Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
Search Results
Item Граємо для України: проєкт медіакампанії з популяризації футболу(Сумський державний університет, 2024) Буренков, О.О.У роботі представлено проєкт кампанії спрямованої на популяризацію та покращення іміджу футболу в Україні. Під час розробки кампанії було визначено його цільову аудиторію, канали для потенційного поширення проєкту, підготовлено продукти різних форматів, з переважаючою часткою саме текстових матеріалів, серед них інформаційні матеріали, художня казка, вірш, ілюстрації. Обсяг роботи складає 57 сторінок, у ній використовуються текстові матеріали та ілюстрації й посилання на аудіо, та відеоматеріали. Проєкт призначений для подальшого втілення, яке повинно сприяти популяризації футболу серед нашого населення, з особливим акцентом на дітей. Актуальність роботи зумовлена занепадом українського спорту, і футболу зокрема, як через війну, так і низку інших факторів, і великою необхідністю подальшого розширення глядацької аудиторії, та збільшення числа футболістів, в тому числі якісних та мотивованих досягати успіхів.Item Рекламна кампанія дитячого футбольного клубу: створення концепції(Сумський державний університет, 2024) Мелтон, Е.Н.; Сурган, М.В.У роботі представлено проєкт рекламної кампанії, спрямованої на медіапросування, підвищення іміджу та залучення нових учасників до футбольного клубу «Барса». Під час розробки проєкту було визначено цільову аудиторію, канали поширення інформації, підготовлено рекламні продукти різних форматів: зовнішня друкована реклама, аудіореклама, текстова реклама, сувенірна продукція, медіапросування. Обсяг роботи складає 51 сторінку, у ній використано текстові та ілюстративні матеріали. Актуальність теми полягає в тому, що в медіапросторі, де інформаційний тиск і конкуренція за увагу аудиторії потребують все нових і ефективних підходів до реклами. В умовах всебічно розвинених технологій важливо вміти знаходити такі методи поширення і залучення, які допоможуть охопити якомога більшу аудиторію. Метою цієї кваліфікаційної роботи є розробка ефективної концепції рекламної кампанії для дитячого футбольного клубу. Це сприятиме підвищенню зацікавленості як серед батьків і їх дітей, так і спонсорів та навіть закордонних інвесторів. Основним результатом буде розробка рекламних матеріалів та стратегій, які будуть сприяти підвищенню інтересу до футбольного клубу, збільшенню кількості заявок на вступ, а також підвищенню впізнаваності бренду серед цільової аудиторії та конкурентів.