Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Item
    Формування маркетингової стратегії просування товарів на ринку електронної комерції
    (Сумський державний університет, 2024) Мартим`янов, А.С.
    Актуальність теми роботи визначається необхідністю аналізу маркетингових стратегій у сучасних умовах, коли електронна комерція не лише формує нові підходи до ведення бізнесу, але й створює нові виклики. Метою кваліфікаційної роботи є аналіз маркетингової стратегії компанії Amazon на ринку електронної комерції, її впливу на конкурентоспроможність компанії, а також визначення перспективних підходів до формування ефективних стратегій у цьому сегменті. Завданнями роботи: розкрити теоретичні концепції маркетингових стратегій та їх значення для функціонування електронної комерції; проаналізувати сучасні тенденції та особливості розвитку електронної комерції у глобальному масштабі; дослідити трансформаційні зміни ринку e-commerce в умовах війни та їх вплив на маркетингові підходи; розглянути історію створення, основні етапи розвитку та досягнення компанії Amazon; проаналізувати організаційно-економічну характеристику компанії Amazon та її роль у світовій економіці; оцінити конкурентне середовище, у якому працює компанія Amazon, та визначити її сильні й слабкі сторони; дослідити маркетингові стратегії компанії Amazon, їх особливості та ефективність; визначити концепцію та стратегії Private Label, які впроваджуються в електронній комерції; сформулювати практичні рекомендації щодо впровадження маркетингових стратегій, зокрема концепції Private Label, на основі досвіду Amazon. Об’єктом дослідження є діяльність компанії Amazon у сфері електронної комерції. Предметом дослідження є маркетингові стратегії компанії Amazon та їх вплив на конкурентоспроможність на ринку електронної комерції. Методи дослідження включають аналіз наукових джерел, статистичний аналіз, порівняння, узагальнення та систематизацію інформації для оцінки маркетингових стратегій та визначення їх ефективності. Практичне значення роботи полягає у можливості використання результатів дослідження для вдосконалення маркетингових стратегій компаній, які працюють у сфері електронної комерції. Наукова новизна дослідження полягає в узагальненні та систематизації досвіду компанії Amazon щодо реалізації маркетингових стратегій, враховуючи трансформаційні зміни ринку електронної комерції, зокрема в умовах глобальних кризових явищ. У першому розділі розглянуто теоретичні концепції маркетингових стратегій та функціонування електронної комерції; визначені тенденції та особливості розвитку електронної комерції; охарактеризовано трансформаційні зміни e-commerce в умовах війни. У другому розділі досліджено історію створення та розвитку компанії Amazon; надано організаційно-економічну характеристику компанії Amazon; надано оцінку конкурентного середовища компанії Amazon; здійснено аналіз маркетингових стратегій компанії Amazon. У третьому розділі надано визначення концепції та стратегії Private Label; описано стратегію розробки та впровадження продуктів Private Label; визначено вплив сегмента Private Label на основі аналізу компанії.
  • Item
    Інструменти інтернет-маркетингу для маркетплейсів України
    (Сумський державний університет, 2024) Табаченко, О.Ю.
    Кваліфікаційна робота складається з 69 сторінок тексту, 3 розділів, 24 таблиць, 5 рисунків та списку з 53 використаних джерел. Актуальність теми роботи. Дослідження зумовлене зростаючою популярністю маркетплейсів в Україні та необхідністю їх ефективного просування за допомогою сучасних інструментів інтернет-маркетингу для забезпечення конкурентоспроможності на ринку електронної комерції. Метою кваліфікаційної роботи є розробка ефективної стратегії застосування інструментів інтернет-маркетингу для просування українських маркетплейсів. Завдання роботи: Дослідити теоретичні засади інтернет-маркетингу та його інструментів; Проаналізувати сучасний стан та тенденції розвитку ринку маркетплейсів в Україні; Вивчити досвід застосування інструментів інтернет-маркетингу провідними українськими маркетплейсами; Розробити ефективну стратегію використання інструментів інтернет-маркетингу для просування маркетплейсів; Надати практичні рекомендації щодо впровадження розробленої стратегії. Об'єктом дослідження є процес просування українських маркетплейсів за допомогою інструментів інтернет-маркетингу. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти застосування інструментів інтернет-маркетингу для ефективного просування маркетплейсів. Методи дослідження – аналіз і синтез, порівняльний аналіз, статистичні методи, системний підхід. Наукова новизна дослідження полягає у комплексному вивченні можливостей застосування інструментів інтернет-маркетингу для просування українських маркетплейсів та розробці стратегії їх використання з урахуванням особливостей вітчизняного ринку. Практична значущість дослідження визначається можливістю використання розробленої стратегії та рекомендацій маркетплейсами для підвищення ефективності діяльності та конкурентоспроможності. У першому розділі розглянуто теоретичні засади інтернет-маркетингу та його інструментів. Визначено сутність інтернет-маркетингу, його особливості та відмінності від традиційного маркетингу. Описано різноманітні стратегії та інструменти інтернет-маркетингу. Проаналізовано досвід провідних світових маркетплейсів у застосуванні різних інструментів інтернет-маркетингу. У другому розділі досліджено ринок маркетплейсів України та досвід застосування інструментів інтернет-маркетингу провідними гравцями. Проведено аналіз найбільших українських маркетплейсів, таких як Rozetka, Prom.ua, OLX, Bigl.ua та інших. Вивчені стратегії, які використовують продавці для просування своїх товарів на українських маркетплейсах. Розглянуті основні інструменти інтернет-маркетингу, якими користуються продавці на українських маркетплейсах. У третьому розділі розроблено стратегію використання інструментів інтернет-маркетингу для просування маркетплейсів та надано практичні рекомендації щодо її впровадження. Розглянуті специфічні особливості SEO оптимізації для товарів і категорій на маркетплейсах, а також використання контекстної реклами на провідних українських майданчиках Rozetka, Prom та OLX. Проаналізувати використання email-маркетингу на українських маркетплейсах як дієвого інструменту просування. Розглянуто можливості просування товарів за допомогою маркетингу в соціальних мережах (SMM).
  • Item
    Marketing determinants of consumer behaviour change in the food market
    (Сумський державний університет, 2023) Назаренко, А.П.
    Бакалаврська робота складається з 68 сторінок тексту, 3 розділів, 9 таблиць, 21 рисунок і переліку 42 використаних джерел. Актуальність даного дослідження полягає в необхідності розуміння детермінант споживацької поведінки на сучасному ринку продуктів харчування, зокрема в контексті онлайн-сервісів доставки їжі, і зростаючого визнання музики як потужного інструменту для поліпшення вражень клієнтів, формування поведінки і розроблення ефективних маркетингових стратегій, тим самим надаючи можливість змінювати споживацьку поведінку та збільшувати продажі на зростаючому онлайн-ринку продуктів харчування. Метою цього дослідження є дослідження маркетингових детермінант зміни споживацької поведінки на ринку продуктів харчування, зосереджуючись зокрема на ролі впровадження музики на онлайн-сайтах з продуктами харчування. Завданням цього дослідження є вивчення того, як стратегічне використання музики на онлайн-сайтах з продуктами харчування може поліпшити враження користувача, впливати на процеси прийняття рішень споживачів і сприяти маркетинговим детермінантам зміни споживацької поведінки на ринку продуктів харчування. Об'єктом цього дослідження є дослідження того, як стратегічне використання музики на онлайн-сайтах з продуктами харчування може поліпшити враження користувача, впливати на процеси прийняття рішень споживачів і сприяти маркетинговим детермінантам зміни споживацької поведінки на ринку продуктів харчування. Науковою новизною цього дослідження є дослідження стратегічного використання музики на онлайн-сайтах з продуктами харчування як інструменту для поліпшення вражень користувачів, впливу на процеси прийняття рішень споживачів і сприяння маркетинговим детермінантам зміни споживацької поведінки на ринку продуктів харчування, тим самим надаючи цінні уявлення про раніше недосліджену роль музики в онлайн-шопінгу продуктів харчування та її потенційний вплив на залучення клієнтів, продажі та дохід. Практична значимість цього дослідження полягає у наданні рекомендацій для впровадження ефективних механізмів управління споживацькою поведінкою для онлайн-сайтів з продуктами харчування. Перший розділ сконцентрований на сенсорному маркетингу і ролі фонової музики у впливі на споживацьку поведінку на ринку продуктів харчування. У ньому аналізуються тенденції в онлайн-шопінгу продуктів харчування, занурюючі веб-сайти, музика в електронній комерції, спеціально підібрана фонова музика та аудіо-DNA, а також розглядаються ключові наукові дослідження в цій галузі. Другий розділ сконцентрований на впливі звуку/музики на користувацький досвід веб-сайтів і аналізує переваги та недоліки різних типів музики/звуків у веб-дизайні. Третій розділ сконцентрований на впливі фонової музики на досвід замовлення їжі онлайн, вимірюючи її вплив за допомогою опитування, аналізуючи поведінку користувачів до і після впровадження музики на симульованому веб-сайті та оцінюючи ефективність впровадження музики. Результати свідчать, що фонова музика позитивно впливає на залучення користувачів, генерацію доходів та конверсійні показники, з окупністю витрат на впровадження протягом 31 дня.
  • Item
    Розвиток онлайн-торгівлі в Україні: вплив COVID19
    (Сумський державний університет, 2020) Ярось, О. Р.
    Через стрімкий розвиток інформаційних технологій, збільшення ролі глобальної мережі Інтернет і комплексної автоматизація галузей економіки, використання електронної комерції для підприємств стало важливим не тільки для збереження, а й для розширення позицій на ринку. Актуальність роботи полягає в тому, що використання Інтернету в бізнес набуває стратегічне значення. Електронна комерція - це термін, що включає ділові та фінансові операції в Інтернеті. Сюди входять купівля-продаж товарів, електронний банкінг та безготівкові розрахунки, маркетинг електронною поштою. Більше того, ця галузь буде мати абсолютно нові інформаційні технології, такі як електронні платіжні системи, хмарні сервіси тощо. Аналізуючи досвід інших країн можна зробити висновок, що електронна комерція і сусідні з нею області мають досить позитивний вплив на економічний розвиток держави. Згідно Ecommerce Europe в Європі кількість робочих місць створених завдяки e - commerce досягає 2,5 мільйона і безумовно ця цифра лише зростає з розвитком Інтернету. Тема дипломної роботи є досить актуальною, оскільки електронна комерція в Україні розвинута не досить потужно як в зарубіжних країнах.