Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
Search Results
Item Оцінка напрямків розвитку бізнесу(Сумський державний університет, 2021) Солодова, Є. Д.Метою дослідження є обґрунтування системи заходів щодо оцінки напрямків розвитку бізнесу і розробка на цій основі методичних та практичних рекомендацій щодо підвищення ефективної агентивності підприємства. Об'єктом дослідження є стратегія та процес розвитку підприємства ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна». Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних підходів та організаційних засад до оцінки та досягнення стратегічних пріоритетів розвитку бізнесу. Методи дослідження. Загальнонаукові методи (аналогія, системний аналіз, формалізація); методи науково-статистичного аналізу (табличний, групування, графічний, порівняння); маркетингові методи (PEST-аналіз, SWOT-аналіз, SNW-аналіз, аналіз Портера, VRIO-аналіз); методи портфельного аналізу (SPACE-аналіз, матриця McKinsey); методи експертної діагностики (ранжування, встановлення коефіцієнтів вагомості, оцінка привабливості). Перший розділ містить теоретично-методичні положення щодо оцінки напрямків розвитку бізнесу, зокрема дефініція поняття «розвиток бізнесу» та підходи щодо його визначення, сучасні напрямки розвитку та методичний підхід щодо оцінювання економічного розвитку підприємства. Другий розділ містить діагностику організаційно-економічних передумов розвитку підприємства ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна»: зовнішнє на внутрішнє середовище. Третій розділ містить оцінку сучасної стратегії розвитку підприємства ТОВ «ІНТЕРПАЙП Україна» за допомогою SPACE-аналізу та обґрунтування напрямків розвитку підприємства.Item Удосконалення внутрішньогосподарського механізму стратегічного планування на підприємстві(Сумський державний університет, 2021) Калашник, А. С.Мета роботи – полягає у визначенні важливості стратегічного планування управління витратами виробничого підприємства та для успішного обґрунтування шляхів їх оптимізації з метою підвищення ефективності діяльності виробничого підприємства. Об’єкт дослідження – процес стратегічного планування в компанії «CD PROJEKT». Предмет дослідження – механізм стратегічного планування в компанії «CD PROJEKT». Методи дослідження – загальнонаукові та спеціальні методи дослідження, структурно-логічний аналіз, метод класифікацій, методи аналізу та синтезу, метод порівняння, графічний та табличний методи. У першому розділі визначені теоретичні аспекти стратегічного планування на підприємстві, досліджена сутність, класифікація, принципи, функції та завдання планування на підприємстві. У другому розділі досліджені фінансові показники та діяльність підприємства. У третьому розділі запропоновані шляхи оптимізації планувальної діяльності компанії.Item Аналіз конкурентних стратегій підприємницької діяльності(Сумський державний університет, 2021) Свириденко, В.І.Мета кваліфікаційної роботи бакалавра – аналіз конкурентних стратегій підприємницької діяльності. Методологічна основа дослідження: концепції та підходи стратегічного аналізу, наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених. У першому розділі роботи «ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА» розглянуто поняття конкуренції, види конкуренції, фактори конкурентоспроможності малої фірми У другому розділі роботи «ОЦІНКА КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ТОВ «ФАВОРИТ АВТО ВІННИЦЯ» І НЕОБХІДНІСТЬ ЇХ ПОЛІПШЕННЯ» подано загальну характеристику діяльності підприємства, проведено аналіз фінансово-економічної діяльності підприємства та аналіз зовнішнього середовища функціонування підприємства. У третьому розділі роботи «ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ТОВ «ФАВОРИТ АВТО ВІННИЦЯ» запропоновано вибір конкурентної стратегії для ТОВ «ФАВОРИТ АВТО ВІННИЦЯ», надано тактичні рекомендації щодо забезпечення конкурентних переваг ТОВ «ФАВОРИТ АВТО ВІННИЦЯ».