Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
13 results
Search Results
Item Проєктування іміджевої стратегії дитячої студії розвитку «Левеня»(Сумський державний університет, 2025) Сабчук, А.А.У роботі розроблено іміджеву стратегію для дитячої студії розвитку «Левеня», спрямовану на формування позитивного ставлення цільової аудиторії до закладу, а також на підвищення його конкурентоспроможності та впізнаваності завдяки формуванню стійкого позитивного іміджу. З метою забезпечення ефективності стратегії проведено комплексний аналіз конкурентного середовища, а також здійснено дослідження багаторівневої структури цільової аудиторії, що дозволило врахувати специфіку потреб і очікувань зацікавлених сторін. Визначено найефективніші канали комунікації, здатні не лише задовольнити інформаційні запити клієнтів, а й максимально реалізувати комунікативні завдання іміджевої стратегії. Особлива увага приділена історії створення дитячої студії, яка є концептуальною основою для побудови цілісного образу бренду, диференціюючи його на ринку освітніх послуг. Уся іміджева комунікація реалізується в межах єдиного фірмового стилю, що відображає цінності як самої студії, так і її цільової аудиторії, створюючи емоційно значущий зв'язок між брендом і споживачами. Обсяг кваліфікаційної роботи становить 34 сторінки, список використаних джерел нараховує 15 позицій.Item Рекламна кампанія для салону «NovaKrasa»: створення концепції(Сумський державний університет, 2025) Кондратюк, Д.Д.У роботі простежено роль соціальних мереж у просуванні бьюті-брендів на сучасному ринку послуг. Проаналізувавши контент салонів-потенційних конкурентів «Лотос», «Aurum» та «Nika Studio», автори висновують про необхідність забезпечення активної комунікації з майбутніми клієнтами для успішної рекламної кампанії нового бренду. З’ясовано, що не всі представники бьюті-бізнесу мають системний підхід для просування послуг. Для забезпечення конкурентоспроможності нового салону «NovaКраса» була запропонована стратегія, що передбачає чітко оформлену візуальну айдентику, збалансований контент-план, активну взаємодію з підписниками, інтеграція інструментів залучення та регулярний аналіз ефективності.Item Рекламна кампанія для магазину «Меблі Мрії» в Instagram: розроблення проєкту(Сумський державний університет, 2025) Гудков, Д.А.У роботі У роботі представлено стратегію рекламної кампанії магазину дизайнерських меблів «Меблі мрії» в Instagram, спрямованої на підвищення впізнаваності бренду, залучення нових клієнтів і стимулювання продажів. Проаналізовано конкурентне середовище, визначено потреби цільової аудиторії, розроблено фірмовий стиль бренду, креативну концепцію кампанії. Особливу увагу приділено впровадженню інноваційного AR-фільтра, що дозволяє «приміряти» меблі у власному просторі.Item Медіаграмотність для жителів Сумщини: освітній проєкт у соціальних мережах(Сумський державний університет, 2025) Букіна, Д.М.У роботі осмислено явище медіаграмотності, рівень медіакультури, досягнутий медіаосвітою, що стосується вміння користуватися інформаційно- комунікативною технікою, виражати себе і спілкуватися за допомогою медіазасобів, свідомо сприймати і критично тлумачити інформацію. Наголошено на необхідності відділяти реальність від її віртуальної симуляції, розуміти реальність, сконструйовану медіаджерелами, аналізувати владні стосунки, міфи і типи контролю, які вони культивують. Визначено чинники медіаграмотності як сукупність знань, навичок та умінь, що дозволяють людям аналізувати, критично оцінювати і створювати повідомлення різних жанрів і форм для різних типів медіа, а також розуміти складні процеси функціонування медіа в суспільстві, їхній вплив. Створено авторське інформаційне інтернет-видання у формі сайту, а також матеріали представлено на платформах соціальних мереж, через які зручно впроваджувати медіаграмотність для жителів Сумщини як своєрідний освітній проєкт. Творчий проєкт – журналістський контент інформаційного спрямування, розміщений на двох платформах, зокрема в соціальній мережі Instagram за принципом кросмедійності. Контент складається з різножанрових матеріалів у вигляді дописів та сториз, інтерв’ю. Кожен допис для візуальної цілісності має «обкладинку». Матеріали орієнтовані на аудиторію різного віку, адже мають інформаційний характер.Item Using the potential of social media to disseminate media materials on tourism topics(Sumy State University, 2025) Yawei, HuКваліфікаційна робота присвячена дослідженню глобальної трансформації традиційних туристичних медіа в епоху глобалізації та використанню потенціалу соціальних мереж для просування туристичного медіаконтенту. Проаналізовано особливості поширення інформації на внутрішніх соціальних медіаплатформах Китаю, таких як WeChat, Weibo та Douyin, а також міжнародних соціальних медіаплатформах, таких як Facebook, X та YouTube, а також конкретні кейси використання потенціалу соцмереж китайськими медіа. Актуальність обраної теми полягає в тому, що в епоху глобалізації трансформація традиційних медіа з використанням потенціалу соціальних мереж стає ключовою темою. Однак дослідження здебільшого зосереджуються на загальній трансформації, а вивченню особливостей використання потенціалу соцмереж для поширення контенту певного тематичного спрямування приділяється недостатньо уваги. Порівнюючи основні соціальні мережі в Китаї та світі, визначено медіа-атрибути та характеристики основних соціальних платформ; шляхом аналізу даних традиційних китайських туристичних медіа, виявлено, що не всі медіа досягли успіху в використані соціальних мереж, зокрема, медіа, що зосереджуються на певній галузі, можуть поліпшити показники, використовуючи глобальні атрибути соціальних медіа. Окрім того в роботі креслено виклики та майбутні напрямки розвитку, з якими стикаються китайські туристичні медіа у просуванні контенту в соціальних мережах.Item Корпоративний імідж: розробка інформаційної кампанії.(Сумський державний університет, 2024) Науменко, А.Ю.; Сердюк, А.Ю.; Котляр, Ю.Р.У роботі представлено проєкт інформаційної кампанії, яка спрямована на просування та підтримку позитивного корпоративного іміджу кафедри журналістики та філології ІФСК СумДУ в медіасередовищі. У ході розробки проєкту було визначено цільову аудиторію, канали поширення інформації, створено серію медіаматеріалів різного формату, а саме: відеопрограма для YouTube, подкаст в аудіо- та відеоверсіях, серію текстових дописів для соціальних мереж з візуалізацією та серію коротких відеороликів-замальовок. Актуальність обраної теми зумовлена необхідністю освітніх установ та кафедри журналістики зокрема адаптувати власні інформаційні кампанії до викликів цифрової епохи та активно використовувати для залучення аудиторії соціальні мережі. Відповідно, робота спрямована на те, щоб розробити інформаційну кампанію за принципами кросмедійності та мультиплатформності для кафедри журналістики та філології СумДУ з метою підвищення її впізнаваності та привабливості серед потенційних абітурієнтів. У результаті роботи було створено комплексний інформаційний продукт. Обсяг кваліфікаційної роботи становить 71 сторінку, інформаційний продукт містить 31 зображення, список використаних джерел складається з 28 посилань.Item Релігійна тематика на сторінках ЗМІ(Сумський державний університет, 2020) Попович, А.Я.У роботі висвітлено релігійну тематику на сторінках ЗМІ. На прикладі газети «Град Прилуки» та соціальної мережі Полтавської місіонерської духовної семінарії досліджено особливості журналістської роботи над релігійною тематикою.Item Добірка рекламних та PR матеріалів для проекту «Проблема безпритульних тварин»(Сумський державний університет, 2020) Заїченко, А.І.У роботі представлена добірка рекламних та PR матеріалів. Автор обґрунтовує розробку, описує специфікацію інформаційного продукту, наводить приклади рекламних матеріалів.Item Добірка рекламних та PR-матеріалів для Сумського обласного художнього музею імені Никанора Онацького(Сумський державний університет, 2019) Чернякова, В.В.У роботі проаналізовано особливості просування художніх музеїв в інформаційному просторі, розглянуто особливості рекламування культурних закладів в соціальних мережах та розроблені власні рекламні та PR-матеріали для Сумського обласного художнього музею ім. Н. Онацького.Item Добірка інформаційних та розважальних матеріалів для сторінок Центру дозвілля молоді у соцмережах(Сумський державний університет, 2019) Первухін, В.М.У роботі опрацьовано теоретичні засади соціально мережевої журналістики, визначено функціональні особливості мереж Facebook та Instagram,сформульовано вимоги до інформаційних та розважальних матеріалів у соціальних мережах, здійснено підбір актуальних тем для висвітлення. Як результат, створено добірку журналістських матеріалів для наповнення Facebook та Instagram сторінок Центру дозвілля молоді з метою інформування громадськості про діяльність Центру та підтримання контакту з цільовою аудиторією.