Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
Search Results
Item Predicting the results of Esports matches by means of machine learning(Sumy State University, 2022) Hrytsenko, A.K.; Гриценко, Костянтин Григорович; Гриценко, Константин Григорьевич; Hrytsenko, Kostiantyn HryhorovychІндустрія кіберспорту є високорозвиненою міждисциплінарною сферою, в якій широко використовується машинне навчання. Ми вивчаємо застосування методів машинного навчання для прогнозування результатів кіберспортивних матчів. На основі кореляційного аналізу визначено вхідні змінні для прогнозування результатів кіберспортивних матчів онлайн-гри League of Legends. Пакет SAS Enterprise Miner створює прогнозні моделі у формі дерева рішень, логістичної регресії та нейронної мережі. На основі аналізу показників якості прогнозних моделей обґрунтовано використання нейронної мережі як предиктора результатів кіберспортивних матчів. Основна перевага нашого підходу полягає в тому, що він підвищує точність прогнозу за допомогою обраної найкращої моделі машинного навчання.