Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
16 results
Search Results
Item Criterion basis of marketing channels suitability for innovative products distribution(Prague Institute for Qualification Enhancement, 2018) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Jankurova, A.; Masar, D.Запропоновано перелік критеріїв, на основі якого стає можливим визначити найкращий варіант маркетингового каналу серед існуючих. Також пропонується здійснювати періодичну оцінку вибраних маркетингових каналів у процесі їх використання при розподілі інноваційної продукції на основі розрахунку показника чистої приведеної вартості, що дозволить прийняти вчасне рішення щодо необхідності внесення в них відповідних змін або заміни на нові.Item Дослідження сутності каналів при управлінні дистрибуцією у сфері маркетингу та логістики(Дніпровський державний аграрно-економічний університет; ТОВ "ДКС Центр", 2018) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Гвоздецька, М.Ю.У роботі виконано критичний аналіз і систематизовано існуючі підходи щодо визначення сутності та змісту розподілу (дистрибуції) та товароруху, каналів, через які готові товари та послуги переміщуються з місць їхнього виготовлення до місць призначення. З’ясовано, до якої сфери належить той чи інший різновид каналу і запропоновано авторські підходи до визначення. Визначено, що канал розподілу містить дві складові – маркетингову та логістичну, які знаходяться у взаємозв’язку та взаємозалежності, і мають ряд переваг та синергетичний ефект від їх поєднання.Item Маркетингові канали підприємства: сутність та структура(Хмельницький національний університет, 2017) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov OleksiivnaУ статті розглянуто погляди вчених на поняття «маркетинговий канал» та «канал розподілу». Встановлено, що ці поняття не є тотожними. Визначено, що маркетинговий канал, крім того, що забезпечує переміщення товарів та послуг від виробника до споживачів, також передбачає виконання маркетингових практик.Item Особливості врахування логістичного потенціалу регіону у процесі розроблення системи розподілу на підприємстві(Institute of Society Transformation, 2016) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Грищенко, Олена Федорівна; Грищенко, Елена Федоровна; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov OleksiivnaУ статті визначено сутність поняття «логістичний потенціал регіону» та запропоновано його структуру. За допомогою Індексу ефективності логістики (LPI) проаналізовано рівень логістичного потенціалу України порівняно з іншими країнами світу. На основі запропонованої структури логістичного потенціал оцінено логістичний потенціал Сумської області. Визначено порядок розроблення системи розподілу на підприємстві з урахуванням логістичного потенціалу регіону його діяльності.Item Аналіз моделей формування маркетингових каналів при розподілі продукції(Національна металургійна академія України, 2016) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena AnatoliivnaВ умовах світової кризи та загострення проблем функціонування численних вітчизняних підприємств вирішення питань щодо оптимізації структури маркетингових каналів для просування товарів, орієнтованих на задоволення сучасних, а також майбутніх потреб і запитів споживачів стає особливо актуальним. Адже для реалізації логістичних та маркетингових завдань дистрибуційної мережі потрібно здійснювати не механічне підсумовування транспортних, складських та інших активностей, а враховувати функціональне навантаження кожного учасника мережі. З цих позицій автором систематизовано моделі формування маркетингових каналів. Вибір найбільш прийнятної має здійснюватися з урахуванням потреб підприємства; визначення цілей маркетингового каналу, а також завдань, вирішення яких сприятиме досягненню поставлених цілейItem Маркетингові канали: сутність, складові та принципи формування(Харків, НТУ «ХПІ», 2016) Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Bilovodska, Olena AnatoliivnaНа основі авторського визначення сутності маркетингового каналу досліджено його складові: маркетингову та логістичну, а також відповідні принципи формування, що забезпечують оптимізацію потоків у маркетинговому каналі.Item Особливості вибору маркетингових каналів для інноваційно активних підприємств(Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, 2015) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Сигида, Н.О.Розглянуто підходи вчених до класифікації інновацій за критеріям «ступінь новизни». Визначено залежність між видом маркетингового каналу та рівнем новизни продукції, що може через нього розподілятися. Наведено характеристики особливостей діяльності інноваційно активних підприємств. Встановлено залежність між типом стратегічної поведінки підприємства-інноватора, рівнем новизни продукції, що виробляється ними, та видом маркетингового каналу.Item Оціннювання маркетингових каналів промислового підприємства: методичний аспект(ТОВ «Діса плюс», 2015) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Сагер, Людмила Юріївна; Сагер, Людмила Юрьевна; Saher, Liudmyla YuriivnaДинамічний розвиток сучасних промислових підприємств вимагає від них своєчасного реагування та здійснення ефективної політики розподілу, що, у свою чергу, забезпечує підвищення ефективності роботи всього підприємства, зокрема за рахунок правильного вибору маркетингових каналів, особливо для розподілу інноваційної продукції. Сьогодні проблема формування маркетингових каналів для розподілу інноваційної продукції підприємствами ще далека від свого повного вирішення і викликає значний інтерес науковців. Вирішення цієї проблеми автор пов’язує з розроблення теоретичних та науково-методичних засад щодо обґрунтування вибору маркетингових каналів для розподілу інноваційної продукції промислових підприємств.Item Методичні засади перевірки маркетингових каналів на відповідність специфіці інноваційної продукції підприємства(Міжнародний гуманітарний університет, 2015) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov OleksiivnaУ статті запропоновано підхід до здійснення перевірки маркетингових каналів на відповідність специфіці інноваційної продукції підприємства. Встановлено, що остаточний вибір маркетингових каналів для розподілу інноваційної продукції доцільно здійснювати серед альтернатив існуючих каналів на основі їх перевірки за рядом критерії. Обґрунтовано, що за результатами перевірки підприємство для розподілу інноваційної продукції може обрати існуючий маркетинговий канал без змін, існуючий канал після його модифікації або новий спеціально розроблений канал. Визначено, що вибір маркетингового каналу інноваційної продукції серед сукупності альтернатив, що потребують модифікації або заміни на нові, здійснюється на основі визначення оптимального співвідношення результатів від використання цих каналів та витрат на приведення їх у відповідність до специфіки інновацій.Item Практичні аспекти оцінки маркетингових каналів підприємств машинобудування(Редакція журналу «Молодий вчений», ТОВ «Видавничий дім «Гельветика», 2015) Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov OleksiivnaУ статті розглянуто практичне застосування методичного підходу до оцінки маркетингових каналів шляхом співставлення їх економічного та маркетингового стану на прикладі машинобудівного підприємства Сумської області. Запропоновано стратегії управління маркетинговими каналами та визначено відповідні рекомендації щодо їх ефективної реалізації