Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
20 results
Search Results
Item Визначення маркетингових конкурентних позицій підприємства на ринку та можливостей щодо їх поліпшення(Сумський державний університет, 2022) Самойленко, А.Д.Бакалаврська робота складається з 47 сторінок, вступу, 3 розділів, висновків, 9 рисунків, 10 таблиць. Було використано 41 посилання на джерела. Актуальність теми роботи. Маркетингова стратегія підприємства об'єднує сукупність довгострокових узгоджених положень, які визначають формування ринкової ціни в інтересах забезпечення збуту. Зазвичай за встановленою стратегією приймаються найважливіші рішення, які тягнуть за собою довготривалі наслідки для розвитку підприємства. Маркетингова тактика є системою конкретних тактичних заходів, спрямованих на управління цінами на продукцію і послуги підприємства в короткостроковому періоді. В умовах сучасної конкуренції банкам все складніше виділятись, підніматися в рейтингу і завойовувати частку ринку. Для цього потрібен аналіз комплексу маркетингу банку і всіх його складових. На підставі цих даних можна продумувати подальшу стратегію розвитку і поліпшення його стану на ринку. Метою бакалаврської роботи: висвітлення теоретичних основ, проведення аналізу комплексу маркетингу банків країни та надання рекомендацій щодо його покращення. Завдання роботи: дослідити теоретичні аспекти теми конкурентоспроможності банків; розробити конкурентний аналіз, а також проаналізувати сильні та слабкі сторони обраного об’єкту; проаналізувати комплекс маркетингу банку; надати рекомендації щодо подальшого удосконалення маркетингової діяльності. Об’єктом дослідження теоретичні та практичні засади отримання конкурентних переваг на ринку. Предметом дослідження – механізм розробки маркетингової стратегії банку як фактору впливу на конкурентне середовище. Методи дослідження ґрунтуються на сучасних підходах до вивчення економічної науки. Застосовується статистичний аналіз, графічний, аналітичний. Метод порівняння для конкурентного аналізу. Для формування висновків метод узагальнення. Практична значущість полягає в тому, що запропоновані рекомендації щодо удосконалення мобільного додатку банку, посилення та позиціонування бренду, що покращить маркетингову політику підприємства, а також його впізнаваність. У першому розділі було досліджено теоретичні аспекти теми конкурентоспроможності банків. У другому розділі було розроблено конкурентний аналіз, а також проаналізовані сильні та слабкі сторони банку МЕГАБАНК. У третьому розділі було надано рекомендації щодо подальшого удосконалення маркетингової діяльності.Item Удосконалення маркетингових комунікацій на підприємстві(Сумський державний університет, 2022) Дмитрук, К.В.Кваліфікаційна робота складається з 58 сторінок тексту, 3 розділів, 4 таблиць, 41 рисунків та 39 використаних джерел літератури. Актуальність теми роботи полягає у необхідності підприємств інтернет-бізнесу адаптуватися до постійних змін ринку та запитів споживачів для забезпечення його конкурентоспроможності. Метою кваліфікаційної роботи є розробка рекомендацій щодо удосконалення маркетингових комунікацій підприємства інтернет-бізнесу (на прикладі інтернет-магазину «Garne»). Завдання роботи: дослідити теоретичні аспекти маркетингових комунікацій підприємств та інтернет-бізнесу зокрема, провести аналіз маркетингової комунікаційної політики інтернет-бізнесу, провести аналіз прямих конкурентів по галузі, розробити рекомендації щодо поліпшення маркетингової комунікаційної політики підприємства інтернет-бізнесу. Об’єктом дослідження є маркетингові комунікації підприємства інтернет-бізнесу. Предметом дослідження є підприємство інтернет-бізнесу «Garne». Методи дослідження – порівняльний, статистичний, контент-аналіз, логічного узагальнення, конкурентний аналіз, seo-аналіз. Наукова новизна дослідження: розроблення рекомендацій щодо успішної діяльності підприємства, яке займається торгівлею в Інтернеті, враховуючи кризові умови господарювання та ризики ведення воєнних дій. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо розробки комплексу рекомендацій для ефективної діяльності інтернет-бізнесу. У першому розділі розглянуто теоретичні аспекти маркетингових комунікацій у діяльності підприємства, проаналізовано важливість маркетингових комунікацій для підприємства, а особливо діяльності в Інтернеті. У другому розділі досліджено маркетингову діяльність підприємства інтернет-бізнесу «Garne», його комунікаційну політику, головні переваги та недоліки, виявивлено прогалини в маркетинговій комунікацій політиці, що потребують удосконалення. У третьому розділі проаналізовано діяльність головних конкурентів обраного підприємства, на основі конкурентного аналізу розроблено рекомендації щодо удосконалення маркетингових комунікацій підприємства інтернет-бізнесу.Item Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності підприємства(Сумський державний університет, 2022) Марченко, Є.О.Дипломна робота містить 59 сторінок, 3 розділи, 3 табл., 4 рис., 10 додатків, використано 19 джерел літератури. Актуальність теми дослідження. Нинішній економічний стан перебуває у безперервному процесі глобалізації, законодавчі акти та економічні реформи України надали економічним суб’єктам більше прав та свобод. У той же час багато організацій не змогли використати наявні ресурси та налагодити прибуткову діяльність через брак якісної, конкурентоспроможної продукції та відсутність стратегічного мислення. Важливим аспектом в досліджуваній темі стало складне економічне становище багатьох компаній спровоковане локдаунами, зменшенням попиту, скороченням робочих місць через коронавірусну хворобу - COVID-19. Це питання є одним із найскладніших сьогодні. Досвід останніх років показує, що не всі вітчизняні підприємства придатні до ведення ефективної конкурентної боротьби при складних економічних умовах. Навіть наявність конкурентоспроможної продукції не дозволяє багатьом з них реалізувати ці переваги через відсутність практики застосування повного комплексу заходів. Слід звернути увагу на дестабілізуючі зовнішні фактори, що оточують компанії: неефективну систему оподаткування, несприятливий інвестиційний клімат, неповне законодавство та інші. З посиленням конкуренції між суб’єктами господарювання виникає проблема забезпечення їх конкурентоспроможності, що є головною передумовою підтримання стійких позицій підприємств на внутрішньому та міжнародному ринку. В умовах конкурентної боротьби підприємству необхідно здійснювати постійний моніторинг положення на ринку, вивчати сильні та слабкі сторони власної господарської діяльності і конкурентів, створювати якісну рекламу, вміти пристосовуватись до змін ринкових ситуацій у майбутньому. Мета і завдання дослідження. Метою бакалаврської роботи є обґрунтування теоретичних аспектів, розробка методичних основ та інструментарію оцінки конкурентоспроможності підприємства та його продукції. Матеріали, які використані під час написання дипломної роботи на тему: «Аналіз конкурентоспроможності підприємства й основні напрямки її підвищення (на матеріалах ТОВ «КЕРАМЕЙЯ»)» спеціальна та довідкова література, словники, інформаційні видання, дані з системи Інтернет, річні звіти та баланси підприємства за три останні роки (2019 р., 2020 р., 2021 р.).Item Аутсорсинг у сфері телемаркетингу: сучасні підходи та його ефективність(Сумський державний університет, 2022) Боровський, М.М.Актуальність теми роботи полягає у необхідності обґрунтування значущості діяльності телемаркетингу в сучасних підприємствах, та його ролі у збільшенні ефективності діяльності підприємства. Метою випускної кваліфікаційної роботи є дослідження значущості телемаркетингу на сучасному етапі діяльності підприємства Завдання роботи: 1. Дослідити сутність та особливості телемаркетингу. 2. Дослідити значущість телемаркетингу як інструмента телекомунікації. 3. Визначити вплив телемаркетингу на потенційного споживача. 4. Провести стратегічний маркетинговий аналіз call – центру 5. Провести квартальний порівняльний аналіз результативності засобів продажу банківських послуг. 6. Провести оцінку значущості телемаркетингу та визначити його роль у збільшенні ефективності діяльності підприємства. Надати рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності та ефективності діяльності кол-центру. Об’єктами дослідження кваліфікаційної роботи є кол-центр в фінансово кредитній установі «Альфа – банк» та аутсорсинговий кол-центр компанії «Онлайнмаркет». Наукова новизна випускної кваліфікаційної роботи полягає в тому, щоб показати наскільки телемаркетинг значущий на сьогодні для сучасних підприємств та які методики та технології використовують компанії для ефективного застосування телемаркетингу у своїх бізнес цілях. Практична значущість роботи полягає в дослідженні значущості телемаркетингу на сучасному етапі діяльності підприємства. Результати дослідження роботи можуть бути корисними для збільшення ефективності діяльності компанії ТОВ «Онлайнмаркет» та компаній з подібною сферою діяльності.Item Маркетингові стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства(Сумський державний університет, 2021) Карпенко, Д.В.Актуальність теми роботи полягає в необхідності визначення коректного механізму конкурентоспроможності для підприємства, які були б актуальними на сьогодні та на подальше. Метою кваліфікаційної роботи є розгляд наведених джерел, реальних механізмів та визначення шляхів зростання конкурентоспроможності компаній. Завдання роботи: Визначити класифікацію методів оцінювання конкурентоспроможності підприємства та надати рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства. Об’єктом дослідження є керування процесом конкурентоспроможністю компанії. Предметом дослідження є теоретико-методичні стратегії керування конкурентністю компанії. Методи дослідження – аналіз порівняння, синтез, економічно-математичне моделювання та економіко-статистичні, експертні опитування. Наукова новизна дослідження: розроблено концепцію і моделі механізму конкурентністю ІТ підприємства, що на відміну від існуючих враховують кризові умови та ризики. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо впровадження механізму ефективного управління підприємством ТзОВ «Ультра ІТ».Item Удосконалення системи візуальних елементів корпоративної ідентичності компанії(Сумський державний університет, 2021) Годинець, В.В.Актуальність теми. На сьогодні Інтернет дає нам доступ до великої кількості інформації, а також багато можливостей для розвитку. Через це конкуренція серед українських компаній зросла і в майбутньому тільки збільшуватиметься та посилюватиметься. Тепер вже не вийде просто винайти і створити продукт, необхідно щоб споживач помітив його серед інших товарів конкурента, самостійно захотів спробувати і залишитися постійним клієнтом. Тому створення візуалього образу організації є важливим завданням розроблення корпоративного стилю, адже це виокремить його між великим різноманіттям інших товарів. Це допоможе клієнтам визначити продукт, який їм подобається в будь-якому місці та серед продуктів будь-якого іншого конкурента. Розроблення корпоративної айдентики у всіх його виявах – створює позитивний імідж компанії, просуваючи її на ринку країни, а це звичайно ж сприяє постійному підвищенню інтереса до продукції та послуг кампанії. Фірмовий стиль є одним з дійових видів маркетингових комунікацій. Це частина «обличчя» компанії, що необхідна для виокремлення підприємства та його продукту серед великої кількості інших. Метою створення системи візуальних елементів є творення корпоративної культури компанії. На сьогоднішній день корпоративна айдентика має такі синоніми як: «брендинг», «система фірмової ідентифікації» та «фірмовий стиль» і зазвичай цей термін пов’язують із графічним дизайном та маркетингом. Питання корпоративної айдентики та принципів розроблення візуальних елементів організації вивчали А.В. Бизюк, М.С. Чвала, Д. Ейрі, Н. Добробабенко та інші. Мета кваліфікаційної роботи – аналіз вже існуючих візуальних елементів корпоративної айдентики таких як: логотип, вивіски та візитки. Розроблення загального корпоративного стилю компанії. Завдання, необхідні для виконання та досягнення мети: 1. Розкрити визначення «корпоративний стиль». 2. Сформулювати структуру й функції «корпоративного стилю». 3. Визначити етапи розроблення цілісної візуальної системи компанії. 4. Дослідити діяльність компанії ТОВ «Айсі.Лінк». 5. Проаналізувати існуючий візуальний образ. 6. Провести SWOT-аналіз та SOAR-аналіз компанії. 7. Охарактерзувати цільову аудиторію. 8. Зробити аналіз конкурентних компаній та порівняти їх з обраним об’єктом дослідження. 9. Удосконалити айдентику організації та оформити у форматі цілісної системи візуальних елементів. Об’єктом дослідження є компанія зі встановлення відеоспостереження, системи контролю управляння доступом (СКУД) та мережевої системи ТОВ «Айсі.Лінк». Предметом дослідження є вже існуючий візуальний образ компанії ТОВ «Айсі.Лінк». Методами дослідження буде емпіричний метод аналізу, який застосовуватиметься на етапі збору та вичення усієї необхідної теоретичної інформації. Порівняльний метод, який застосовуватиметься на етапі оцінки конкурентномпроможності компанї. SWOT-аналіз та SOAR-аналіз, які використовуватимуться для виявлення сильних та слабких сторін, а також можливостей та прагнень, загроз та результатів компанії. А також структурний аналіз який застосовуватиметься для визначення цільової аудиторії.Item Визначення конкурентних позицій підприємства на ринку та можливостей щодо їх поліпшення(Сумський державний університет, 2021) Герамисенко, Д. В.Галузь медицини завжди була затребуваною в світі, саме тому на ринку існує велика кількість конкурентів. Деякі з яких не завжди ефективно використовують методи маркетингу, а деякі взагалі використовують недобросовісні методи вступаючи в боротьбу з конкурентами. Тому необхідно постійно шукати шляхи підвищення конкурентоспроможності та формувати власні конкурентні переваги на ринку. Метою бакалаврської роботи є розгляд теоретико-методичних засад конкурентного аналізу, дослідження конкурентоспроможності університетської клініки СумДУ серед інших існуючих медичних закладів в сучасних умовах, а також запропонування напрямів та резервів клініки, що сприятиме її розвитку.Item Маркетингове ціноутворення на підприємстві та його удосконалення(Сумський державний університет, 2021) Іщенко, О.О.В умовах світової ринкової економіки ціноутворення на підприємстві посідає одну з ключових ролей в його діяльності, адже за рахунок правильно спланованої та проведеної політики підприємство може виграти конкурентну боротьбу, вийти на нові ринки, а також зробити більшу кількість потенційних покупців своїми клієнтами і відповідно збільшити свої прибутку, що є головною метою діяльності будь-якого підприємства.Item Позиціонування торгової марки як передумова формування стратегії(Сумський державний університет, 2021) Лебединець, К. В.Актуальність теми роботи полягає у необхідності наукового обґрунтування застосуванням сучасних та інноваційних методів визначення позиціонування торгової марки як передумови формування стратегії для підприємств на ринку В2В. Метою магістерської роботи є розробка практичних рекомендацій позиціонування торгової марки як передумови формування стратегії.Item Удосконалення маркетингової активності підприємства як напрям посилення конкурентних переваг(Сумський державний університет, 2020) Ілляшенко, А.Г.Мета дослідження – проаналізувати розвиток фармацевтичного ринку України, удосконалити маркетингову активність роздрібної мережі "Аптека низьких ц". Завдання дослідження – дослідити маркетингову діяльність мережі "Аптека низьких ц". Об’єкт дослідження – мережа "Аптека низьких ц". Предмет дослідження – маркетингова діяльність мережі аптек. У процесі виконання дипломної роботи при аналітичному дослідженні маркетингової діяльності мережі аптек були застосовані такі методи, як SWOT-аналіз, модель Портера та модель 5 сил Портера. Інформаційною базою дослідження послугували офіційні сайти аптечних мереж, офіційні статистичні макроекономічні дані, аналітичні огляди науковців фармацевтичного ринку, статті яких розміщенні в тематичних виданнях. Дана тематика є актуальною для розвитку фармацевтичного маркетингу, фармацевтичних підприємств та роздрібних аптечних мереж.