Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
4 results
Search Results
Item Практичний інструментарій комунікативного супроводу соціокультурного заходу (кейс фестивалю «Культура на часі»)(Сумський державний університет, 2025) Прихожай, В.В.Метою кваліфікаційної роботи є оптимізація практичного інструментарію комунікативного супроводу фестивалю «Культура на часі». Відповідно до мети, завданнями даної роботи є: 1. Висвітлити стан наукових досліджень та розглянути сутнісні характеристики комунікативного супроводу соціокультурного заходу. 2. Дослідити особливості комунікативного супроводу фестивалів на прикладі українського та західного досвіду. 3. Описати концептуальні засади комунікативного супроводу фестивалю «Культура на часі». 4. Розкрити освітній та культурно-просвітницький компонент комунікативного супроводу фестивалю «Культура на часі». 5. Охарактеризувати інтерактивні формати взаємодії з аудиторією (подкаст) фестивалю «Культура на часі». 6. Представити результати комунікативного супроводу фестивалю «Культура на часі», включаючи його проблеми та перспективи. Об’єктом кваліфікаційного дослідження є сфера комунікативного супроводу соціокультурних заходів. Предмет кваліфікаційного дослідження – теоретичні й практичні складові комунікативного супроводу фестивалю «Культура на часі».Item Практичний інструментарій креативного супроводу соціокультурного заходу (кейс фестивалю «Культура на часі»)(Сумський державний університет, 2025) Гладенко, М.В.Метою кваліфікаційної роботи є оптимізація практичного інструментарію креативного супроводу фестивалю «Культура на часі». У відповідності з метою дослідження, визначені його завдання: 1. Висвітлити стан наукових досліджень та розглянути сутнісні характеристики креативного супроводу соціокультурного заходу. 2. Дослідити особливості креативного супроводу фестивалів на прикладі українського та західного досвіду. 3. Описати концептуальні засади креативного супроводу фестивалю «Культура на часі». 4. Розкрити структурно-сценарне моделювання та обґрунтувати креативні технології у програмному наповненні фестивалю «Культура на часі». 5. Проаналізувати просторово-візуальне та аудіовізуальне оформлення фестивалю «Культура на часі». 6. Представити результати креативного супроводу фестивалю «Культура на часі», включаючи його проблеми та перспективи. Об’єктом кваліфікаційного дослідження є сфера креативного супроводу соціокультурних заходів. Предметом кваліфікаційного дослідження є теоретичні й практичні складові креативного супроводу фестивалю «Культура на часі».Item Особливості організації міні-кінофестивалю як соціокультурного заходу (на прикладі організації міні-кінофестивалю українського кіно для студентів СумДУ)(Сумський державний університет, 2022) Макошенець, В.В.Фестивалі відзначаються не лише з культурних чи релігійних міркувань. Фестивалі можуть запропонувати людям набагато більше. Вони зближувати людей і створити відчуття приналежності до спільноти. У ці дні люди з усіх верств суспільства збираються разом, щоб відсвяткувати життя. Фестивалі допомагають зберегти зв’язок з нашим корінням, культурою, походженням. Вони роблять життя різноманітним, більш цікавим. Фестивалі допомагають забути ворожнечу і обійняти одне одного, підтримувати середовище культурної гармонії. Коли настає час фестивалю, змінюється аура, навколо панує позитивна атмосфера. Кінофестивалі – це демонстрації, які привертають широку світову увагу до фільмів і людей. Люди користуються шансом спільноти взаємодіяти багатьма способами: кінорежисер із режисером, аматор із професіоналом, режисер із глядачами. Кінофестивалі функціонують як майданчики для виробництва, розповсюдження та виставки фільмів з усього світу.Item Особливості проведення онлайн фестивалів танцювального мистецтва (на прикладі Всеукраїнського фестивалю-конкурсу танцювального мистецтва Кубок "Візаві")(Сумський державний університет, 2021) Марченко, А.О.Актуальність даного дослідження полягає в тому, що знання специфіки проведення онлайн заходів сприятиме збільшенню цільової аудиторії, підтримці сучасних тенденцій соціокультурної діяльності, відкриттю нових можливостей для танцювальних колективів і окремих виконавців. Онлайн фестиваль дозволяє подолати географічні, матеріальні і часові бар'єри, це відмінний шанс побачити творчість професійних і самодіяльних колективів, які перебувають в різних містах і країнах світу, це чудова можливість бути в курсі нових танцювальних напрямків і стежити за тенденціями, навіть не виходячи з дому. Також важливим є те, що немає необхідності в переїздах, фінансових витратах на проживання та квитки, що є дуже важливим в той час як більшість людей втратили роботу під час пандемії.