Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Item
    Маркетингові аспекти розроблення та просування інноваційного проекту у сфері вищої освіти
    (Сумський державний університет, 2022) Яцкова, Є.С.
    Актуальність теми роботи. Освіта є ключем для забезпечення успішного майбутнього. Тому абітурієнти з більшою відповідальністю замислюються над питанням продовження подальшого навчання й ґрунтовніше підходять до вибору навчального закладу. Метою кваліфікаційної роботи є аналіз поточної маркетингової ситуації на ринку закладів вищої освіти та розроблення заходів комплексу маркетингу з просування інноваційного проекту на ринок. Завданнями роботи є: дослідження ринкової ситуації на рівні закладів вищої освіти України; проведення бібліометричного та візуалізаційного аналізу досліджень у сфері інноваційної освіти; дослідження основних конкурентів кафедри маркетингу Сумського державного університету; SEO-аналіз сайтів конкурентів; розроблення інноваційного проекту у сфері вищої освіти; формування організаційної структури інноваційного проекту; розроблення заходів комплексу маркетингу з просування інноваційного проекту на ринок; формулювання бюджету маркетингової програми, оцінювання її ефективності та порядок контролю. Об’єктом роботи є інноваційний навчальний проект на кафедрі маркетингу Сумського державного університету. Предметом дослідження у роботі є маркетингові аспекти розроблення і просування проекту. Методи дослідження – аналіз і синтез, бібліометричний і відуалізаційний аналіз, статистичний аналіз, метод групування, порівняльний аналіз. Наукова новизна дослідження стосується розроблення у межах спеціальності «Маркетинг» практикоорієнтованого курсу, проходження якого дозволить актуалізувати знання та навички студентів. Практична значущість дослідження: практичне використання студентами отриманих теоретичних знань з метою посилення конкурентоспроможності при працевлаштуванні. У першому розділі проведено аналіз поточної маркетингової ситуації на ринку закладів вищої освіти. У другому розділі проведено SWOT-аналіз кафедри маркетингу, досліджено основних конкурентів кафедри маркетингу СумДУ за допомогою порівняння та SEO-аналізу. У третьому розділі розроблено та описано освітній інноваційний проект, а саме його сутність та особливості, організаційна структура, заходи комплексу маркетингу для просування продукту на ринок та бюджет маркетингової політики, здійснено оцінювання ефективності проекту та встановлено порядок контролю.
  • Item
    Новації у маркетинговій товарній політиці промислових підприємств
    (Сумський державний університет, 2020) Вакулішина, І.М.
    Актуальність теми роботи полягає у науковому обґрунтуванні новацій як важливої складової маркетингової товарної політики. Метою дипломної роботи вивчення місця новацій у маркетинговій товарній політиці промислових підприємств та розробка пропозицій нововведень. Завдання роботи: вивчення понять «новація», «інновація» в контексті маркетингової товарної політиці промислових підприємств, дослідження закордонного досвіду впровадження інновацій у маркетингову товарну політику промислових підприємств та порівняння його з вітчизняним, аналіз сучасного стану машинобудівного та насосного ринків України, проаналізувати показники діяльності та товарний портфель об’єкта дослідження, розробити пропозиції нововведень та оцінити перспективи їх упровадження. Об’єктом дипломної роботи виступає АТ «Сумський завод «Насосенергомаш» та його діяльність. Методи дослідження, що використовувались у роботі: аналіз і синтез, статистичний аналіз, ABC-XYZ-аналіз, матриця BCG, методи оцінки економічної ефективності. Наукова новизна дослідження: вивчення місця новацій та інновацій у маркетинговій товарній політиці, систематизація досліджень закордонного досвіду впровадженні новацій у товарну політику промислових підприємств. Практична значущість дослідження полягає у формуванні пропозицій нововведень у товарну політику підприємства АТ «Сумський завод «Насосенергомаш».