Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 113
  • Item
    Cognitive Strategies in foreign languages learning
    (Adana, Turkey, 2024) Отрощенко, Лариса Степанівна; Otroshchenko, Larysa Stepanivna
    У тезах досліджується, як використання когнітивних стратегій у вивченні іноземної мови допомагає покращити здатність запам'ятовувати та ефективно використовувати нову лексику, покращує навчання, підвищує мотивацію студентів та вдосконалює базові знання та навички.
  • Item
    Технологія особистісно-орієнтованого навчання іноземної мови
    (Сумський державний університет, 2024) Ловцов, Є.А.
    У навчальній та психологічній літературі термін «технологія» зустрічається часто, особливо з розвитком комп’ютерних технологій та інтеграцією нових комп’ютерних інновацій. Педагогічна наука виділила окрему галузь, відому як педагогічна технологія, яка виникла в 1960-х роках у Сполучених Штатах і Англії, а згодом поширилася по всьому світу. До 1970-х років "освітня технологія" розширилася, щоб охопити всі аспекти, пов'язані з підвищенням якості освітнього процесу. Поява цього терміна і відповідного наукового напряму в педагогіці не випадкова. Розглядаючи технологію як набір технік і методів для отримання, обробки та очищення сировини, педагогічна технологія виходить за рамки простого використання технічних засобів навчання. Вона заглиблюється у визначення принципів і розробку стратегій для оптимізації навчального процесу шляхом аналізу факторів, які підвищують освітню ефективність, а також розробки та оцінки застосованих методів і матеріалів.
  • Item
    Collection of assignments for practical lessons on the disciplines "Foreign language", "Foreign language of professional direction"
    (Sumy State University, 2024) Левенок, Інна Сергіївна; Levenok, Inna Serhiivna
    Збірник навчально-методичних завдань до практичних занять з іноземної мови (англійська) для студентів спеціальностей з вивчення історії та археології покликана допомогти студентам вищих навчальних закладів установ для вдосконалення своїх мовних і лексико-граматичних навичок. Збірник містить завдання для підвищення рівня сформованості іншомовної компетенції в читанні та встановлення рівня лексико-граматичних компетенцій. Його використання сприятиме підвищення рівня володіння іноземною мовою раніше досягнутого та до формування навичок виконання відповідних завдання з галузі історії та археології.
  • Item
    Національно-культурний аналіз фразеологічних одиниць з погодним контекстом
    (Сумський державний університет, 2024) Внучкова, В.
    Вивчаючи іноземну мову студенти часто стикаються з проблемою розуміння та трактування фразеологічних одиниць. Фразеологізми – це ті особливі мовні одиниці, які зберігають та передають національно-культурну інформацію [3, с.72]. Вони є невід'ємною частиною мови, відображаючи уявлення народу про світ, його історію, культуру, традиції та світогляд. Спосіб життя людей часто залежить від погоди за вікном. Тому можна знайти велику кількість фразеологічних одиниць присвячених погодним явищам, а оскільки ця тема буде актуальною завжди, то кількість ідіом буде лише збільшуватись з часом. Актуальність теми полягає у тому, що вивчення фразеологічних одиниць з погодним контекстом допомагає краще зрозуміти мову, її красу та виразність, а також використовувати їх у власному мовленні, роблячи його більш образним та емоційним. Метою розвідки є вивчення фразеологічних одиниць з погодним контекстом, а завдання полягає в аналізі національно-культурного контексту фразеологізмів та глибшому розуміння подій та явищ, які лягли в їх основу.
  • Item
    Learner autonomy in a distance language learning/teaching context
    (Національний авіаційний університет, 2022) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna
    Дана робота присвячена аналізу точок зору та теорій, пов'язаних з проблемою автономії слухачів дистанційного навчання. Метою та завданням роботи є визначення оптимальних способів та механізмів втілення концепції автономії слухачів для забезпечення максимально ефективного та комфортного процесу вивчення іноземної мови.
  • Item
    КАР'ЄРНІ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ СТУДЕНТІВ МІЖНАРОДНОЇ ЕКОНОМІКИ: ПЕРСПЕКТИВИ ТА ВИКЛИКИ
    (ISCIENCE.IN.UA, 2017) Барвінок, Вероніка Юріївна; Барвинок, Вероника Юрьевна; Barvinok, Veronika Yuriivna
    У даній статті розглядається, як студенти міжнародної економіки визначають свої кар'єрні перспективи. Зробивши огляд літератури та провівши онлайн-опитування, вдалося виявити основні проблеми і сподівання студентів даної спеціальності. Крім цього, обговорювалася роль іноземної мови як конкурентної переваги студентів спеціальності «Міжнародна економіка».
  • Item
    Дієвість принципу навчити вчитися перекладу
    (Суми: СумДУ, 2020) Гордієнко, К. О.
    Мета: обґрунтувати педагогічні умови формування дієвості принципу навчити вчитися перекладу на заняттях з іноземної мови, аналіз основних методів, які використовує викладач під час навчання. Теоретичне значення: визначення ролі іноземної мови у процесі навчання перекладацької діяльності; виявлення потенціалу іноземних мов у навчальних закладах та ролі викладача у формуванні перекладацької компетенції у процесі вивчення іноземної мови.
  • Item
    The relationship of individual psychological characteristics and motivational component with the level of ability to master foreign languages
    (International Journal of Management (IJM), 2020) Furman, A.; Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna; Kolesnichenko, N.; Kharchenko, N.; Alieko, O.
    У статті розглядаються основні аспекти взаємозв'язку індивідуально-психологічних характеристик і мотиваційної складової з рівнем володіння іноземними мовами. Уміння вивчати іноземну мову впливає на рівень загальної успішності. Виділено наступні діагностичні параметри і фактори прогнозування академічної успішності: рівень мовної підготовки; переважання лівої/правої півкулі головного мозку; рівень тривожності; властивості вищої нервової діяльності; мотиваційна складова. Група студентів з низькою успішністю відноситься до групи ризику в оволодінні іноземними мовами. Для цієї групи характерні низька мотиваційна складова, високий рівень стресу і тривожності. Організацію навчального процесу можна поліпшити при комплектуванні навчальних груп, з рівномірним розподілом студентів з високим і середнім рівнями прогнозованої успішності. Визначено зони ризику для формування спеціальних контрольних груп, які потребують додаткової педагогічної допомоги та індивідуального підходу до навчання.
  • Item
    Переклад як реалізація знань, умінь і навичок з іноземної мови у школі
    (Сумський державний університет, 2020) Швед, Є.В.
    Мета: обгрунтувати значимість перекладу для формування знань, умінь і навичок з іноземної мови в школі. Теоретичне значення: узагальнення теоретичних і практичних аспектів перекладу, які сприяють реалізації знань, умінь і навичок з іноземної мови в школі. Для ефективного оволодіння іноземною мовою в школі слід застосовувати метод двостороннього перекладу. Навчити школярів правильно переводити іншомовні тексти на рідну мову - це одна з важливих завдань для вчителя. Особливою проблемою для учнів є письмовий переклад. Письмовий переклад викликає в учнів труднощі, оскільки не всі конструкції рідної мови легко передаються засобами іноземної мови. Складність перекладу полягає в тому, що потрібно підібрати правильні граматичні конструкції, слова, щоб досягти еквівалентності перекладу. Втім, як показує практика, учням на будь-якому етапі навчання складно виконувати такі завдання.
  • Item
    Професійно орієнтоване навчання іноземної мови в коледжах
    (Сумський державний університет, 2020) Ніколенко, В.В.
    Об’єктом дослідження є рівень викладання іноземної мови за професійним спрямуванням у немовних навчальних закладах, а саме у коледжах. Предмет роботи – особливості професійно орієнтованого навчання іноземної мови у немовних навчальних закладах, а саме у коледжах. Мета роботи – визначити рівень викладання іноземної мови за професійним спрямуванням та дослідити сутність, мету, особливості, методи та засоби викладання іноземної мови у немовних навчальних закладах, а саме у коледжах. У першому розділі розглянуті теоретичні аспекти професійно орієнтованого навчання іноземної мови у коледжах. У другому розділі проаналізовано стан викладання іноземної мови за професійним спрямуванням у окремому немовному коледжі, визначені шляхи та запропоновані заходи щодо покращення стану викладання іноземної мови за професійним спрямуванням у досліджуваному об’єкті. У висновках проводиться аналіз проведеної роботи та отриманих результатів.