Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 9 of 9
  • Item
    Інноваційний розвиток сучасного підприємства
    (Сумський державний університет, 2024) Савченко, Ю.О.
    Метою дослідження є аналіз концептуальних підходів до інноваційного розвитку підприємств, визначення основних чинників, які впливають на цей процес, а також розробка рекомендацій для впровадження ефективних інноваційних стратегій у практику сучасних компаній.
  • Item
    Управління проєктом з підвищення конкурентоспроможності аграрної продукції
    (Сумський державний університет, 2024) Товстуха, Д.В.
    Актуальність теми зумовлено сучасними наслідками кризових подій та явищ у вітчизняній та світовій економіці, які доцільно нівелювати відповідними заходами розвитку та підвищення конкурентоспроможності продукції завдяки проектній діяльності. Мета роботи – розробити заходи управління проєктом з підвищення конкурентоспроможності аграрної продукції. Отримані результати дозволяють реалізувати заходи проекту підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства сфери сільського господарства на основі планування заходів в контексті фінансування та розподілу у часі щодо оновлення матеріально-технічної і сировинної бази підприємства, узгодженості дій виконавців тощо задля вирощування прогресивних видів зернових, а саме нових сортів пшениці. Використані методи дослідження містять загальнонаукові (індукція, дедукція) та спеціальні: економіко-статистичний аналіз, структурний, прогнозування метод дисконтування грошових потоків, SWOT-аналіз, проектний аналіз, ромб конкурентоспроможності та ін.
  • Item
    Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства
    (Конотопський інститут Сумського державного університету, 2022) Сергієнко, Б.І.
    Метою даної роботи є пошук шляхів удосконалення конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Бейспак». Об'єктом дослідження є підприємство ТОВ «Бейспак». Предметом дослідження є конкурентоспроможність ТОВ «Бейспак». У роботі розглянуто теоретичні аспекти конкурентоспроможності підприємства, а саме: сутність та характеристика конкуренції та конкурентоспроможності, методи дослідження конкурентоспроможності підприємства. Проаналізована економічна діяльність та проведена оцінка конкурентоспроможності ТОВ «Бейспак». Запропоновані напрями удосконалення конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Бейспак» та проведена оцінка їх ефективності.
  • Item
    Оцінка і управління конкурентоспроможністю підприємства
    (Конотопський інститут Сумського державного університету, 2022) Шершак, К.С.
    Метою даної роботи є розробка пропозицій та рекомендацій щодо удосконалення управління конкурентоспроможністю ТОВ «Фрінет». Об'єктом дослідження є підприємство ТОВ «Фрінет». Предметом дослідження є управління конкурентоспроможністю ТОВ «Фрінет». У роботі розглянуто теоретичні основи аналізу конкурентоспроможності підприємства, а саме: сутність, методи комплексної оцінки, стратегії виробництва у сфері конкурентоспроможності. Проведена оцінка діяльності та конкурентоспроможності ТОВ «Фрінет». Розроблені пропозиції та рекомендації щодо удосконалення управління конкурентоспроможністю ТОВ «Фрінет», здійснена оцінка ефективності запропонованих заходів.
  • Item
    Рекомендації щодо вдосконалення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ТОВ «Фуд Центр»)
    (Сумський державний університет, 2021) Фадєєв, О.С.
    В роботі розглянуто теоретичні і методологічні основи щодо управління конкурентоспроможністю виробничого підприємства. На сьогоднішній день спостерігається висока конкуренція в галузі торгівлі. Це відображається не тільки в зростанні ринку послуг, кількості відкритих компаній, магазинів, але і в позитивній динаміці вимог до підприємств торгівлі з боку клієнтів, люди стають все більш розбірливими до якості і кількості пропонованих послуг в цій сфері. Саме тому, для комерційного успіху підприємства торгівлі необхідно мати високу конкурентоспроможність. Було розглянуто рівень конкурентоспроможності підприємства, а також зроблено аналіз діяльності підприємства, в результаті якого був запропонований перелік заходів для підвищення конкурентоспроможності та економічного потенціалу підприємства.
  • Item
    Управління проєктом оцінки конкурентоспроможності продукції підприємства
    (Сумський державний університет, 2020) Дронь, В.В.
    Об’єктом дослідження є ПрАТ "Прилуцький Птахокомбінат". У вступі розкривається актуальність теми магістерської роботи. Теоретична частина включає в себе основні терміни і поняття конкуренції та конкурентоспроможності. В аналітичній частині представлені:сучасний стан переробної галузі в Україні, загальна характеристика діяльності підприємства, його організаційна структура, аналіз конкурентоспроможності. У практичній частині представлений розрахунок ефективності запропонованих проєктом заходів, спрямованих на підвищення конкурентоспроможності ПрАТ "Прилуцький Птахокомбінат". У третьому розділі запропоновані наступні заходи по підвищенню конкурентоспроможності: впровадження на підприємстві системи "витрати-випуск-прибуток" як інструменту обгрунтування виробничо-фінансових рішень,шляхи підвищення конкурентоспроможності продукції та її якості.
  • Item
    Дослідження економічних та управлінських елементів ринку деревини: конкуренти, умови ведення бізнесу, регулювання ринку
    (Сумський державний університет, 2019) Калатинець, Л.М.
    Характерна особливість світового ринку продукції лісового комплексу - обсяги виробництва/поставок, кон’юнктура, ціни на продукцію, ін. значною мірою залежать від стану світових лісових масивів, екологічної ситуації в окремих районах, а також від внутрішньодержавної лісової політики країни щодо величини лісового фонду. Своєю чергою, основними чинниками впливу на площу і кількість світових лісів є: демографічні зміни, індустріалізація країн, що розвиваються, диференціація і величина попиту на продукцію лісопромислового комплексу, а також здатність лісів виконувати важливі екологічні та соціальні функції. Структура світової торгівлі товарами лісового комплексу. На галузі лісового комплексу припадає цей час приблизно десята частина усього промислового виробництва в країнах з розвиненою ринковою економікою. У цей комплекс входять вельми різноманітні і несхожі один на одного виробництва, які об'єднує використання єдиної унікальної за своїй природою сировини, яким є деревина. Незважаючи на активну конкуренцію нових матеріалів і технологій, її частка практично не знижується. По цьому показнику лісова промисловість приблизно рівна хімічній індустрії, дещо перевершує харчову і майже вдвічі більш значна, ніж легка промисловість або металургія.
  • Item
    Аналіз обґрунтування стратегії розвитку підприємства (на прикладі туристичної агенції "Tez Tour Sumy туристична агенція")
    (Сумський державний університет, 2019) Воловик, В.О.
    Метою дослідження є вивчення теоретичних і методичних аспектів формування стратегії розвитку підприємства та розробка і обґрунтування стратегії розвитку для ТОВ «Tez Tour Sumy турагенція». Для досягнення поставленої мети, необхідно виконати такі завдання: – вивчити сутність та класифікацію стратегій підприємства; – вивчити принципи розробки стратегії розвитку підприємства; – розглянути методи і моделі вибору стратегії підприємства; – вивчити особливості розробки стратегій для підприємств туристичної галузі; – проаналізувати позиціонування ТОВ «Tez tour Sumy турагенція» на українському ринку туристичних послуг; – оцінити конкурентоспроможність ТОВ «Tez tour Sumy турагенція»; – розробити стратегію розвитку для ТОВ «Tez tour Sumy турагенція» та обґрунтувати заходи її реалізації.
  • Item
    Новітні стратегії управління конкурентоздатністю суб'єктів господарювання на сучасному ринку (на прикладі ТОВ "Лайк Центр Суми")
    (Сумський державний університет, 2019) Мельник, І.Ю.
    У роботі розглянуто теоретичні та методичні основи новітніх стратегій управління конкурентоздатністю суб'єктів господарювання на сучасному ринку. На базі існуючих теоретичних висновків у роботі стратегії управління конкурентоздатністю розглядалися чотири основних види конкурентних стратегій, а саме: стратегія копіювання, стратегія оптимального розміру, стратегія участі у продукті, стратегія використання переваг. Це дозволило більш широко оцінити стратегії конкурентів та оцінити конкурентоздатність підприємств в цілому.