Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Управління маркетинговою діяльністю підприємства
    (Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2023) Батюк, В.О.
    Обгрунтуванням актуальності теми є актуалізація дослідження впливу маркетингової діяльності на підвищення конкурентоспроможності компанії та її економічної ефективності. Мета роботи полягає у розробці заходів щодо вдосконалення системи управління маркетингом організації, що дозволяє підвищити його економічну ефективність. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є маркетингове агентство «E-CLIENT». Предмет досліджень теоретичні та практичні аспекти управління маркетингом та конкурентоспроможністю організації. В роботі досліджені теоретичні аспекти управління маркетингом як інструментом підвищення конкурентоспроможності підприємства; проаналізовано фінансово-економічну і маркетингову діяльність агенції «E-CLIENT»; оцінено зовнішнє та внутрішнє середовища «E-CLIENT»; обґрунтовані напрями та заходи щодо вдосконалення системи управління маркетингом.