Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
10 results
Search Results
Item Персоналізація реклами у фешн-індустрії: як бренди використовують штучний інтелект для створення унікального споживчого досвіду(Сумський державний університет, 2025) Ковальова, Тетяна Вікторівна; Kovalova, Tetiana Viktorivna; Бодарєв, К.Розглядається використання штучного інтелекту (ШІ) у рекламній діяльності брендів одягу, зокрема в контексті фешн-індустрії. Акцент зроблено на персоналізації реклами, створенні візуального та текстового контенту, а також застосуванні аналітичних алгоритмів для підвищення ефективності комунікації з цільовою аудиторією. Розкрито як переваги (масштабованість, швидкість, адаптивність), так і ризики (загроза творчості, етичні аспекти) впровадження ШІ в креативний процес. Матеріал базується на актуальних сучасних інструментах, що використовуються у модному маркетингу. Дослідження спрямоване на виявлення балансу між технологічною ефективністю та збереженням унікальності бренду.Item Маркетингові аспекти впровадження fintech технологій в банківські послуги(Сумський державний університет, 2024) Тверезовська, Олександра Ігорівна; Tverezovska, Oleksandra Ihorivna; Федан, А.О.; Вініченко, У.В.Впровадження FinTech–послуг є важливим кроком для забезпечення стійкого розвитку та конкурентоспроможності банків у сучасному фінансовому середовищі. Через свою фінансову силу, впроваджуючи інновації, банки матимуть можливість конкурувати з FinTech не лише у сфері інноваційного бізнесу процесів, але звичний для банків шлях – цінова конкуренція. FinTech не підриває бізнес–моделі банків, а лише заповнює прогалини. На нашу думку, хоча традиційні банки збережуть своє значення, FinTech–організації також матимуть власну сферу діяльності і, можливо, найпоширенішою бізнес–моделлю буде інтеграція традиційної та FinTech– орієнтованої бізнес–моделей.Item Smart-енергетика і маркетинг: інновації для сталого та екологічно відповідального розвитку(Олді+, 2024) Чигрин, Олена Юріївна; Chygryn, Olena Yuriivna; Хоменко, Лілія Миколаївна; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Зябіна, Євгенія Анатоліївна; Ziabina, Yevheniia AnatoliivnaУ навчальному посібнику розкрито взаємозв’язок між інноваційними енергетичними технологіями, їхнім впливом на сталий розвиток та ефективним маркетингом у цій сфері. Авторами проаналізовано основи smart-енергетики, зокрема поняття, характеристики та технологічний вплив на сталий розвиток. Висвітлено, як перехід від традиційних джерел енергії до відновлюваних сприяє екологічній відповідальності, а також підкреслено роль smart-технологій у досягненні цілей сталого розвитку. В книзі зроблено акцент на маркетингових аспектах енергетичних інновацій, описано сучасні тренди, дослідження ринку, а також стратегічні підходи до створення цінності через екологічну відповідальність, розкрито способи популяризації smart-енергетики через маркетингові інструменти. Авторами приділено увагу інноваційним рішенням для просування екологічних продуктів, розглянуто вплив smart-технологій на формування маркетингових комунікацій, інтерактивні методи залучення аудиторії та цифровий маркетинг у контексті енергетики, проведено аналіз поведінки споживачів у сфері екоенергетики, досліджено особливості формуванні екологічно свідомої аудиторії та створення бренду, що асоціюється з відповідальністю перед довкіллям. Навчальний посібник призначений для студентів, та дослідників всіх спеціальностей, фахівців, представників влади та бізнесу зацікавлених у створенні енергетичної системи майбутнього, яка відповідатиме потребам людства та зберігатиме екологічний баланс.Item Інновації в маркетингу(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2021) Шевченко, К.В.; Сагер, Людмила Юріївна; Saher, Liudmyla YuriivnaОсновна роль інновацій в маркетингу - дослідження нових ринків, що в кінцевому підсумку призведе до збільшення продажів і прибутковості бізнесу. В період цифрової та висококонкурентної ери, є необхідним пошук та генерування інновацій, які зможуть поліпшити продажі компаній, підвищити впізнаваність бренду та позитивно вплинути на споживачів. Всі бренди, розглянуті вище, демонструють чітку орієнтацію на клієнтів, а інноваційні маркетингові практики дозволяють їм розробляти і забезпечувати споживачів способами, які втримають покупців та підвищать імідж компанії.Item Систематизація бізнес-процесів у ланцюгу комерціалізації інновацій(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2024) Хоменко, Лілія Миколаївна; Khomenko, Liliia MykolaivnaУ роботі виокремлено та описано основні бізнес-процеси у ланцюгу комерціалізації інновацій (вивчення ринку і споживачів, розроблення продукції чи послуг, пробний маркетинг, НДДКР, планування, виробництво, маркетинг та управління комунікаціями, управління людськими ресурсами). Проведено систематизацію бізнес-процесів в розрізі класифікаційних ознак: за формуванням результату, за характером продукту, за причетністю до підприємства, залежно від напряму діяльності, за ступенем впливу на успіх організації, за ступенем зв’язаності окремих частин, за часом, за сутністю, за основними складовими збалансованої системи показників.Item Обмеження та можливості впровадження інновацій до комплексу маркетингу на фармацевтичному ринку(Сумський державний університет, 2023) Жолуденко, Т.І.Сталий розвиток важко уявити без впровадження інновацій у всіх сферах діяльності підприємства, зокрема і в сфері маркетингу. В даній доповіді розглянемо можливості та обмеження щодо впровадження інновацій у комплекс маркетингу на фармацевтичному ринку.Item Using marketing technologies to promote healthy lifestyles among various segments of people(2023) Летуновська, Наталія Євгенівна; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Kazymirova, V.Ключовою метою дослідження є аналіз можливостей застосування маркетингових інстру-ментів у сфері промоції здорового способу життя. У статті проаналізований такий важ-ливий компонент маркетингового просування в сфері здоров’я як врахування особливостейта характеристик цільових сегментів населення. Здійснено аналіз наукових джерел у сферіпросування здорового способу життя. Розглянуто приклади успішної реалізації маркетинго-вих програм щодо здорових ініціатив серед різних цільових категорій. Запропоновані інстру-менти активізації дій щодо вирішення питань здорового підходу до життя. Обґрунтовано,що для маркаетингу здорового способу життя характерним є ненав’язування висновків,а чітке обґрунтування для цільової аудиторії важливості хелс-відповідальності для підви-щення якості життя. Автори наводять перелік конкретних інструментів маркетинговогоспрямування для просування проєктів у сфері здоров’я для різних сегментів населення від-повідно до їх вікових категорій. Визначено, що на покоління Z значний вплив чинить рекламадля пропаганди здорового способу життя. Результати та висновки з даного дослідженнябудуть корисними для маркетологів під час планування маркетингової стратегії просуванняпроєктів у сфері здоров’я та профілактики захворювань, для підвищення обізнаності насе-лення про здорові практики. Підтверджено, що сфера охорони здоров’я, здорової поведінки,споживання здорових продуктів є тими галузями суспільного життя, які піддаються впливупросвітницьких та інформаційних каналів. Базуючись на конкретних кейсах відомих україн-ських компаній ця робота висвітлює ключові аспекти, на які доцільно звертати увагу підчас реалізації просвітницько-інформаційної кампанії у сфері здоров’я. Авторами в кінцевомупідсумку обґрунтовано, що сучасні маркетингові технології спроможні значно підвищуватиефективність маркетингових кампаній із переконання населення щодо важливості здоро-вого підходу до життя. Використання ж ефективних методі популяризації здорового спо-собу життя може допомогти країнам стати більш конкурентоспроможними в сфері гро-мадського здоров’я.Item The Level of Supplying Ukraine with Donor Blood and Blood Components: Statistical Analysis(Львівський торговельно-економічний університет, 2022) Хоменко, Лілія Миколаївна; Хоменко, Лилия Николаевна; Khomenko, Liliia MykolaivnaМетою роботи є аналіз рівня забезпечення України кров’ю та її компонентами за стабільних умов. Протягом 2012–2020 років кількість донорів зменшилася вдвічі, заготівля плазми скоротилася на 30%, цільної крові – на 56,8%, кількість станцій переливання крові – на 42,6%, відділень трансфузіології лікувальних закладів – на 43,7%, лікарень, що заготовляють кров – на 15,1%. Згідно вітчизняної звітності у 2020 році потреби закладів охорони здоров’я України були забезпечені донорською кров’ю на 91,1%, плазмою – на 94,6%, еритроцитною масою – на 88,9%, а тромбоцитами на 124,1%. Кількість донацій на 1000 населення в середньому по Україні становила 11 у 2020 році, що втричі менше за рекомендовану ВООЗ. Забезпечували більше 33 донацій на 1000 населення лише Сумська область з 2015 року (40,46–61,68), а в 2012–2013 роках АР Крим та Луганська область. В усіх інших регіонах показник менше норми. Нехватка крові у 2020 році склала 952546 донацій або 66,2% від рекомендованих ВООЗ. Кількість заготовленої крові на одного мешканця протягом 2012–2020 років скоротилася майже вдвічі і у 2020 році склала 5,3 мл (ВООЗ рекомендує 12-15 мл). Нестача крові у 2020 році становила 276990,5 л або 55,7% від рекомендованих ВООЗ. Є значні розбіжності в підходах до формування потреб в крові та її компонентах на рівні держави та світу. Результати дослідження показують, що є необхідність в створенні та впровадженні системи показників, як б відображали об’єктивну потребу галузі та окремих регіонів. Для покращення забезпечення України кров’ю та її компонентами за стабільних умов потрібно впроваджувати на загальнодержавному рівні маркетингові програми. Для цього доцільно проаналізувати існуючий досвід центрів крові, що займають лідерські позиції в Україні, та світовий досвід країн, які повністю забезпечують свої потреби та впровадити їх в діяльність центрів крові. Також слід проаналізувати організацію маркетингової діяльності та систему управління маркетингом в центрах крові. Це може бути темою подальших досліджень у даному напрямку. Результати даного дослідження можуть бути корисними маркетологам, які займаються просуванням в службі крові.Item New trends in marketing for small and medium enterprises(Sumy State University, 2020) Saienko, M.; Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Пимоненко, Татьяна Владимировна; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Liulov, Oleksii Valentynovych; Білан, Юрій Валентинович; Билан, Юрий Валентинович; Bilan, Yurii Valentynovych; Kostornova, S.Матеріал присвячено аналізу нових тенденцій маркетингу для малих та середніх підприємств.Item Підприємництво, торгівля та біржова діяльність(Університетська книга, 2018) Сотник, Ірина Миколаївна; Сотник, Ирина Николаевна; Sotnyk, Iryna Mykolaivna; Таранюк, Леонід Миколайович; Таранюк, Леонид Николаевич; Taraniuk, Leonid Mykolaiovych; Бабій, Тетяна Володимирівна; Бабий, Татьяна Владимировна; Babii, Tetiana Volodymyrivna; Біловодська, Олена Анатоліївна; Беловодская, Елена Анатольевна; Дериколенко, Александр Николаевич; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Димченко, О.В.; Дмитрієв, І.А.; Євдокімов, Ю.; Єрмак, С.О.; Завдов'єва, Юлія Миколаївна; Завдовьева, Юлия Николаевна; Zavdovieva, Yuliia Mykolaivna; Завражний, Костянтин Юрійович; Мишенина, Галина Анатольевна; Кубатко, Александра Викторовна; Завражный, Константин Юрьевич; Zavrazhnyi, Kostiantyn Yuriiovych; Ілляшенко, Тетяна Олексіївна; Ильяшенко, Татьяна Алексеевна; Illiashenko, Tetiana Oleksiivna; Карінцева, Олександра Іванівна; Каринцева, Александра Ивановна; Karintseva, Oleksandra Ivanivna; Карпіщенко, Олексій Іванович; Mishenina, Halyna Anatoliivna; Карпищенко, Алексей Иванович; Kubatko, Oleksandra Viktorivna; Karpishchenko, Oleksii Ivanovych; Коваленко, Євген Володимирович; Коваленко, Евгений Владимирович; Kovalenko, Yevhen Volodymyrovych; Ковальов, Богдан Леонідович; Ковалев, Богдан Леонидович; Kovalov, Bohdan Leonidovych; Коновалова, Н.І.; Мішеніна, Наталя Вікторівна; Косарева, Т.В.; Кубатко, Олександр Васильович; Кулакова, С.Ю.; Лепейко, Т.І.; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Лукаш, Ольга Анатоліївна; Лукаш, Ольга Анатольевна; Lukash, Olha Anatoliivna; Люльов, Олексій Валентинович; Люлев, Алексей Валентинович; Мишенина, Наталия Викторовна; Liulov, Oleksii Valentynovych; Мазін, Юрій Олександрович; Мазин, Юрий Александрович; Mazin, Yurii Oleksandrovych; Боронос, Вікторія Георгіївна; Маслак, О.І.; Маценко, Олександр Михайлович; Маценко, Александр Михайлович; Matsenko, Oleksandr Mykhailovych; Мельник, Леонід Григорович; Boronos, Viktoriia Heorhiivna; Мельник, Леонид Григорьевич; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Мельник, В.Л.; Боронос, Виктория Георгиевна; Міняйленко, І.В.; Мішеніна, Галина Анатоліївна; Mishenina, Natalia Viktorivna; Назарова, Г.В.; Новіцький, Р.О.; Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Пимоненко, Татьяна Владимировна; Shkarupa, Olena Vasylivna; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Бун, Еммануель; Плікус, Ірина Йосипівна; Пликус, Ирина Иосифовна; Plikus, Iryna Yosypivna; Полінкевич, О.М.; Рудаченко, О.О.; Самаль, С.О.; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Ярова, Інесса Євгенівна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Скрильник, А.С.; Соколенко, Людмила Федорівна; Соколенко, Людмила Федоровна; Sokolenko, Liudmyla Fedorivna; Старченко, Людмила Володимирівна; Старченко, Людмила Владимировна; Starchenko, Liudmyla Volodymyrivna; Стеблянко, І.О.; Тамбовцева, Т.; Яровая, Инесса Евгеньевна; Бурлакова, Ірина Михайлівна; Таранюк, Каріна Вікторівна; Таранюк, Карина Викторовна; Taraniuk, Karina Viktorivna; Фролова, Л.В.; Харченко, Микола Олексійович; Харченко, Николай Алексеевич; Kharchenko, Mykola Oleksiiovych; Харчишина, О.В.; Бурлакова, Ирина Михайловна; Yarova, Inessa Yevhenivna; Часник, Ольга Олександрівна; Часнык, Ольга Александровна; Chasnyk, Olha Oleksandrivna; Чевганова, В.Я.; Чорток, Юлія Володимирівна; Чорток, Юлия Владимировна; Burlakova, Iryna Mykhailivna; Chortok, Yuliia Volodymyrivna; Шауер, П.; Шевченко, І.Ю.; Васюта, В.Б.; Шкарупа, Іван Сергійович; Шкарупа, Иван Сергеевич; Shkarupa, Ivan Serhiiovych; Валенкевич, Л.П.; Шкарупа, Олена Василівна; Шкарупа, Елена Васильевна; Власенко, Дмитро Олександрович; Власенко, Дмитрий Александрович; Vlasenko, Dmytro Oleksandrovych; Волк, Ольга Миколаївна; Волк, Ольга Николаевна; Кубатко, Александр Васильевич; Volk, Olha Mykolaivna; Генс, Люк; Горобченко, Денис Володимирович; Горобченко, Денис Владимирович; Horobchenko, Denys Volodymyrovych; Горобченко, Тетяна Вікторівна; Горобченко, Татьяна Викторовна; Horobchenko, Tetiana Viktorivna; Горошкова, Л.А.; Григор'єва, О.В.; Kubatko, Oleksandr Vasylovych; Гриценко, Павло Валерійович; Гриценко, Павел Валериевич; Hrytsenko, Pavlo Valeriiovych; Дегтярьова, Ірина Борисівна; Дегтярева, Ирина Борисовна; Dehtyarova, Iryna Borysivna; Дерев`янко, Юрій Миколайович; Деревянко, Юрий Николаевич; Derevianko, Yurii Mykolaiovych; Дериколенко, Олександр Миколайович; Кубатко, Олександрa ВікторівнаПідручник містить навчальні матеріали, що забезпечують формування основних фахових компетентностей бакалаврів та магістрів зі спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність». Викладено теоретичні положення, організаційно-економічне та методичне забезпечення діяльності суб’єктів підприємництва, торгівлі і біржової діяльності. Досліджено питання антикризового управління та трансформацій у підприємництві. Розглянуто сучасні тенденції розвитку бізнесу з урахуванням європейського вектору розвитку. Розкрито економічні аспекти соціальних відносин, логістики, ціноутворення, бізнес-планування, маркетингової діяльності, управління витратами, стратегічного планування в підприємницькій та торговельній сферах. Присвячено увагу моделюванню бізнес-процесів та їх змінам у підприємницькій діяльності, організаційній культурі та етиці в бізнесі. Підручник призначений для підготовки бакалаврів та магістрів зі спеціальності «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», також буде корисним для викладачів та інших фахівців з питань ефективної роботи суб’єктів підприємництва, торгівлі та біржової діяльності.