Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
2 results
Search Results
Item Бізнес-проект у соціальних мережах: інноваційні технології розширення економічних можливостей(Сумський державний університет, 2024) Зеленська, Є.С.Актуальність обраної теми обумовлена високим потенціалом соціальних мереж для розширення економічних можливостей. Зокрема, соціальні мережі дозволяють малому та середньому бізнесу конкурувати з великими компаніями, відкриваючи доступ до глобальної аудиторії з меншими затратами на рекламу. Також, інноваційні технології у сфері соціальних мереж сприяють підвищенню ефективності бізнес-процесів, покращенню обслуговування клієнтів та зростанню прибутковості.Item Бізнес у соціальних мережах: можливості, інструментарій та стратегії просування бренду(Сумський державний університет, 2019) Єременко, А.Ю.Актуальність дослідження кваліфікаційної роботи визначається необхідністю й доцільністю впровадження нових методів просування товарів (послуг), використання інноваційних практик торгівлі, які дозволяють залучати потенціал і можливості СМ для отримання позитивних економіко-соціальних ефектів. Відповідно, кваліфікаційна робота присвячена дослідженню феномену СМ, як інструменту реалізації інноваційних бізнес-проектів і стартапів, як базовому елементу сучасного підприємництва. Актуальність теми роботи підтверджується тим фактом, що СМ вже стали невід’ємним елементом не соціального життя, а й ефективним засобом реалізації підприємницьких ініціатив і різних бізнесових проектів та стартапів. Сьогодні майже не зустріти людину, яка не має своєї сторінки у СМ та яка не користується гаджетами. СМ із засобу соціальної комунікації впевнено використовуються, як бізнес-інструмент, як можливість отримати прибуток через реалізацію бізнес-операцій за їх допомогою. Люди не тільки знаходять багато інформації для себе, спілкуються з іншими людьми, слухають музику, дивляться відео, а й активно залучаються у торговельні відносини (купівля- продаж товарів/послуг), здійснюють фінансові транзакції (платежі, кредитування, фіскальні операції тощо), тобто виступають бізнесовими контрагентами. Саме тому у цьому віртуальному середовищі, де є багато потенційних клієнтів (контрагентів, потенційних продавців-покупців- посередників) можна й потрібно розвивати свій бізнес, обравши свою цільову аудиторію.