Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Item
    Бізнес-моделі просування товарів (брендів) на ринках: економічні, комерційні й інноваційні аспекти
    (Сумський державний університет, 2022) Гончаренко, О.В.
    Метою дослідження є розробка практичних рекомендацій щодо забезпечення міжнародної конкурентоспроможності «Coca-Cola Company». Об’єктом дослідження стала транснаціональна корпорація «Coca-Cola Company». Предмет дослідження – сукупність теоретичних положень та практичних рекомендацій щодо забезпечення міжнародної конкурентоспроможності компанії. У першому розділі «Теоретико-методичні аспекти конкурентних стратегій компаній на глобальному ринку» розглянуто основні економіко- організаційні аспекти конкуренції транснаціональних корпорацій. Розкрито поняття «бренд», важливість інструмента брендингу в бізнес-моделях компаній. У другому розділі «Дослідження бізнес-моделі «Coca-Cola Company» на глобальному ринку » проведено оцінку бізнес-стратегії компанії просування бренду «Coca-Cola» на міжнародних ринках та розглянуто основні економічні показники діяльності компанії на глобальному ринку. У третьому розділі «Розроблення практичних рекомендацій з удосконалення бізнес-моделі компанії на глобальному ринку» проаналізовано основні недоліки й слабкі позиції діючої (на сьогодні) бізнес-моделі компанії.
  • Item
    Економіка технологічного розвитку: ринкові тренди бізнес-інновацій, конкуренція і можливості компаній
    (Сумський державний університет, 2021) Безнисько, Н.А.
    Мета роботи – критичний аналіз і дослідження тенденцій міжнародного ринку інформаційних технологій (ІТ) та розкриття обставин і чинників, що впливають на формування й розвиток ринку інформаційних технологій зокрема і технологічного розвитку взагалі. Об’єкт дослідження – постіндустріальна економіка й «економіка знань», як елемент інформаційного суспільства, та ІТ, як інструмент ведення бізнесу. Предмет дослідження – економічні відносини між суб’єктами ринку в сучасному конкурентному технологічно-інформаційному середовищі. Основними завданнями роботи є: - дослідити тренди й виклики глобалізації економіки; - провести аналіз основних здобутків постіндустріальної економіки й наслідків промислових революцій; - визначити ключові технологічно-економічні й організаційні аспекти сучасного бізнес-середовища і конкуренції; - дослідити чинники й можливості економічної й технологічної конкуренції економічних суб’єктів глобального ринку; - визначити основні переваги, які можуть отримати українські компанії від трансферу технологій, знань, досвіду, компетентностей; - визначити тренди, а також потенціальний вплив роботизації й штучного інтелекту (ШІ), як технологій найближчого майбутнього, на економіко-соціальні відносини в постіндустріальному суспільстві. У «Вступі» обґрунтовано актуальність тематики дослідження роботи. У першому розділі роботи «Постіндустріальна економіка: ознаки, характер, особливості» проведено критичний аналіз трендів глобалізації економіки, їх впливу на конкурентний стан економічних суб’єктів на ринках; досліджено основні економічні, соціальні, технологічні, інші здобутки постіндустріальної економіки та промислових революцій. У другому розділі роботи «Глобальний ринок технологій: тенденції розвитку» проведено критичний аналіз і дослідження ключових технологічних, економічних, інших аспектів сучасного бізнес-середовища i конкуренції на ринках, їх вплив на ефективність діяльності компаній і їх конкурентоздатність. У третьому розділі роботи «Стратегії компаній у глобальному технологічному середовищі» аналізуються: основні типи економіко-технологічних стратегій компаній на конкурентних ринках; основні механізми й можливості трансферу технологій для українських компаній, а саме – сфери (галузі), фінансові аспекти й технологічні можливості, роботизація й штучний інтелект, як технології найближчого майбутнього. У «Висновках» наведено основні результати проведеного дослідження.
  • Item
    Аналіз проблем розвитку інформаційної економіки
    (Сумський державний університет, 2021) Савицька, І.В.
    Мета роботи – аналіз проблематики інформаційної економіки, дослідження її основних рис та актуальності дослідження в сучасній економічній науці. При цьому ставляться такі завдання: – проаналізувати поняття та концепцію інформаційної економіки; – дослідити розвиток інформаційної економіки в історичній перспективі; – розглянути інформаційну економіку та її розвиток в контексті глобалізації; – проаналізувати основні виклики інформаційної економіки, зокрема, асиметрію інформації в сучасному інформаційному суспільстві; – проаналізувати основні тенденції та перспективи розвитку інформаційної економіки в Україні; – дослідити вплив інформаційної економіки зарубіжних держав на становлення світової економіки. Об’єктом дослідження є економічні категорії та поняття. В першому розділі проведено аналіз теоретичних засад інформаційної економіки, її загальна риси та розвиток в історичній перспективі. В другому розділі розглянуті питання впливу глобалізації на інформаційну економіку, розглянуто питання асиметрії інформації та її вплив на сучасне суспільство та економіку В третьому розділі проведено аналіз розвитку інформаційної економіки в Україні. А також розглянуто місце впливу інформаційних економік держав на світову економіку. В роботі використані такі методи дослідження, як: опис, аналіз-синтез, моделювання, пояснення, системно-структурний метод.
  • Item
    Концептуальні рамки і економічне забезпечення інформаційної безпеки компанії у глобальному бізнес-середовищі
    (Сумський державний університет, 2019) Бончукова, О.В.
    Мета роботи – виявлення й дослідження науково-практичних аспектів інформаційної безпеки економічних суб’єктів у сучасному бізнес середовищі, формування й реалізація практичних заходів інформзахисту для досліджуваної компанії. Об’єкт дослідження – інформаційно-технологічна вразливість суб’єктів бізнес-середовища. Предмет дослідження – економіко-організаційні й правові відносини, що виникають між економічними суб’єктами та інституціями при реалізації заходів із забезпечення інформбезпеки