Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Механізми підвищення професійної мотивації молодих лікарів в медичних закладах України
    (Сумський державний університет, 2021) Руденко, А.В.
    Важливим фактором у професійній діяльності є мотивація. Вона визначає зацікавленість працівника продовжувати професійну діяльність. На даний час система мотивації молодих лікарів у лікувальних закладах України є частково розвинутою. Відомо , що стимулювання праці – це один із соціальних методів керування поведінкою, діяльністю індивідів, соціальними групами, колективами. Запропоновані практичні рекомендації щодо розвитку професійної мотивації молодих лікарів представлені у доступній для сприйняття і розуміння формі. Це дозволить швидко і ефективно їх застосовувати і розвивати управлінню медичним закладом.
  • Item
    Мотиваційний контент на заняттях спортом студенської молоді
    (Сумський державний університет, 2020) Коваленко, Сергій Львович; Коваленко, Сергей Львович; Kovalenko, Serhii Lvovych; Беседін, М.Є.
    Мотивація, як психофізіологічна активність людини, спрямована на досягнення певної мети і є свідомим прагненням особистості до певної діяльності. Цей термін на початку 20-го сторіччя увів німецький філософ А. Шопенгауер. Зміст терміну сучасними науковими школами визначається дещо по-різному, натомість, згідно загально визнаній дефініції – мотивація є результатом свідомого індивідуального вибору, детермінованого як зовнішніми, так і внутрішніми чинниками. Внутрішня мотивація є найбільш змістовною, оскільки є свідомим вибором особистості. Зовнішня мотивація є результатом взаємодії особистості з його оточенням. Розвиток особистості в значній мірі залежить від балансу внутрішньої мотивації і зовнішнього мотиваційного оточення. В контексті вищезазначеного формування студентів-спортсменів є результатом їх внутрішнього вибору і складної мотиваційної діяльності тренера-педагога. Відповідно для викладача-тренера з фізичного виховання важливим є глибинне розуміння причин, що умотивовують особистість до занять спортом [1; 2]. Викладач-тренер, як суб’єкт освітнього процесу закладу вищої освіти, має детально аналізувати мотиваційний контент студентів-спортсменів і, відповідно до цього, вносити корективи та змінювати чинники й акценти мотивації. Проводячи заняття з студентами-початківцями, важливим є розуміння базового мотиваційного контенту, а розуміння ціннісних пріоритетів дозволяє свідомо вносити зовнішні корегуючі чинники, змінюючи мотиваційний пріоритет групи і, відповідно, створювати максимально стабільний мотиваційний підхід. Мотиваційний підхід до формування особистості дозволяє розглядати фізичне виховання як процес створення у того, хто займається таких потреб, які найбільш сприятливі для його стану здоров’я, фізичного розвитку і вдосконалення. Виявлення основних мотиваційних пріоритетів у поєднанні з моральними якостями і руховими здібностями є важливим аспектом процесу фізичного виховання, особливо на етапі відбору і підготовки майбутніх студентів-спортсменів. Мета дослідження – визначення мотиваційного контенту студентської молоді, щодо занять спортом.