Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Бізнес-проект у соціальних мережах: інноваційні технології розширення економічних можливостей
    (Сумський державний університет, 2024) Зеленська, Є.С.
    Актуальність обраної теми обумовлена високим потенціалом соціальних мереж для розширення економічних можливостей. Зокрема, соціальні мережі дозволяють малому та середньому бізнесу конкурувати з великими компаніями, відкриваючи доступ до глобальної аудиторії з меншими затратами на рекламу. Також, інноваційні технології у сфері соціальних мереж сприяють підвищенню ефективності бізнес-процесів, покращенню обслуговування клієнтів та зростанню прибутковості.
  • Item
    Бізнес у соціальних мережах: можливості, інструментарій та стратегії просування бренду
    (Сумський державний університет, 2019) Єременко, А.Ю.
    Актуальність дослідження кваліфікаційної роботи визначається необхідністю й доцільністю впровадження нових методів просування товарів (послуг), використання інноваційних практик торгівлі, які дозволяють залучати потенціал і можливості СМ для отримання позитивних економіко-соціальних ефектів. Відповідно, кваліфікаційна робота присвячена дослідженню феномену СМ, як інструменту реалізації інноваційних бізнес-проектів і стартапів, як базовому елементу сучасного підприємництва. Актуальність теми роботи підтверджується тим фактом, що СМ вже стали невід’ємним елементом не соціального життя, а й ефективним засобом реалізації підприємницьких ініціатив і різних бізнесових проектів та стартапів. Сьогодні майже не зустріти людину, яка не має своєї сторінки у СМ та яка не користується гаджетами. СМ із засобу соціальної комунікації впевнено використовуються, як бізнес-інструмент, як можливість отримати прибуток через реалізацію бізнес-операцій за їх допомогою. Люди не тільки знаходять багато інформації для себе, спілкуються з іншими людьми, слухають музику, дивляться відео, а й активно залучаються у торговельні відносини (купівля- продаж товарів/послуг), здійснюють фінансові транзакції (платежі, кредитування, фіскальні операції тощо), тобто виступають бізнесовими контрагентами. Саме тому у цьому віртуальному середовищі, де є багато потенційних клієнтів (контрагентів, потенційних продавців-покупців- посередників) можна й потрібно розвивати свій бізнес, обравши свою цільову аудиторію.