Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
11 results
Search Results
Item Соціальні мережі як засіб популяризації бьюті-бізнесу (на прикладі концепції рекламної кампанії салону «NovaКраса»)(Сумський державний університет, 2025) Іщенко, Олена Анатоліївна; Ishchenko, Olena Anatoliivna; Кондратюк, Д.У розвідці простежено роль соціальних мереж у просуванні бьюті-брендів на сучасному ринку послуг. Проаналізувавши контент салонів-потенційних конкурентів «Лотос», «Aurum» та «Nika Studio», автори висновують про необхідність забезпечення активної комунікації з майбутніми клієнтами для успішної рекламної кампанії нового бренду. З’ясовано, що не всі представники бьюті-бізнесу мають системний підхід для просування послуг. Для забезпечення конкурентоспроможності нового салону «NovaКраса» була запропонована стратегія, що передбачає чітко оформлену візуальну айдентику, збалансований контент-план, активну взаємодію з підписниками, інтеграція інструментів залучення та регулярний аналіз ефективності.Item Рекламні кампанії брендів парфумів у Instagram(Сумський державний університет, 2025) Ковальова, Тетяна Вікторівна; Kovalova, Tetiana Viktorivna; Маслакова, A.У роботі розглядається контент-стратегія парфумерних брендів у соціальній мережі Instagram, що має на меті визначити основні підходи до просування та залучення аудиторії. Акцентується на тому, що успішна рекламна кампанія базується на поєднанні візуальної естетики, інтерактивних форматів та використанні відомих особистостей. Досліджено контент брендів Chanel та Tom Ford,. Аналіз показав, що такі підходи сприяють формуванню унікального іміджу та впливають на впізнаваність для споживачів.Item Фейки і маніпулювання інформацією в соціальних мережах в умовах війни(Сумський державний університет, 2025) П'ятаченко, Сергій Васильович; Piatachenko, Serhii Vasylovych; Руденко, В.Розглядаються особливості поширення в соціальних мережах фейкових повідомлень та маніпуляцій, спрямованих на зміну громадської думки та соціокомунікаційний ефект. Визначено типові категорії продукування фальшивих новин, окреслено психологічний аспект впливу дезінформації та анцентовано на необхідності розвитку медіаграмотності серед населення, навчання критичному аналізу інформації та розпізнавання ознак маніпуляцій.Item Вплив соціальних мереж на рівень самотності(Сумський державний університет, 2025) Бучковська, Н.А.У сучасному суспільстві соціальні мережі стали потужним інструментом комунікації, самопрезентації та підтримки соціальних зв’язків, особливо серед молоді. Проте водночас збільшується кількість наукових публікацій, що фіксують феномен зростання відчуття самотності та соціальної ізоляції в контексті регулярного користування соціальними платформами.Item Рекламна діяльність тов «Житомирбіопродукт» (на прикладі ТМ «Ан-нушка»)(Сумський державний університет, 2024) Соловйова, Ю.; Мазур, А.Наукова розвідка присвячена дослідженню та аналізу рекламної діяльності науково-виробничого товариства з обмеженою відповідальністю «Житомирбіопродукт», ТМ «Ан-нушка». Для успішного досягнення поставленої мети при досліджені інформації про бренд розглянуто теоретичні та практичні матеріали, а саме: технологію виготовлення продукції підприємства; технологічні розробки; досліджено статистику рекламних матеріалів бренду у соціальних мережах Instagram та Facebook; аналіз конкурента бренду та його контенту в соціальних мережах; досліджено цільову аудиторію та їхнє позиціонування щодо бренду. Результатом аналізу стало зрозуміло, що бренду «Ан-нушка» потрібно і надалі використовувати соціальні мережі для подальшої рекламної кампанії, а також налаштувати таргетовану рекламу для залучення нових потенційних клієнтів.Item Особливості функціонування літературних фейків у соціальних мережах та принципи літературознавчого фактчекінгу(Сумський державний університет, 2024) П'ятаченко, Сергій Васильович; Piatachenko, Serhii VasylovychУ дослідженні розглядається сегмент фейкових повідомлень у соціальних мережах, пов’язаних із літературою, які подають недостовірну інформацію щодо авторства наведених текстів, містять фальсифіковані тексти відомих письменників та мають ознаки маніпулятивності і психологічного впливу. На конкретних прикладах аналізуються особливості подібної фейкової інформації, пропонуються методи фактчекінгу та створення певної інформаційної бази спростованих і розвінчаних фейків.Item Соціальні мережі як канал комунікації в епоху постправди(Сумський державний університет, 2024) Зубахін, Юрій Володимирович; Zubakhin, Yurii Volodymyrovych; Трачук, І.У дослідженні розглянуто специфіку поширення інформації українськими медіа ZN.UA та NV в Телеграм-каналах. Моніторинг засвідчив, що окремі публікації супроводжуються мультимедійним контентом. З’ясовано, що інформація, поширювана в телеграм-каналах досліджуваних українських медіа, вирізняється спрощеністю повідомлень, доповнюється «альтернативними фактами», також частково містить емоційний контент.Item Comparative Analysis of Marketing Communications Changes under the Influence of Covid-19(Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2021) Нестеренко, Володимир Іванович; Нестеренко, Владимир Иванович; Nesterenko, Volodymyr Ivanovych; Сигида, Любов Олексіївна; Сигида, Любовь Алексеевна; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Росохата, Анна Сергіївна; Росохатая, Анна Сергеевна; Rosokhata, Anna Serhiivna; Moskalenko, A.O.В роботі проаналізовано основні особливості періоду пандемії. Була виявлена аудиторія цифрового середовища по всьому світу. Було визначено роль цифрових технологій у допомозі людям під час пандемії COVID-19. Було проаналізовано використання соціальних медіа для дослідження бренду. Було проведено порівняння рекламної аудиторії Instagram, LinkedIn і Tik-Tok в період пандемії. Також було визначено використання WhatsApp в різних регіонах. Було виявлено очікування споживачів щодо покупок в Інтернеті серед споживачів різних вікових груп. Згідно з рекламними інструментами Facebook, бренди можуть охопити понад 1 мільярд людей через рекламу в Instagram. Рекламне охоплення Instagram зросло на 111 мільйонів нових користувачів за периший квартал із настанням пандемії COVID19, що є квартальним збільшенням більш ніж на 10%. Це означає, що рекламна аудиторія Instagram на початку липня 2020 року становила 1,08 мільярда. Ці цифри говорять про швидку зміну вектору уваги споживачів, а тим самим і необхідність швидкої переорієнтації маркетингових комунікацій задля привернення уваги до пропозицій брендів. У той самий час деякі цифрові інструменти, що раніше активно використовувались у маркетингових комунікаціях втрачають свою ефективність. Клієнти стали рідше використовувати Facebook Messenger та особисті повідомлення Twitter. Та в цілому, зростання обсягів продажів бізнесу через маркетингові інструменти соціальних медіа становило 132% для малого бізнесу, 122% для корпорацій і 88% для середнього бізнесу, що говорить про масову переорієнтацію та значні подальші перспективиItem Традиційна журналістика versus фейк(Сумський державний університет, 2022) Азімова, Олена Олександрівна; Азимова, Елена Александровна; Azimova, Olena OleksandrivnaСтаття акцентує увагу на проблемі фейку в сучасних засобах масової інформації і комунікації, зокрема підкреслює диференціацію дезінформації та місінформації – нову темну реальність нашого все сильніше комунікативно зв’язаного та технологічно розвиненого світу, що робить довіру в суспільстві складнішою. Дезінформація, що навмисно вводить в оману, та місінформація, що ненавмисно вводить в оману, є формами справжніх "фейкових новин", кількість яких в умовах сучасного суспільства значно збільшилася.Item Соціальні мережі як провідний вид віртуального спілкування(Сумський державний університет, 2021) Якущенко, Ю.; Глущенко, К.З початком пандемії Covid-19 спілкування в реальності стало обмеженим. В зв’язку з цим віртуальна комунікація через соціальні мережі набуває все більшої актуальності та стає провідним видом міжособистісної комунікації у суспільстві. В сучасному світі майже кожен більшу вільного часу проводить в соціальних мережах, використовуючи їх не для пошуку потрібної інформації, а листуючись у чатах, переглядаючи фото, відео, прямі ефіри, блоги та інше.