Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 22
  • Item
    Students’ professional development via foreign languages learning
    (Сумський державний університет, 2023) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna
    Професійна культура майбутніх спеціалістів має велике значення в процесі формування особистості. Вивчення/викладання іноземної мови необхідно розглядати крізь призму їх професійної діяльності. Тому викладач повинен допомогти першокурсникам у професійній адаптації, з одного боку, а з іншого – у вивченні іноземної мови. Крім того, викладач повинен надати магістрантам практично орієнтовані матеріали, які стануть у нагоді їм у майбутньому. У такому випадку студенти вивчатимуть будь-яку іноземну мову не тому, що їм це потрібно, а тому, що їм це дійсно цікаво.
  • Item
    Learner autonomy in a distance language learning/teaching context
    (Національний авіаційний університет, 2022) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna
    Дана робота присвячена аналізу точок зору та теорій, пов'язаних з проблемою автономії слухачів дистанційного навчання. Метою та завданням роботи є визначення оптимальних способів та механізмів втілення концепції автономії слухачів для забезпечення максимально ефективного та комфортного процесу вивчення іноземної мови.
  • Item
    Web-додаток для організації захисту лабораторних робіт із дисципліни «Технології захисту інформації
    (Сумський державний університет, 2022) Грищенко, В.В.
    Кваліфікаційну роботу бакалавра присвячено розробці web-додатку для організації захисту лабораторних робіт із дисципліни «Технології захисту інформації». У першому розділі розглянуто останні дослідження по темі даного досілдження. Проаналізовано аналоги розроблюваного web-додатку, визначено їх сильні та слабкі сторони. Також сформовано мету та задачі проекту та обрано засоби його реалізації. У другому розділі виконано структурно-функціональне моделювання, визначено варіанти використання web-додатку та спроектовано базу даних. У результаті створено діаграму у нотації IDEF0 та її декомпозицію, use-case діаграму та фізична модель бази даних. У третій частині наведено архітектуру даного програмного продукту й опиcано процес розробки web-додатку, який є результатом проектування. Також проведено його тестування.
  • Item
    Characteritics of a Teacher in the Context of Virtual Education Environment
    (Університет Григорія Сковороди в Переяславі, 2021) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna
    Динаміка змін сучасного світу, глобалізація та інформатизація зумовлюють необхідність інноваційних змін в парадигмі освітньої системи. У статті розглядаються основні переваги та функції віртуального освітнього простору, де змінюється роль викладача. Інтеграція платформ віртуального навчання в традиційний навчальний процес дозволить вирішити ряд питань, головним чином - підвищити мотивацію, розвивати критичне і логічне мислення у студентів.
  • Item
    Preparation of teachers in the context of virtual education environment
    (Суми : ФОП Цьома С.П, 2021) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna
    Динаміка змін сучасного світу, глобалізація та інформатизація зумовлюють необхідність інноваційних змін в парадигмі освітньої системи. У статті розглядаються основні переваги та функції віртуального освітнього простору, де змінюється роль викладача. Інтеграція платформ віртуального навчання в традиційний навчальний процес дозволить вирішити ряд питань, головним чином - підвищити мотивацію, розвивати критичне і логічне мислення у студентів.
  • Item
    The Role of the Teacher in a Virtual Learning Environment
    (Київ: Національний авіаційний університет, 2021) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna
    Динаміка змін сучасного світу, глобалізація та інформатизація зумовлюють необхідність інноваційних змін в парадигмі освітньої системи. У статті розглядаються основні переваги та функції віртуального освітнього простору, де змінюється роль викладача. Інтеграція платформ віртуального навчання в традиційний навчальний процес дозволить вирішити ряд питань, головним чином - підвищити мотивацію, розвивати критичне і логічне мислення у студентів.
  • Item
    Індивідуалізація навчання іноземної мови на старшому етапі
    (Сумський державний університет, 2020) Коломієць, Д.А.
    У бакалаврській роботі пояснюється принцип індивідуалізації. Надана оцінка його ролі та значення в навчанні іноземних мов. У дослідженні проаналізовано основні види індивідуалізації, а також представлено практичні способи застосування цього принципу в комунікативному підході. Встановлено, що застосування принципу індивідуалізації направлене на допомогу учням виконувати навчальні завдання. Педагогу доцільно відбирати завдання, які співпадають з інтересами, здібностями школярів, а також відповідають їх рівню підготовки.
  • Item
    Scribing as innovative means of teaching in the foreign language classroom
    (Національний авіаційний університет, 2019) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna
    Скрайбінг – це інноваційна технологія аудіовізуальної підтримки навчального процесу. Головним у змістовій інтерпретації поняття скрайбінг є візуалізація інформації, а його головним завданням – відтворення інформації у привабливій для слухача і глядача формі для кращого її запам’ятовування і засвоєння. Використання скрайбінгу надає роботі привабливості, творчого характеру, сприяє зацікавленню студентів у набутті нових предметних знань і технологічних умінь.
  • Item
    To the problem of individualized learning/teaching in higher educational institutions
    (Гнозис, 2019) Козловська, Ганна Борисівна; Козловская, Анна Борисовна; Kozlovska, Hanna Borysivna; Gluboka, N.
    У статті розглядається проблема індивідуалізації навчання / викладання у вищих навчальних закладах. Беручи до уваги, що учень – це індивід, і всі інновації допомагають певною мірою покращити освіту та навчання, нам потрібна система, яка дозволяє вибирати як навчальний план, так і спосіб, у який він буде представлений для кожного окремого учня – індивідуалізація системи навчання. Персоналізація орієнтована на учня, диференціація та індивідуалізація є в центрі уваги вчителя. Індивідуалізована система є загальною освітньою програмою, що включає всі корисні концепції, які відомі для покращення процесу навчання. Її успіх залежить від оптимального балансу між самооцінкою студента та порадою вчителя - студент не прогресує самостійно у своїй навчальній програмі. У статті описані стратегії викладання іноземної мови, які можуть бути використані як під час навчальної роботи, так і самостійної роботи. Завдання вчителя - знайти ключ до кожного студента, створити атмосферу доброзичливості та найбільш комфортних умов для навчання студентів, підвищити їх мотивацію та зберегти інтерес до навчання.
  • Item
    Розвиток критичного мислення учнів на уроках іноземної мови
    (Сумський державний університет, 2018) Мельник, І.В.
    Робота присвячена комплексному аналізу розвитку критичного мислення учнів на уроках іноземної мови. Проаналізовано психолого-педагогічну та методичну літературу з проблематики дослідження, розкрито сутність поняття «критичне мислення», охарактеризовано зміст, цілі та завдання технології розвитку критичного мислення; описано технології формування навичок критичного мислення на уроках іноземної мови. З’ясовано, що розвиток розумових навичок учнів надзвичайно важливий не лише під час навчання в школі, але також ці навички знадобляться і в майбутньому житті (прийняття важливих рішень, опрацювання інформації, аналіз життєвих ситуацій). Експериментально перевірено ефективність технології «Розвиток критичного мислення через читання і письмо», яка являє собою структуру уроку, що складається з трьох етапів: виклику, реалізації (осмислення), рефлексії. Практичне впровадження вищезазначеної технології дало можливість учням відчути себе творчими особистостями, навчатися співпрацювати, отримувати та осмислювати інформацію, висловлювати власну думку.