологій стали інтенсивно розвиватися і електронні засоби навчання ─ засоби навчання, створені з використанням комп'ютерних інформаційних технологій. Ознайомлення з такими засобами навчання, опанування ними та впровадження їх в учбовий процес ─ мета курсів за програмою підвищення кваліфікації для викладачів Сумського державного університету, що були проведені у червні ─ грудні 2012 року на базі факультету підвищення кваліфікації Сумського державного університету.
  • Item
    Маркетинг образовательных услуг
    (Ruda Śląska : «Drukarnia i Studio Graficzne Omnidium», 2016) Прокопенко, Ольга Володимирівна; Прокопенко, Ольга Владимировна; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Божкова, Вікторія Вікторівна; Божкова, Виктория Викторовна; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Геворгян, С.А.; Герасимчук, В.И.; Ілляшенко, Сергій Миколайович; Ильяшенко, Сергей Николаевич; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Карминский, А.М.; Кондрашихин, А.Б.; Литовченко, И.Л.
    У монографії досліджено актуальні теоретичні і практичні питання маркетингу освіти та інноваційні підходи до просування освітніх послуг. Запропоновано концепцію формування стратегії ВНЗ в умовах становлення економіки знань, наведено міжнародні рейтинги ВНЗ, складені із зовнішных факторів, проаналізовано передовий досвід просування освітніх послуг в різних країнах. Особливу увагу приділено застосуванню інноваційних інструментів маркетингу на ринку освітніх послуг - цифрового маркетингу та маркетингу партнерських відносин, а також інтернаціоналізації освіти. Розглянуто питання підвищення якості освітніх послуг із застосуванням імітаційного моделювання, розвитку мультимедіа і дистанційних технологій. У першому розділі монографії «Маркетинг освітніх послуг у сучасних умовах» розглянуті умови і передумови розвитку маркетингу освіти в країнах з трансформаційною економікою. Визначено відмінні риси маркетингу освіти від класичного маркетингу. Представлені концепція формування стратегії ВНЗ в умовах становлення економіки знань, результати маркетингових досліджень іноземних студентів в контексті інтернаціоналізації вищої освіти. У другому розділі монографії «Маркетингові підходи до просування освітніх послуг» особливу увагу приділено формуванню маркетингової стратегії ВНЗ (досвід Республіки Білорусь). Проаналізовано роль цифрового маркетингу, маркетингу партнерських відносин на ринку освітніх послуг. Представлені переваги інтернаціоналізації освіти в просуванні освітніх послуг ВНЗ. У третьому розділі монографії «Практичні аспекти маркетингу освітніх послуг» виконано рішення функціональних завдань маркетингу освітніх послуг за допомогою статистичних методів. Запропоновано проведення моніторингу вступної кампанії як засіб вивчення потреби в освітньою послугою. Особливу увагу приділено підвищенню якості освітніх послуг із застосуванням імітаційного моделювання та мультимедіа технологій в Республці Узбекистан. Розглянуто особливості та перспективи розвитку дистанційної освіти в Республіці Казахстан. Зокрема, визначено необхідність політичної спрямованості сучасної екологічного освіти.
  • Item
    Правове регулювання надання послуг з підвищення кваліфікації та надання освіти дистанційно
    (Юридична Україна, 2012) Деревянко, Богдан Володимирович; Деревянко, Богдан Владимирович; Derevianko, Bohdan Volodymyrovych
    Запропоновано стимулювати сумлінних роботодавців, які постійно організовують підвищення кваліфікації працівників; відзначено економічну обґрунтованість для навчального закладу надання послуг дистанційно; визнано доцільність надання освітніх послуг дистанційно іноземцям, інвалідам та особам, які навчаються за спеціальністю, що не потребує засвоєння складних практичних навичок.