Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Item
    Інноваційна трансформація ТОВ «ДЮНА-ВЕСТА»: стратегічний аналіз та цифрові рішення
    (Сумський державний університет, 2025) Попович, Я.М.
    Актуальність дослідження зумовлена необхідністю цифрової трансформації підприємств легкої промисловості України в умовах європейської інтеграції. На прикладі ТОВ «ДЮНА-ВЕСТА» (виробник панчішно-шкарпеткових виробів та домашнього одягу) досліджено можливості впровадження інноваційних рішень.
  • Item
    Аналіз конкурентних стратегій підприємств малого та середнього бізнесу
    (Сумський державний університет, 2020) Очкаль, Д.А.
    У першому розділі роботи «ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ СТРАТЕГІЙ ПІДПРИЄМСТВА» розглянуті поняття конкурентних стратегій, визначені їх види, особливості та характеристика. У другому розділі роботи «СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА» виконана оцінка зовнішнього середовища функціонування підприємства та проведений аналіз конкурентоспроможності підприємства. У третьому розділі роботи «РОЗРОБКА КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА» запропоновані напрямки формування стратегічного набору та вибір стратегічних альтернатив, проведена оцінка ефективності розробленої конкурентної стратегії підприємства.
  • Item
    Формування конкурентної стратегії підприємства в умовах обмежень (на прикладі ТОВ «Імпульс»)
    (Сумський державний університет, 2020) Саідов, А.Ш.
    У першому розділі роботи «Теоретичні аспекти формування конкурентної стратегії» розглянуто поняття конкуренції та конкурентних стратегій, їх класифікація, етапи формування конкурентних стратегій та здійсненобібліографічний аналіз за тематикою роботи. У другому розділі роботи «Аналіз стану підприємства ТОВ «Імпульс»» проаналізовано фінансово-господарську діяльність (персонал, заробітна плата, обсяг реалізації), виконано аналіз мінімальної заробітної плати та розраховано ПКС (паритет купівельної спроможності) за допомогою індексу «Бігмак». У третьому розділі роботи «Вибір оптимальної стратегії та її впровадження» проаналізовано ринок на виявлення конкурентів, запропоновані стратегії на основі проведеного SWOT-аналізутапобудови матриці BCG, а також здійснено аналіз маркетингової стратегії.