Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
3 results
Search Results
Item Інноваційна трансформація ТОВ «ДЮНА-ВЕСТА»: стратегічний аналіз та цифрові рішення(Сумський державний університет, 2025) Попович, Я.М.Актуальність дослідження зумовлена необхідністю цифрової трансформації підприємств легкої промисловості України в умовах європейської інтеграції. На прикладі ТОВ «ДЮНА-ВЕСТА» (виробник панчішно-шкарпеткових виробів та домашнього одягу) досліджено можливості впровадження інноваційних рішень.Item Аналіз конкурентних стратегій підприємств малого та середнього бізнесу(Сумський державний університет, 2020) Очкаль, Д.А.У першому розділі роботи «ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА» розглянуті поняття конкурентних стратегій, визначені їх види, особливості та характеристика. У другому розділі роботи «СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА» виконана оцінка зовнішнього середовища функціонування підприємства та проведений аналіз конкурентоспроможності підприємства. У третьому розділі роботи «РОЗРОБКА КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА» запропоновані напрямки формування стратегічного набору та вибір стратегічних альтернатив, проведена оцінка ефективності розробленої конкурентної стратегії підприємства.Item Формування конкурентної стратегії підприємства в умовах обмежень (на прикладі ТОВ «Імпульс»)(Сумський державний університет, 2020) Саідов, А.Ш.У першому розділі роботи «Теоретичні аспекти формування конкурентної стратегії» розглянуто поняття конкуренції та конкурентних стратегій, їх класифікація, етапи формування конкурентних стратегій та здійсненобібліографічний аналіз за тематикою роботи. У другому розділі роботи «Аналіз стану підприємства ТОВ «Імпульс»» проаналізовано фінансово-господарську діяльність (персонал, заробітна плата, обсяг реалізації), виконано аналіз мінімальної заробітної плати та розраховано ПКС (паритет купівельної спроможності) за допомогою індексу «Бігмак». У третьому розділі роботи «Вибір оптимальної стратегії та її впровадження» проаналізовано ринок на виявлення конкурентів, запропоновані стратегії на основі проведеного SWOT-аналізутапобудови матриці BCG, а також здійснено аналіз маркетингової стратегії.