Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 11
  • Item
    Удосконалення оцінки якості медичних послуг
    (Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2024) Пономарьова, К.В.
    Обґрунтуванням актуальності теми є дискусійність окремих питань удосконалення оцінки якості медичних послуг. Мета роботи полягає у аналізі та розробці заходів щодо удосконалення оцінки якості стоматологічних послуг. Відповідно до мети, вирішувалися такі задачі: - розглянуто структурну модель медичних послуг; - виявлено та охарактеризовано сучасні проблеми ринку стоматологічних послуг; - проаналізовано діяльність приватного підприємства «Діагностично-лікувальний центр «MEDGARANT»; - розроблено напрямки удосконалення оцінки якості медичних послуг на приватному підприємстві «Діагностично-лікувальний центр «MEDGARANT». В результаті аналізу діяльності приватного підприємства «Діагностично-лікувальний центр «MEDGARANT» було виявлено, що на даний момент діагностично-лікувальний центр не застосовує процедуру постійної оцінки якості. Оцінка якості послуг є фрагментарною та дискретною і є «пожежною» відповіддю на певні скарги клієнтів. Клініка проводить оцінку якості за технократичним підходом, який не враховує такий параметр, як сервіс. Така практика не дозволяє створити ефективну систему управління якістю стоматологічних послуг і мотивувати персонал на постійну взаємодію з клієнтами. Компанії потрібен маркетинговий підхід до оцінки якості. Оцінка виступатиме інструментом для утримання та залучення клієнтів за допомогою зворотного зв'язку. В якості цього підходу був обраний підхід визначення карти подорожі або шляху клієнта (Customer Journey Map). Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є приватне підприємство «Діагностично-лікувальний центр «MEDGARANT». Предмет досліджень – процес оцінки якості послуг, що надаються приватним підприємством «Діагностично-лікувальний центр «MEDGARANT». Результати досліджень можуть використовуватись не лише на приватному підприємстві «Діагностично-лікувальний центр «MEDGARANT, але й на будь-якому іншому підприємстві галузі.
  • Item
    Медична інформаційна система стоматологічної клініки
    (Сумський державний університет, 2023) Прокопенко, В.О.
    Розроблений веб-ресурс за допомогою HTML/CSS, Python, фреймворку Django. Веб-ресурс реалізований як онлайн-платформа для стоматологічної клініки "Dent", де клієнти можуть здійснювати запис на прийоми, переглядати інформацію про послуги та отримувати додаткові послуги, а робітники клініки можуть керувати записами і надавати необхідні послуги.
  • Item
    Оцінювання якості надання послуг у сфері охорони здоров'я
    (Сумський державний університет, 2023) Бойчин, В.М.
    В даній роботі буде розглянуто основні теоретичні та практичні аспекти надання медичних послуг на ринку України. Розглянуто особливості розвитку ринку України та досліджено концепцію соціального маркетингу як важливого інструменту поліпшення якості надання медичних послуг на рівні первинної медичної допомоги. На прикладі закладу первинної ланки , а саме КНП «Центральна АЗПСМ с. Нижня Сироватка» НСР, буде проведено аналіз надання медичних послуг населенню Нижньосироватської ОТГ Сумського району. На основі проведеного статистичного аналізу, буде виявлено рівень якості надання медичних послуг населенню громади підрозділами закладів первинної медичної допомоги, а саме АЗПСМ с. Старе Село та АЗПСМ с. Нижня Сироватка, на основі цього запропоновано заходи по поліпшенню якості надання медичних послуг населенню. Ключові слова: медична послуга, соціальний маркетинг, амбулаторний прийом, ринок послуг.
  • Item
    Управління діяльністю закладу охорони здоров'я в сучасних умовах (на прикладі КНП СОР “Сумська обласна клінічна лікарня”)
    (Сумський державний університет, 2022) Христій, В.Ю.
    У роботі досліджено організацію управління закладом охорони здоров'я на прикладі КНП СОР “Сумська обласна клінічна лікарня” в сучасних умовах. Розглянуто організаційно-економічні основи діяльності установи, визначено основні недоліки та проблеми в сучасних умовах та запропоновано оптимальні шляхи  їх вирішення та вдосконалення організаційно-економічного механізму управління закладу охорони здоров'я. Для характеристики роботи закладу охорони здоров'я був проведений аналіз його діяльності та системи управління.
  • Item
    Удосконалення організації роботи приймального відділення, в умовах реформування вторинного ринку медичних послуг
    (Сумський державний університет, 2020) Батрак, Я.Ф.
    В роботі розглянуто основні теоретичні та практичні аспекти надання медичних послуг на вторинному ринку України. Розглянуто особливості розвитку вторинного ринку України та досліджено концепцію соціального маркетингу як важливого інструменту поліпшення якості надання медичних послуг. На прикладі приймального відділення Шосткинської ЦРЛ було проведено аналіз надання послуг населенню м. Шостка та Шосткинського району. На основі проведеного статистичного аналізу було виявлено рівень якості надання медичних послуг населенню приймальним відділенням Шосткинської ЦРЛ та на основі цього запропоновано заходи по поліпшенню якості надання медичних послуг.
  • Item
    Шляхи вдосконалення організації надання медичної допомоги сільському населенню
    (Сумський державний університет, 2020) Побивайло, Л.В.
    У магістерській роботі розглянуто основні шляхи вдосконалення організації надання медичної допомоги сільському населенню Проаналізовано основні теоретико-методичні аспекти організації медицини для мешканців сільської місцевості, набули подальшого розвитку особливості надання загальної лікарської практики в сільській місцевості; основні етапи удосконалення механізму надання медичних послуг сільському населенню. Надання медичних послуг мешканцям села – це складний багатомірний процес консультування, що полягає в наданні кваліфікованої медичної послуги сільському населенню.
  • Item
    Перспективи розвитку правового регулювання статусу пацієнта в медичних відносинах
    (Arad, Izdevnieciba «Baltija Publishing», 2019) Шлапко, Тетяна Вікторівна; Шлапко, Татьяна Викторовна; Shlapko, Tetiana Viktorivna; Кузіна, І.В.; Меліков, А.Л.
    У тезах досліджено правовий статус суб’єктів, що отримують медичну допомогу та медичну послугу – пацієнтів. Пацієнт у медичній сфері є ключовою фігурою, з якою так чи інакше пов’язані всі інші суб'єкти, які, в тій чи іншій мірі, беруть участь в організації, забезпеченні або безпосередньому наданні медичної допомоги та медичної послуги. Наразі головного вирішення потребує проблема щодо подвійного статусу трактування пацієнта через призму його прав в нашій країні через конкретизацію, хто і в яких випадках підпадає під поняття пацієнт, та вироблення універсальності його правового статусу.
  • Item
    Засоби підтримки іміджу галузі охорони здоров`я
    (ТОВ "ДД "Папірус", 2014, 2014) Сержук, А.В.
    Охорона здоров'я – це найважливіша складова соціальної сфери, один із головних чинників національної безпеки, який визначає життєдіяльність суспільства. Ринок галузі охорони здоров’я являє собою набір товарів та послуг, спрямованих на захист та відновлення здоров’я. З точки зору маркетингу медична допомога розглядається як елемент ринку - медична послуга.