Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
Search Results
Item Удосконалення маркетингової комунікаційної політики торговельного підприємства на прикладі мережі магазинів "Фокстрот"(Сумський державний університет, 2019) Копиця, І.С.Дипломна робота магістра пов’язана iз дослідженням маркетингової комунікаційної політики торговельного підприємства. Сучасний маркетинг вимагає від торгівельних мереж, що здійснюють збут побутової техніки та електроніки, не тільки збуту якісних товарів та встановлення прийнятних й доступних цін для цільових споживачів. Маркетингові комунікації сьогодні займають центральне місце серед засобів конкурентної боротьби торгівельних підприємств. Посилення ролі комунікацій в боротьбі за покупців обумовлено особливостями маркетингового середовища сучасного ринку. У роботi здійснено дослідження маркетингової комунікаційної політики та розробку комунікаційної стратегії мережі магазинів «Фокстрот».