Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
54 results
Search Results
Item Стратегічний розвиток ринку підприємницьких структур (на прикладі ПрАТ «Фармак»)(Сумський державний університет, 2024) Петренко, В.А.Особливістю сучасного етапу ринкових перетворень в Україні є необхідність більшості організацій адаптуватися до ринкових механізмів, нових підходів до проектування компаній, формування управлінських структур та розробки стратегічних напрямків розвитку. Наразі відбувається перехід до нової наукової моделі управління, яка базується на маркетингових та інтеграційних процесах. Сучасний етап ринкових перетворень в Україні характеризується значними викликами для більшості організацій, що змушені адаптуватися до нових ринкових умов, вимог сталого розвитку та впровадження зеленої енергетики. Зміни в економічному середовищі, глобальні тенденції до декарбонізації та підвищення екологічної відповідальності ставлять перед компаніями завдання переглянути підходи до управління, проектування бізнес-процесів та розробки стратегічних напрямків розвитку. Досвід країн з розвиненими ринковими відносинами свідчить, що компанії, управління яких побудовано на принципах маркетингу, здатні зберігати конкурентоспроможність на ринку, а також запобігати та долати кризові ситуації.Item Визначення напрямків покращення маркетингової діяльності підприємства в сфері торгівлі(Сумський державний університет, 2024) Бєлова, Т.М.Кваліфікаційна робота складається з 49 сторінок тексту, 3 розділів, 4 таблиць, 18 рисунків та списку з 21 використаних джерел. Актуальність дипломної роботи обумовлена необхідністю підвищити ефективність маркетингової діяльності підприємства у сфері торгівлі в сучасних умовах, яка характеризується високою конкуренцією та змінами споживацького попиту. Застосування ефективної маркетингової стратегії сприятиме зростанню обсягів продажу, забезпечить довгострокову діяльність підприємства. Аналіз та вивчення напрямків покращення маркетингової діяльності є важливим фактором для адаптації підприємства до сучасних умов, підвищить його конкурентоспроможність та задовольнити потреби споживачів. Мета дослідження. Визначити та обґрунтувати напрямки покращення маркетингової діяльності підприємства для подальшого підвищення його конкурентоспроможності та забезпечення розвитку в майбутньому. Дослідження передбачає аналіз поточного стану маркетингової діяльності, виявлення проблем. Розробка рекомендацій щодо покращення маркетингової діяльності з урахуванням сучасних тенденцій. Завдання дослідження. Проаналізувати маркетингову діяльність ТОВ «-ЕНЕРГІЯ-». Дослідити поточний стан використання маркетингових комунікацій. Ідентифікація сильних та слабких сторін ТОВ «-ЕНЕРГІЯ-». Визначення основних напрямків удосконалення маркетингової діяльності підприємства. Запропонувати шляхи удосконалення стратегії сегментації ТОВ «-ЕНЕРГІЯ-» для пристосування до змін в клієнтській базі. Об’єктом дослідження виступає ТОВ «-ЕНЕРГІЯ-». Предмет дослідження. Визначення напрямків покращення маркетингової діяльності підприємства в сфері торгівлі. Практична значимість кваліфікаційної роботи, це запропонувати рекомендації стосовно покращення маркетингової діяльності торгівельного підприємства У першому розділі розглянуто аналіз сучасного стану маркетингової діяльності підприємств в сфері торгівлі. Розглянуті теоретичні засади побудови маркетингової стратегії підприємства в сфері торгівлі. Вивчення маркетингових комунікацій підприємства в сфері торгівлі. Особливості застосування інструментів цифрового маркетингу в сфері торгівлі. У другому розділі проаналізована маркетингова діяльність ТОВ «-ЕНЕРГІЯ-». Досліджено поточний стан використання маркетингових комунікацій та ідентифікація сильних та слабких сторін. У третьому розділі запропоновані основні напрями удосконалення маркетингової діяльності підприємства та удосконалення стратегії сегментації ТОВ «-ЕНЕРГІЯ-» для пристосування до змін в клієнтській базі.Item Прямий маркетинг та його ефективність(Сумський державний університет, 2024) Іконнікова, М.М.Актуальність теми роботи полягає у розгляді сутності та методів просування компанії завдяки застосування методу прямого маркетингу. Мета даного дослідження полягає в аналізі та дослідженні методів та інструментів прямого маркетингу, а також оцінка їх ефективності у різних галузях, зокрема, у харчовій індустрії. Завдання роботи: дослідити теоретичні основи поняття прямого маркетингу, визначення методів впровадження на підприємство, дослідження інструментів прямого маркетингу їх переваги та недоліки, визначення ключових показників ефективності, практичне дослідження на прикладі ТОВ “Діоніс Груп”, розгляд прямого маркетингу на прикладі реальних кейсів, розроблення рекомендацій. Об’єктом дослідження є ТОВ «Діоніс Груп». Предметом дослідження є теоретичні та практичні засади прямого маркетингу. Практична значимість кваліфікаційної роботи полягає в тому, що запропоновані рекомендації до використання прямого маркетингу для розвитку маркетингової діяльності ТОВ «Діоніс Груп». У першому розділі визначена важливість прямого маркетингу для підприємств; розглянуто основні поняття; проведений аналіз інструментів прямого маркетингу; аналіз ключових показників ефективності для вимірювання результатів прямого маркетингу. У другому розділі досліджено маркетингову діяльність ТОВ «Діоніс Груп»; аналіз впливу прямого маркетингу на компанію . У третьому розділі запропоновано рекомендації шодо удосконалення методів використання прямого маркетингу для ТОВ «Діоніс груп».Item Розроблення маркетингової стратегії салону краси(Сумський державний університет, 2024) Литвинова, А.О.Дана кваліфікаційна бакалаврська робота присвячена дослідженню важливості розробки маркетингової стратегії для салону краси «ButterFly». У сучасних умовах високої конкуренції та швидкої зміни трендів у бьюті-індустрії, ефективне управління маркетинговою діяльністю є ключовим фактором успіху. Робота охоплює теоретичні аспекти маркетингових стратегій, їх класифікацію та етапи розробки. Метою роботи є визначення актуальних маркетингових стратегій для бьюті-салонів, аналіз сучасних тенденцій у галузі та розробка рекомендацій для покращення взаємодії з цільовою аудиторією. Об’єктом дослідження є процес формування маркетингових дій для салону краси «ButterFly», а предметом – теоретичні та методологічні аспекти цього процесу. Завдання роботи: визначення сутності маркетингової стратегії та її класифікація; розгляд етапів розробки маркетингової стратегії; проведення аналізу ринку салонів краси в Україні; аналіз маркетингової діяльності салону краси «ButterFly»; дослідження поточного стану маркетингової стратегії салону; розробка заходів для удосконалення маркетингової стратегії салону; оцінка ефективності запропонованих заходів. Об’єктом дослідження є процес формування та визначення маркетинговий дій для Салон краси «ButterFly». Предметом дослідження є теоретичні, методологічні, науково-прикладні аспекти формування маркетингової стратегії. Практична значимість одержаних результатів полягає у тому, що використані інноваційні підходи просування Салону краси «ButterFly» та удосконалення його маркетингової стратегії. У першому розділі розглянуто сутность маркетингової стратегії та її класифікація розглянуто етапи розробки маркетингової стратегії та проведено аналізу ринку салонів краси в Україні. У другому розділі досліджено конкурентне середовище салону краси «ButterFly», його мікро- та макросередовище роботи, досліджено поточний стан маркетингової стратегії салону. У третьому розділі запропоновано заходи для удосконалення маркетингової стратегії салону а також проведена оцінка ефективності запропонованих заходів.Item Стратегія розвитку підприємницької діяльності(Сумський державний університет, 2024) Терещенко, К.Р.Формування підприємницької стратегії дозволяє суб'єкту господарювання визначити власні цілі, встановити пріоритети, обрати вектор руху та окреслити необхідні кроки для досягнення успіху. Це охоплює такі аспекти, як розроблення нової продукції чи послуг, вихід на свіжі ринки, підвищення ефективності виробничих процесів, налагодження стратегічних партнерств тощо. Метою є дослідження природи і значення стратегічного курсу підприємницьких структур, а також аналіз чинників зовнішнього і внутрішнього середовища, що визначають діяльність компанії, з метою формування дієвої стратегії її розвитку.Item Удосконалення комплексу маркетингу для підприємства у сфері управління відходами(Сумський державний університет, 2023) Корощенко, В.О.Кваліфікаційна робота складається з 39 сторінок тексту, 3 розділів, 1 таблиці, 6 рисунків та списку з 29 використаних джерел. Актуальність теми роботи полягає у необхідності адаптації маркетингової діяльності підприємства управління відходами, для існування та конкурентоспроможності на ринку надання послуг. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження передумов адаптації маркетингової діяльності підприємства управління відходами та розробка рекомендацій щодо її вдосконалення на прикладі ТОВ «Центр управління відходами». Завдання роботи: аналіз комплексу маркетингу ТОВ «Центр управління відходами», адаптація маркетингової діяльності ТОВ «Центр управління відходами» до умов воєнного стану, рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства з управління відходами ТОВ «Центр управління відходами». Об’єктом дослідження є аналіз маркетингової діяльності підприємства управління відходами. Методи дослідження – теоретичний метод, аналіз, синтез, спостереження, опитування, порівняння, узагальнення та статистичний аналіз. Наукова новизна дослідження: на основі рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства з управління відходами була надана стратегія для подальшого розвитку. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо ефективної маркетингової діяльності підприємства з управління відходами ТОВ «Центр управління відходами», що забезпечить посилення конкурентоспроможної позиції на ринку надання послуг. У першому розділі розглянуто теоретико-методологічні засади формування комплексу маркетингових комунікацій. У другому розділі досліджено аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Центр управління відходами». У третьому розділі представлено аналіз та вдосконалення маркетингової діяльності підприємства у сфері управління відходами, а також прогнозування ефективності застосування комплексу маркетингу.Item Управління маркетинговою діяльністю підприємства(Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2023) Батюк, В.О.Обгрунтуванням актуальності теми є актуалізація дослідження впливу маркетингової діяльності на підвищення конкурентоспроможності компанії та її економічної ефективності. Мета роботи полягає у розробці заходів щодо вдосконалення системи управління маркетингом організації, що дозволяє підвищити його економічну ефективність. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є маркетингове агентство «E-CLIENT». Предмет досліджень теоретичні та практичні аспекти управління маркетингом та конкурентоспроможністю організації. В роботі досліджені теоретичні аспекти управління маркетингом як інструментом підвищення конкурентоспроможності підприємства; проаналізовано фінансово-економічну і маркетингову діяльність агенції «E-CLIENT»; оцінено зовнішнє та внутрішнє середовища «E-CLIENT»; обґрунтовані напрями та заходи щодо вдосконалення системи управління маркетингом.Item Формування маркетингової стратегії аграрного підприємства(Сумський державний університет, 2023) Рудецька, К.С.Кваліфікаційна робота складається з 77 сторінок тексту, 3 розділів, 4 формул, 28 таблиць, 14 рисунків та списку з 59 використаних джерел. Актуальність теми роботи полягає у необхідності наукового обґрунтування ефективних стратегічних напрямів маркетингової діяльності підприємства, які б враховували сучасні умови економічної та політичної нестабільності та передбачали активне використання сучасних цифрових інструментів. Метою кваліфікаційної роботи є теоретичне обґрунтування значення та особливостей формування маркетингової стратегії аграрного підприємства та розробка науково-практичних пропозицій з метою підвищення її ефективності. Завдання роботи: дослідити теоретико-методичні аспекти формування маркетингової стратегії підприємства; проаналізувати сучасний стан маркетингової діяльності аграрного підприємства та виявити основні проблеми, пов’язані з станом стратегічного планування; розробити маркетингову стратегії аграрного підприємства в умовах цифровізації; сформувати рекомендації щодо впровадження розроблених стратегій для ТОВ «ФГ Успенське 1» Об’єктом дослідження є процес формування маркетингової стратегії аграрного підприємства. Предметом дослідження є теоретичні й методичні засади формування маркетингової стратегії аграрного підприємства. Методи дослідження – монографічний метод, статистичний аналіз, методи економіко-математичного моделювання, аналіз і синтез, структурний і порівняльний аналіз. Наукова новизна дослідження: розроблено стратегію діджиталізації маркетингу для аграрного підприємства та обґрунтовано прогнозні сценарії конкурентоспроможності логістичної системи підприємства на основі методу нейронних мереж. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо розробки та впровадження маркетингової стратегії підприємству ТОВ «ФГ Успенське 1». У першому розділі розглянуто сутність і значення маркетингової стратегії аграрного підприємства, визначені особливості формування стратегічних напрямів маркетингової діяльності аграрного підприємства, проаналізовані методичні підходи у формуванні стратегій маркетингової діяльності підприємства. У другому розділі досліджено процес формування стратегічних напрямів маркетингової діяльності підприємства, проведено організаційно - економічну характеристику підприємства, здійснено оцінювання його маркетингової діяльності, досліджено систему стратегічного планування маркетингової діяльності на досліджуваному аграрному підприємстві. У третьому розділі виконано обґрунтування вибору стратегічного напрямку маркетингової діяльності підприємства, зокрема здійснено стратегічний моніторинг конкурентного маркетингового середовища аграрного підприємства і запропоновано маркетингову стратегію розвитку аграрного підприємства в умовах діджиталізації, обґрунтовано напрямки покращення логістичної системи підприємства.Item Оцінка потенціалу соціальних мереж для промоції бізнесу(Сумський державний університет, 2023) Макарова, М.Ю.Актуальність теми роботи полягає у стрімкому розвитку соціальних мереж, як інструменту для просування бізнесу. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та оцінка потенціалу соціальних мереж для промоції бізнесу Завдання роботи: аналіз соціальних мереж, як інструменту реалізації бізнес-ідей, оцінити переваги та недоліки ведення бізнесу в соціальних мережах та економічну ефективність в цілому, охарактеризувати та оцінити стратегії і методи просування в соціальних мережах. Об’єктом дослідження є соціальні мережі, зокрема просування магазину «Amigo.hookah.shop». Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо покращення маркетингової діяльності підприємства в соціальних мережах. У першому розділі розглянуто особливості та цілі маркетингу в соціальних мережах, досліджено ключові соціальні мережі для промоції бізнесу та оцінені переваги та недоліки присутності компанії в соціальних мережах. У другому розділі визначені алгоритми для створення сторінки бізнеспроекту, особливості контенту, проаналізовані методи просування та SMM стратегії. У третьому розділі проаналізовані результати маркетингу в соціальних мережах магазину «Amigo hookah shop» та запропоновані рекомендації щодо покращення маркетингової діяльності підприємства.Item Маркетингова діяльність торговельно-посередницького підприємства(Сумський державний університет, 2022) Олефіренко, Є.С.Актуальність теми роботи полягає у необхідності наукового обґрунтування результативних підходів до розробки методів підвищення якості маркетингової діяльності підприємства. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретико-прикладних основ маркетингової діяльності підприємства та розробка шляхів її покращення. Завдання роботи: аналіз стану маркетингової діяльності торговельного підприємства; дослідження специфіки та кон’юктури ринку на якому працює компанія; дослідження теоретичних підходів до розробки маркетингової діяльності підприємства; на прикладі ТОВ «ДУО КРАФТ» дослідити маркетингову діяльність та розробити шляхи її вдосконалення Об’єктом дослідження є процес маркетингової діяльності торговельного підприємства. Предметом дослідження є маркетингова діяльність підприємства на ринку мінеральних добрив та агрохимікатів. Методи дослідження – аналіз і синтез, статистичний аналіз, структурний і порівняльний аналіз. Наукова новизна дослідження: аналіз стану маркетингової діяльності на підприємстві, та розробка плану її покращення на ТОВ «ДУО КРАФТ». Практична значущість дослідження полягає у розробленні шляхів покращення маркетингової діяльності ТОВ «ДУО КРАФТ»». У першому розділі було вивчино теоретичні основи маркетингової діяльності підприємства, її сутність та значення. Дослідили стан та перспективи розвитку ринку пестицидів та агрохімікатів України. За допомогою сервісу Google trends провели аналіз динаміки запитів основних дистриб'юторів України та ключових термінів. 5 У другому розділі була дана загальна характеристика ТОВ «ДУО КРАФТ», досліджена сфера її маркетингової діяльності, зроблений аналіз основних конкурентів та вивчена маркетингова взаємодія підприємства зі стейкхолдерами. У третьому розділі розроблені шляхи та методи для покращення якості маркетингової діяльності підприємства та визначені перспективи розвитку компанії на ринку засобів захисту рослин та мінеральних добрив.