Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
4 results
Search Results
Item Розроблення конкурентної стратегії для підприємства(Сумський державний університет, 2025) Горбун, К.М.Актуальність теми зумовлена необхідністю адаптації бізнесів у сфері краси до змінюваного конкурентного середовища та зростаючої конкуренції на ринку послуг. Розробка стратегії, що забезпечить стійкі конкурентні переваги та ефективне управління ресурсами, є ключовим фактором успіху. Аналіз внутрішнього і зовнішнього середовища діяльності салону краси «Pod fenom» з використанням стратегічних інструментів, таких як PEST-аналіз, SWOT-аналіз та метод оцінки конкурентних сил Портера, дозволив оцінити поточний рівень конкурентоспроможності та визначити основні напрямки для вдосконалення стратегії розвитку. В роботі запропоновано практичні рекомендації щодо вибору конкурентної стратегії для салону. Розроблена стратегічна модель орієнтована на посилення конкурентних позицій салону, підвищення лояльності клієнтів, оптимізацію управлінських рішень та забезпечення стабільності підприємства в умовах ринкових змін.Item Розробка конкурентної стратегії для суб’єкта господарювання(Сумський державний університет, 2025) Зоренко, Ю.В.Об’єкт дослідження є процес стратегічного управління підприємницькою діяльністю в умовах конкурентного ринку (на прикладі магазину в сільській місцевості). Метою кваліфікаційної роботи є теоретичне обґрунтування та практичне розроблення конкурентної стратегії для суб’єкта господарювання з урахуванням його внутрішнього потенціалу та зовнішнього конкурентного середовища (на прикладі магазину в сільській місцевості). Методи дослідження. Досягнути мети та завдань поставлених у кваліфікаційній роботі вдалося завдяки правильно підібраним методам. Описовий метод – для подання теоретичних положень щодо конкурентних стратегій; аналітичний метод – для аналізу діяльності підприємства та ринкового середовища; порівняльний – для оцінки конкурентів і вибору стратегії; а також метод прогнозування - для оцінки ефективності впровадження стратегії. Практичне значення роботи полягає в тому, що на основі аналізу реального суб’єкта господарювання – магазину в селі Кровне – було розроблено приклад конкретної конкурентної стратегії. Запропоновані рекомендації можуть бути використані підприємцями, які ведуть діяльність у сфері роздрібної торгівлі, зокрема в сільській місцевості, для вдосконалення управлінських рішень, підвищення ефективності й стійкості бізнесу.Item Формування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ДП "Пасажирське вагонне депо Бахмач")(Сумський державний університет, 2020) Горох, Ю.М.У роботі розглянуто концептуальні засади конкуренції та конкурентоспроможності; виділено особливості оцінки конкурентоспроможності промислової продукції; охарактеризовано якість як основу конкурентоспроможності. Проведено конкурентний аналіз досліджуваного підприємства та його конкурентів; визначено та проаналізовано конкурентоспроможність підприємств та конкурентоспроможність їх продукції. Запропоновано і обґрунтовано шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства ДП «ПАСАЖИРСЬКЕ ВАГОННЕ ДЕПО БАХМАЧ».Item Управління конкурентоспроможністю промислового підприємства (на прикладі ДП "Авіакон")(Сумський державний університет, 2020) Кірєєва, С.О.У роботі розкрито теоретичні основи конкурентоспроможності підприємства. Розглянуто економічна сутність конкурентоспроможності підприємства, рівні та фактори забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Проаналізована фінансово-господарська діяльність підприємства та проведена оцінка рівня конкурентоспроможності підприємства ДП «АВІАКОН». Запропоновано та обґрунтовано напрямки та шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства ДП «АВІАКОН».