Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Розробка стратегії обслуговування споживачів
    (Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2023) Жмуд, Р.С.
    Ефективно підібрана стратегія стає запорукою забезпечення успішної та плідної діяльності будь-якого підприємства. Знання основних етапів формування стратегії дає змогу створити стандартну, або індивідуальну для конкретного підприємства стратегію. Практичні дослідження доводять, що ті підприємства, які застосовують у своїй діяльності різні стратегії, працюють більш успішно. Цілеспрямована розстановка сил і правильно обрана стратегія дає змогу досягти успіху в будь-якій діяльності та на будь-який проміжок часу. у роботі розглянуто теоретичні аспекти розробки стратегії обслуговування споживачів; визначено сутність поняття стратегія та виокремлено види стратегій. Вивчено основні етапи та інструменти розробки стратегій; проведено аналіз якості обслуговування клієнтів компанії «Цифротех». На основі проведеного дослідження розроблено заходи щодо вдосконалення якості обслуговування в компанії та надано оцінку ефективності розробленого заходу для компанії «Цифротех».