Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Механізми впровадження концепції сталого розвитку для українських підприємств
    (Сумський державний університет, 2025) Біленко, Г.В.
    У кваліфікаційній роботі досліджено теоретичні засади та практичні підходи до впровадження концепції сталого розвитку в діяльність українських підприємств. Особливу увагу приділено аналізу сучасних механізмів реалізації ESG-стратегій (екологічних, соціальних та управлінських), їх впливу на ефективність бізнесу та взаємодію зі стейкхолдерами.
  • Item
    Управління інноваційним розвитком ринку екологічних товарів та послуг
    (Сумський державний університет, 2021) Вареник, К.О.
    Актуальність теми робот: Глобальні кліматичні загрози та руйнівний вплив планетарної пандемії COVID-19 визначили важливість природного та людського капіталу, який потрібно терміново відтворювати. Вагоме місце серед першочергових кроків на цьому шляху в економічній сфері – це інтенсивний розвиток нової складової сучасної економіки – екологічного підприємництва. Воно покликане вирішувати екологічні проблеми та стати інноваційною формою господарювання спрямованою на захист людини та екосистеми. Екологічне підприємництво є однією із головних елементів екологічної економіки, економіки майбутнього, яка забезпечує розумне співіснування людини і природи, ефективне використання ресурсів, їх відтворення та збереження. Метою даної роботи є : дослідити особливості управління розвитком ринку екологічних товарів та послуг на прикладі Сумської області. Завданням дослідження є: – проаналізувати формування ринку екологічних товарів і послуг; – провести діагностику факторів макро- та мікросередовища ринку екологічних товарів та послуг; – здійснити якісний та кількісний аналіз ринку екологічних товарів та послуг; – ознайомитися з державним регулюванням ринку екологічних товарів та послуг; – запропонувати основні напрямки і перспективи розвитку ринку екологічних товарів та послуг на прикладі Сумської області. Об’єктом дослідження є принципи і засади управління інноваційним розвитком ринку екологічних товарів та послуг. Предметом дослідження є ринок екологічних товарів та послуг. Наукова новизна дослідження розроблені пропозиції щодо формування шляхів розвитку ринку екологічного туризму у Сумській області. Практична значущість полягає у результатів виконаного нами аналізу також випливає, що ті з виробників або постачальників, які зроблять ставку на екологічність своєї продукції, щоб сформувати на її базі цільовий ринок, повинні будувати стратегію просування на ринок, дотримуючись наступних вимог У першому розділі «шляхи розв’язання протиріч між економічним зростанням і збереженням стану навколишнього середовища слід вважати орієнтацію на інноваційний екологічно збалансований розвиток ринку ЕЧТ шляхом переходу на нові принципи управління ефективністю, використовуючи маркетингові орієнтири прийняття стратегічних рішень. Інструменти маркетингового аналізу ринку здатні виявити та подолати ключові ризики екологічних інновацій» . У другому розділі « ринок органічних товарів та державне регулювання органічного виробництва в Україні потребують ще значних покращень як з боку державної підтримки, так і розширення каналів збуту» У третьому розділі « розвиток екологічного туризму є сприятливими напрямком екологічно-орієнтованого інноваційного розвитку Сумської області. Наявні ринкові можливості сприяють його реалізації, при цьому можна реалізувати сильні сторони регіону й нівелювати його відносні недоліки (слабкі сторони діяльності). Наведений аналіз деталізований за окремими районами Сумської області і властивими їм видами туристичних послуг. Отримані результати свідчать, що екологічний туризм має вагомий потенціал у Сумській області у розрізі окремих регіонів й є перспективним на ринку екологічних послуг у Сумській області» .