Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 9 of 9
  • Item
    Соціальні мережі як засіб популяризації бьюті-бізнесу (на прикладі концепції рекламної кампанії салону «NovaКраса»)
    (Сумський державний університет, 2025) Іщенко, Олена Анатоліївна; Ishchenko, Olena Anatoliivna; Кондратюк, Д.
    У розвідці простежено роль соціальних мереж у просуванні бьюті-брендів на сучасному ринку послуг. Проаналізувавши контент салонів-потенційних конкурентів «Лотос», «Aurum» та «Nika Studio», автори висновують про необхідність забезпечення активної комунікації з майбутніми клієнтами для успішної рекламної кампанії нового бренду. З’ясовано, що не всі представники бьюті-бізнесу мають системний підхід для просування послуг. Для забезпечення конкурентоспроможності нового салону «NovaКраса» була запропонована стратегія, що передбачає чітко оформлену візуальну айдентику, збалансований контент-план, активну взаємодію з підписниками, інтеграція інструментів залучення та регулярний аналіз ефективності.
  • Item
    Рекламні кампанії брендів парфумів у Instagram
    (Сумський державний університет, 2025) Ковальова, Тетяна Вікторівна; Kovalova, Tetiana Viktorivna; Маслакова, A.
    У роботі розглядається контент-стратегія парфумерних брендів у соціальній мережі Instagram, що має на меті визначити основні підходи до просування та залучення аудиторії. Акцентується на тому, що успішна рекламна кампанія базується на поєднанні візуальної естетики, інтерактивних форматів та використанні відомих особистостей. Досліджено контент брендів Chanel та Tom Ford,. Аналіз показав, що такі підходи сприяють формуванню унікального іміджу та впливають на впізнаваність для споживачів.
  • Item
    Вплив соціальних мереж на рівень самотності
    (Сумський державний університет, 2025) Бучковська, Н.А.
    У сучасному суспільстві соціальні мережі стали потужним інструментом комунікації, самопрезентації та підтримки соціальних зв’язків, особливо серед молоді. Проте водночас збільшується кількість наукових публікацій, що фіксують феномен зростання відчуття самотності та соціальної ізоляції в контексті регулярного користування соціальними платформами.
  • Item
    Особливості функціонування літературних фейків у соціальних мережах та принципи літературознавчого фактчекінгу
    (Сумський державний університет, 2024) П'ятаченко, Сергій Васильович; Piatachenko, Serhii Vasylovych
    У дослідженні розглядається сегмент фейкових повідомлень у соціальних мережах, пов’язаних із літературою, які подають недостовірну інформацію щодо авторства наведених текстів, містять фальсифіковані тексти відомих письменників та мають ознаки маніпулятивності і психологічного впливу. На конкретних прикладах аналізуються особливості подібної фейкової інформації, пропонуються методи фактчекінгу та створення певної інформаційної бази спростованих і розвінчаних фейків.
  • Item
    Соціальні мережі як канал комунікації в епоху постправди
    (Сумський державний університет, 2024) Зубахін, Юрій Володимирович; Zubakhin, Yurii Volodymyrovych; Трачук, І.
    У дослідженні розглянуто специфіку поширення інформації українськими медіа ZN.UA та NV в Телеграм-каналах. Моніторинг засвідчив, що окремі публікації супроводжуються мультимедійним контентом. З’ясовано, що інформація, поширювана в телеграм-каналах досліджуваних українських медіа, вирізняється спрощеністю повідомлень, доповнюється «альтернативними фактами», також частково містить емоційний контент.
  • Item
    Традиційна журналістика versus фейк
    (Сумський державний університет, 2022) Азімова, Олена Олександрівна; Азимова, Елена Александровна; Azimova, Olena Oleksandrivna
    Стаття акцентує увагу на проблемі фейку в сучасних засобах масової інформації і комунікації, зокрема підкреслює диференціацію дезінформації та місінформації – нову темну реальність нашого все сильніше комунікативно зв’язаного та технологічно розвиненого світу, що робить довіру в суспільстві складнішою. Дезінформація, що навмисно вводить в оману, та місінформація, що ненавмисно вводить в оману, є формами справжніх "фейкових новин", кількість яких в умовах сучасного суспільства значно збільшилася.
  • Item
    Особливості роботи редакції "Суспільне Суми" в умовах воєнного стану
    (Сумський державний університет, 2022) Кириленко, Оксана Миколаївна; Кириленко, Оксана Николаевна; Kyrylenko, Oksana Mykolaivna
    Розглянуто специфіку функціонування регіональної редакції "Суспільне Суми" в період воєнного стану. Особливу увагу зосереджено на переформатуванні алгоритмів роботи мовника – безпекових умовах, журналістських стандартах, інформаційних платформах, контенті.
  • Item
    Соціальні мережі як провідний вид віртуального спілкування
    (Сумський державний університет, 2021) Якущенко, Ю.; Глущенко, К.
    З початком пандемії Covid-19 спілкування в реальності стало обмеженим. В зв’язку з цим віртуальна комунікація через соціальні мережі набуває все більшої актуальності та стає провідним видом міжособистісної комунікації у суспільстві. В сучасному світі майже кожен більшу вільного часу проводить в соціальних мережах, використовуючи їх не для пошуку потрібної інформації, а листуючись у чатах, переглядаючи фото, відео, прямі ефіри, блоги та інше.
  • Item
    Комунікативна роль культури смайлів у соціальних мережах
    (Сумський державний університет, 2021) Болотаєва, А.
    У сучасному інформаційному суспільстві фактом є те, що соціальні мережі стали невід’ємною частиною нашого повсякденного життя. Тенденція до зростання частоти використання смайлів у соціальних мережах помітна як у міжособистій комунікації, так само й у професійному спілкуванні. Реагуючи на попит, ринок програмних продуктів пропонує програми, що враховують особливості спілкування у віртуальному просторі. Розробники доповнюють вже існуючі зображення смайлів новими, розширюючи можливості вираження емоцій.