Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
395 results
Search Results
Item Управління маркетинговою діяльністю підприємства(Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2023) Батюк, В.О.Обгрунтуванням актуальності теми є актуалізація дослідження впливу маркетингової діяльності на підвищення конкурентоспроможності компанії та її економічної ефективності. Мета роботи полягає у розробці заходів щодо вдосконалення системи управління маркетингом організації, що дозволяє підвищити його економічну ефективність. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є маркетингове агентство «E-CLIENT». Предмет досліджень теоретичні та практичні аспекти управління маркетингом та конкурентоспроможністю організації. В роботі досліджені теоретичні аспекти управління маркетингом як інструментом підвищення конкурентоспроможності підприємства; проаналізовано фінансово-економічну і маркетингову діяльність агенції «E-CLIENT»; оцінено зовнішнє та внутрішнє середовища «E-CLIENT»; обґрунтовані напрями та заходи щодо вдосконалення системи управління маркетингом.Item Підприємницький статус держави: історико-теоретичні та юридичні аспекти(Запорізький національний університет, 2022) Сухонос, Володимир Вікторович; Сухонос, Владимир Викторович; Sukhonos, Volodymyr Viktorovych; Кобзєва, Тетяна Анатоліївна; Кобзева, Татьяна Анатольевна; Kobzieva, Tetiana Anatoliivna; Миргород-Карпова, Валерія Валеріївна; Миргород-Карпова, Валерия Валерьевна; Myrhorod-Karpova, Valeriia ValeriivnaСтаття присвячена історико-теоретичним та юридичним аспектам підприємницького статусу держави. Актуальність цього дослідження полягає у необхідності дослідити економічну та пов’язану із нею діяльність, яка має підприємницький характер. Метою даного дослідження виступає аналіз історико-теоретичних та юридичних аспектів підприємницького статусу держави, що ставить перед авторами ряд завдань: 1) охарактеризувати державне підприємство, зупинившись на позитивних і негативних аспектах цього інституту; 2) проаналізувати підприємницьку роль держави за межами країни; 3) дослідити роль підприємницьку роль держави всередині країни. З’ясовано, що ефективність підприємств залежить не стільки від форми власності, скільки від відповідного менеджменту та стратегії. Обґрунтовано, що збільшенню витрат виробництва й обігу в радянській економіці склалося не стільки через державний статус радянських підприємств, скільки через їх абсолютно монопольне становище всередині країни та відсутність конкуренції. Розкрито, що державні підприємства є доволі ефективними лише у випадку, коли виробляють абсолютно нову продукцію або беруть участь в реалізації стратегічних цілей держави. Доведено, що стратегічний характер державних підприємств полягає у тому, що їхня діяльність відповідає стратегічним цілям Української держави. Обґрунтовано, що головна підприємницька роль держави всередині країни полягає у створенні якогось абсолютно нового продукту та віддати його громадянському суспільству, а вже потім останнє доведе цей продукт до досконалості. З’ясовано, що за межами країни держава здатна організувати суспільство для об’єднання його зусиль у напрямі досягнення суспільно важливих цілей. Доведено, що запровадження Україною технологій адхократії та електронного урядування свідчить про початок її переходу до держави постіндустріального типу. В рамках дослідження дійшли висновку, що головна підприємницька роль держави всередині країни полягає у створенні якогось абсолютно нового продукту та віддати його громадянському суспільству, а вже потім останнє доведе цей продукт до досконалості. Практична цінність цього дослідження полягає в подальшому усвідомленні підприємницького статусу держави та більш чіткому розумінні державного підприємства як важливої складової державного механізму.Item Інформаційна стратегія і тактика комунального підприємства "Міськводоканал" Сумської міської ради в довоєнний та воєнний періоди(Сумський державний університет, 2022) Толстошеєва, А.М.Метою наукового дослідження є узагальнення теоретико-методологійних та прикладних засад інформаційної діяльності та зв’язків із громадськістю Комунального підприємства «Міськводоканал» Сумської міської ради, аналіз довоєнної інформаційної політики підприємства та роботи відділу зв’язків із громадськістю у період російської агресії щодо України.Item Напрями забезпечення фінансової стійкості підприємства(Черкаський державний технологічний університет, 2022) Пігуль, Наталія Георгіївна; Пигуль, Наталья Георгиевна; Pihul, Nataliia Heorhiivna; Поповченко, А.У тезах визначені напрями забезпечення фінансової стійкості підприємства, а також визначені основні етапи управління фінансовою стійкістю суб’єкта господарювання.Item Оцінювання управлінської діяльності у сфері публічного управління(Сумський державний університет, 2022) Хапугіна, Л.І.У роботі розглянуто теоретичні та організаційні основи оцінювання управлінської діяльності, її сутність, функції, предмет та об’єкт управлінської діяльності, а також види оцінювання управлінської діяльності. За допомогою aнaлiзу та систематизації факторів оцінювання управлінської діяльності проаналізовано науково-методичні засади оцінювання управлінської діяльності у сфері публічного управління послугами поштового зв’язку, на прикладі національного оператора поштового зв’язку АТ «Укрпошта». Проаналізовано управлінську діяльність АТ «Укрпошта», надані пропозиції щодо удосконалення управлінської діяльності у сфері поштового зв’язку.Item Удосконалення маркетингових комунікацій на підприємстві(Сумський державний університет, 2022) Дмитрук, К.В.Кваліфікаційна робота складається з 58 сторінок тексту, 3 розділів, 4 таблиць, 41 рисунків та 39 використаних джерел літератури. Актуальність теми роботи полягає у необхідності підприємств інтернет-бізнесу адаптуватися до постійних змін ринку та запитів споживачів для забезпечення його конкурентоспроможності. Метою кваліфікаційної роботи є розробка рекомендацій щодо удосконалення маркетингових комунікацій підприємства інтернет-бізнесу (на прикладі інтернет-магазину «Garne»). Завдання роботи: дослідити теоретичні аспекти маркетингових комунікацій підприємств та інтернет-бізнесу зокрема, провести аналіз маркетингової комунікаційної політики інтернет-бізнесу, провести аналіз прямих конкурентів по галузі, розробити рекомендації щодо поліпшення маркетингової комунікаційної політики підприємства інтернет-бізнесу. Об’єктом дослідження є маркетингові комунікації підприємства інтернет-бізнесу. Предметом дослідження є підприємство інтернет-бізнесу «Garne». Методи дослідження – порівняльний, статистичний, контент-аналіз, логічного узагальнення, конкурентний аналіз, seo-аналіз. Наукова новизна дослідження: розроблення рекомендацій щодо успішної діяльності підприємства, яке займається торгівлею в Інтернеті, враховуючи кризові умови господарювання та ризики ведення воєнних дій. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо розробки комплексу рекомендацій для ефективної діяльності інтернет-бізнесу. У першому розділі розглянуто теоретичні аспекти маркетингових комунікацій у діяльності підприємства, проаналізовано важливість маркетингових комунікацій для підприємства, а особливо діяльності в Інтернеті. У другому розділі досліджено маркетингову діяльність підприємства інтернет-бізнесу «Garne», його комунікаційну політику, головні переваги та недоліки, виявивлено прогалини в маркетинговій комунікацій політиці, що потребують удосконалення. У третьому розділі проаналізовано діяльність головних конкурентів обраного підприємства, на основі конкурентного аналізу розроблено рекомендації щодо удосконалення маркетингових комунікацій підприємства інтернет-бізнесу.Item Мерчандайзинг у діяльності торговельної організації(Конотопський інститут Сумського державного університету, 2022) Солдатенко, О.М.У роботі розглянуто економічну сутність поняття мерчендайзингу, визначено основні його інструменти. Наведено загальну характеристику КФ «Солодкий світ» та сфери її діяльності, проведено аналіз інструментів мерчандайзингу, що застосовуються для продукції та виявлено основні недоліки існуючої системи мерчандайзингу. Запропоновано основні заходи щодо вдосконалення мерчандайзингу продукції та надано оцінку ефективності заходів.Item Cутність та етапи управління оборотними активами підприємства(Сумський державний університет, 2020) Пігуль, Наталія Георгіївна; Пигуль, Наталья Георгиевна; Pihul, Nataliia Heorhiivna; Конашкова, А.О.Розвиток ринкових відносин поставив суб’єктів господарювання різних організаційно-правових форм у такі жорсткі економічні умови, при яких лише здійснення збалансованої господарської політики може укріпити їх фінансовий стан, платоспроможність та фінансову стійкість підприємства. Ефективне управління оборотними активами підприємства відіграє значну роль у забезпечення нормальної роботи підприємства та сприяє зростанню його рентабельності.Item Фінансова стійкість підприємства: сутність та фактори впливу на неї(Сумський державний університет, 2018) Клименко, А.В.; Пігуль, Наталія Георгіївна; Пигуль, Наталья Георгиевна; Pihul, Nataliia HeorhiivnaУ сучасних умовах розвитку економіки України фінансова стійкість підприємства відіграє дуже важливу роль, адже саме вона найкраще характеризує його фінансовий стан. Позитивні значення показників фінансової стійкості мають особливо вагоме значення для ефективного функціонування підприємства та постійного зростання його економічного потенціалу. Саме тому на сьогоднішній день необхідною передумовою стабільного розвитку підприємства та одним з головних елементів фінансового менеджменту є управління фінансовою стійкістю.Item Особливість аналізу фінансового потенціалу підприємства(Сумський державний університет, 2020) Дехтяр, Надія Анатоліївна; Дехтярь, Надежда Анатольевна; Dekhtiar, Nadiia Anatoliivna; Дереземля, К. В.Досліджено сутність фінансового потенціалу підприємства, визначено мету та систему показників оцінювання та аналізу фінансового потенціалу підприємства. Визначено етапи проведення оцінки фінансового потенціалу підприємства