Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Strategic management of marketing activities at the enterprise
    (Sumy State University, 2025) Bokatova, Yе.Р.
    У роботі проаналізовано ефективність стратегічної реклами на прикладі RacconSchool. Ця робота має на меті об’єднати теоретичні висновки зі стратегічної реклами з практичними прикладами, отриманими з рекламної діяльності Raccoon School, демонструючи, як високоякісні рекламні стратегії виходять за межі реклами, щоб зосередитися на оцінці потреб клієнтів, стратегічному плануванні та гнучкості, щоб адаптуватися до мінливих обставин. За допомогою цього аналізу цілі пошуку підкреслюють важливість стратегічної реклами для формування успіху компанії та її здатності процвітати в ринковому середовищі, яке постійно змінюється. Основні результати роботи містять рекомендації щодо вдосконалення маркетингової стратегії школи, оптимізації розподілу ресурсів та покращення залучення та утримання студентів за допомогою більш цілеспрямованих маркетингових зусиль. Крім того, у дослідженні пропонується вдосконалити стратегії брендингу та комунікації для підвищення загальної ефективності відділу маркетингу в RacconSchool.