Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
6 results
Search Results
Item Сфери застосування штучного інтелекту в економіці(Сумський державний університет, 2024) Антоненко, А.Сьогодні у світі спостерігається тенденція до зростання значення електронної комерції та пов’язаних з нею послуг. До ключових технологій, які формують нове цифрове суспільство, відносять: робототехніку, штучний інтелект, За останні роки штучний інтелект зробив приголомшливий стрибок у обробці великих обсягів інформації: від програмного забезпечення для створення нових ліків до алгоритмів, здатних передбачити наші культурні вподобання. Саме тому технології штучного інтелекту мають величезний потенціал для підвищення конкурентоспроможності підприємств завдяки можливості моделювання виробничих і управлінських процесів, дослідження альтернативних варіантів управлінських рішень, використанню експертних знань для обґрунтування прийнятих рішень.Item Розвиток електронної комерції в Україні: перспективи, виклики та тенденції розвитку у 2023 році(Сумський державний університет, 2023) Кравченко, Богдана Олександрівна; Kravchenko, Bohdana OleksandrivnaЕлектронна комерція - це зростаючий сектор в Україні, але він не позбавлений проблем. Перспективи розвитку електронної комерції в Україні є позитивними, зважаючи на зростаюче проникнення інтернету та сприятливу державну політику. Однак для того, щоб сектор електронної комерції в Україні повністю реалізував свій потенціал, необхідно вирішити проблеми, пов'язані з низьким рівнем довіри до онлайн-транзакцій, нерозвиненістю логістичної інфраструктури, обмеженим доступом до цифрових платіжних систем та високою вартістю інтернет-послуг.Item Перспективні технології для розвитку електронної комерції в Україні(Полтавський університет економіки і торгівлі, 2023) Габенко, М.М.; Яценко, Валерій Валерійович; Yatsenko, Valerii ValeriiovychЕлектронна комерція в Україні перебуває на стадії активного розвитку, а впровадження перспективних технологій може прискорити цей процес. Використання AR, VR, AI, IoT, блокчейну та мобільних технологій може стати ключем до створення інноваційного та конкурентоспроможного електронного бізнесу. Українські підприємства мають унікальну можливість взяти лідерство в цьому напрямку, допомагаючи підняти електронну комерцію на новий рівень ефективності та зручності для споживачів.Item Особливості міжнародних експрес – відправлень(Сумський державний університет, 2023) Слободянюк, Я.В.Сьогодні неможливо уявити розвиток світової транскордонної торгівлі без процесів всесвітньої інтеграції та гармонізації, використання новітніх технологій у сфері комунікацій, обміну інформацією та здійснення фінансових операцій. При такому високому ступені мобільності електронної комерції цілком логічною є потреба швидкого отримання товарів від продавця до покупця, на яке, в першу чергу, впливають способи доставки, швидкість та якість митного оформлення при перетині кордонів. У більшості випадків при дистанційній закупівлі в закордонних онлайн-магазинах покупцями обирається саме пересилання товарів у міжнародних поштових та експрес відправленнях через можливість їх швидкого отримання.Item Content management system as a means of rapid entry into the e-commerce market(Sumy State University, 2022) Viunnik, A.O.; Гриценко, Костянтин Григорович; Гриценко, Константин Григорьевич; Hrytsenko, Kostiantyn HryhorovychПоява і розвиток Інтернету, удосконалення інформаційних технологій, систем і стандартів їх взаємодії призвели до створення нового напряму сучасного бізнесу ̶ електронного бізнесу як особливої форми бізнесу, яка реалізується значною мірою через впровадження інформаційних технологій у виробництві, продажу та розподілі товарів і послуг. Найважливішим складовим елементом електронного бізнесу є електронна комерція. Вона стало ключовим стимулом для зростання торгівлі в розвинутих країнах і багатьох країнах, що розвиваються, радикально змінивши звичні бізнес-процеси в секторі роздрібної торгівлі. Створення торгового онлайн-майданчика може не тільки вирішити деякі проблеми, але й значно підвищити конкурентоспроможність бізнесу. Так як в порівнянні зі звичайним магазином, територія продажу якого обмежена населенням міста або району, зона охоплення інтернет-магазину поширюється на весь регіон або навіть країну. Актуальність створення web-сайтів призвела до створення ряду спеціальних систем, які дозволяють не тільки створювати сайт в досить стислий час, але й управляти вмістом цього сайту за допомогою спеціальної панелі. Системи управління контентом (CMS) — це програмне забезпечення, яке дозволяє публікувати та змінювати інформацію на сайті самостійно, без залучення розробників. Замість створення власної системи для створення веб-сторінок, зберігання зображень та інших функцій готова система керування вмістом обробляє всі ці речі для користувачів, щоб вони могли зосередитися на більш важливих речах своїх веб-сайтів. Цей спосіб розробки сайтів зараз вважається одним з найбільш зручних і практичних.Item Основи правового регулювання E-commerce у європейському союзі: значення для вітчизняного бізнесу(Сумський державний університет, 2020) Панфілова, Д.А.Електронна комерція швидко розвивається,й бізнес намагається адаптуватися до інтенсивних трансформацій. Відтак, укладання договорів та ведення господарської діяльності у мережі Інтернет потребує більш ґрунтовного вивчення правового регулювання з метою врахування можливих ризиків та належного структурування бізнеспроцесів. Перш за все звернемося до статистики зросту значення E-commerce по всьому світі. Так, за даними, оприлюдненими більшістю дослідницьких компаній протягом 2019 року, можна навести наступні тези: - очікується, що роздрібні продажі у сфері електронної комерції складуть 13,7 % світових роздрібних продажів у 2020 році; - прогнозується, що до 2040 року близько 95 % всіх покупок здійснюватимуться виключно завдяки E-commerce; - Китай залишається найбільшим ринком електронної комерції в світі; - наразі існує від 12 до 24 мільйонів сайтів електронної комерції (за даними різних статистичних звітів); - кількість міжнародних торгових операцій E-commerce щоденно зростає, відтак, сьогодні в середньому по всьому світі цей показник становить 57 %.