Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
4 results
Search Results
Item Управління проектами в малому бізнесі(Сумський державний університет, 2022) Виноградов, В.Є.У кваліфікаційній роботі розглянуті теоретичні і методичні основи вирішення питань, які стосуються управління малим бізнесом у інтернет сфері, а саме мережі Instagram. Досліджено сучасну сферу електронного бізнесу та осоливості управління ним. На основі проведеного дослідження виявлені методи управління таким бізнесом, його сильні та слабкі сторони, шляхи підвищення ефективності управління та фактори впливу. Аналіз ринку та способів управління електронним бізнесом дозволив виявити усі позитивні та негативні сторони цих проєктів. Визначена вагомість подібних проектів та вагомість внеску такого маркетингу в економіку та малі і великі бізнеси у цілому. Розроблені методичні підходи для створення та управління малого бізнесу, проведено аналіз інтернет-бізнесів та ринку.Item Управління проектами малого бізнесу в умовах пандемії (на прикладі проекту створення онлайн-кафе “PokeBox”)(Сумський державний університет, 2021) Водотика, Д.В.У роботі розглянуто теоретичні і методичні основи, а також інноваційні рішення щодо управління малим ресторанним бізнесом у період пандемії коронавірусу і локдаунів. Проаналізовані методи приваблення і збереження клієнтів в онлайн-бізнесі, просування товару через мережу Інтернет, використовуючи соціальні сторінки та сайти. З метою максимальної економії фінансових ресурсів при розробці платформи збуту продукції розроблено методичні прийоми, використовуючи всесвітньо відому концепцію ресторанного бізнесу – «dark kitchen». Визначено суму, необхідну для інвестування і ресурси, які потребує проект. Створені календарний план і бюджет проекту. Визначені можливі ризики відкриття онлайн-кафе в період пандемії і складений план реагування на них.Item Формування концепції використання соціальних мереж при реалізації проектів(Сумський державний університет, 2021) Кучеренко, П.В.У кваліфікаційній роботі магістра було розібрано тему концепції використання соціальних мереж при управлінні проектами. Було проведено анкетування українських проектних менеджерів щодо використання соціальних мереж в проектах та виявлено, що при введені карантину та переходу на дистанційну роботу, майже всі проекти спробували використання соціальних мереж для командної роботи, комунікації з постачальниками та клієнтами, а також для маркетингу продукції у соціальних мережах. З кожним роком кількість бізнесу у соціальних мережах зростає і український бізнес не є виключенням. Підтвердженням цьому було наведено реальний приклад бізнес-проекту «Інжир» у місті Суми. Кваліфікаційна робота показує концепцію та цінність використання соціальних мереж в проектній діяльності. За результатами анкетування було виявлено, що соціальні мережі надають спільний доступ до документів, швидкість обміну та більш широке охоплення, незалежно від географічного розташування. Такі категорії соціальних мереж, як Facebook, LinkedIn та інші, були дуже корисними для управління людськими ресурсами, комунікації та управління зацікавленими сторонами. Категорія публікації, як SharePoint, WordPress та інші, є важливою для передачі інформації про закриття проекту.Item Управління просуванням стартап-проекту в соціальних мережах (на прикладі проекту "Clever Shop")(Сумський державний університет, 2019) Загребельний, І.С.У кваліфікаційній роботі розглянуто поняття стартапів, особливості їх управління та просування, описані сучасні екологічні проблеми та підходи людства до її вирішення. Показані практичні механізми та інструменти для просування проектів через соціальні мережі. Проаналізовано популярність користування соціальними мережами та доцільність ведення бізнесу на їх платформі. Значну увагу приділено аналізу зацікавленості мешканців міста Суми в екологічних товарах щоденного вжитку Розроблено проект онлайн магазин екологічних товарів на платформі соціальної мережі Instagram, детально описаний процес управління його реалізацією, проаналізована ефективність методів просування та розроблені рекомендації на наступний період.