Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
15 results
Search Results
Item Визначення напрямків покращення маркетингової діяльності підприємства в сфері торгівлі(Сумський державний університет, 2024) Бєлова, Т.М.Кваліфікаційна робота складається з 49 сторінок тексту, 3 розділів, 4 таблиць, 18 рисунків та списку з 21 використаних джерел. Актуальність дипломної роботи обумовлена необхідністю підвищити ефективність маркетингової діяльності підприємства у сфері торгівлі в сучасних умовах, яка характеризується високою конкуренцією та змінами споживацького попиту. Застосування ефективної маркетингової стратегії сприятиме зростанню обсягів продажу, забезпечить довгострокову діяльність підприємства. Аналіз та вивчення напрямків покращення маркетингової діяльності є важливим фактором для адаптації підприємства до сучасних умов, підвищить його конкурентоспроможність та задовольнити потреби споживачів. Мета дослідження. Визначити та обґрунтувати напрямки покращення маркетингової діяльності підприємства для подальшого підвищення його конкурентоспроможності та забезпечення розвитку в майбутньому. Дослідження передбачає аналіз поточного стану маркетингової діяльності, виявлення проблем. Розробка рекомендацій щодо покращення маркетингової діяльності з урахуванням сучасних тенденцій. Завдання дослідження. Проаналізувати маркетингову діяльність ТОВ «-ЕНЕРГІЯ-». Дослідити поточний стан використання маркетингових комунікацій. Ідентифікація сильних та слабких сторін ТОВ «-ЕНЕРГІЯ-». Визначення основних напрямків удосконалення маркетингової діяльності підприємства. Запропонувати шляхи удосконалення стратегії сегментації ТОВ «-ЕНЕРГІЯ-» для пристосування до змін в клієнтській базі. Об’єктом дослідження виступає ТОВ «-ЕНЕРГІЯ-». Предмет дослідження. Визначення напрямків покращення маркетингової діяльності підприємства в сфері торгівлі. Практична значимість кваліфікаційної роботи, це запропонувати рекомендації стосовно покращення маркетингової діяльності торгівельного підприємства У першому розділі розглянуто аналіз сучасного стану маркетингової діяльності підприємств в сфері торгівлі. Розглянуті теоретичні засади побудови маркетингової стратегії підприємства в сфері торгівлі. Вивчення маркетингових комунікацій підприємства в сфері торгівлі. Особливості застосування інструментів цифрового маркетингу в сфері торгівлі. У другому розділі проаналізована маркетингова діяльність ТОВ «-ЕНЕРГІЯ-». Досліджено поточний стан використання маркетингових комунікацій та ідентифікація сильних та слабких сторін. У третьому розділі запропоновані основні напрями удосконалення маркетингової діяльності підприємства та удосконалення стратегії сегментації ТОВ «-ЕНЕРГІЯ-» для пристосування до змін в клієнтській базі.Item Прямий маркетинг та його ефективність(Сумський державний університет, 2024) Іконнікова, М.М.Актуальність теми роботи полягає у розгляді сутності та методів просування компанії завдяки застосування методу прямого маркетингу. Мета даного дослідження полягає в аналізі та дослідженні методів та інструментів прямого маркетингу, а також оцінка їх ефективності у різних галузях, зокрема, у харчовій індустрії. Завдання роботи: дослідити теоретичні основи поняття прямого маркетингу, визначення методів впровадження на підприємство, дослідження інструментів прямого маркетингу їх переваги та недоліки, визначення ключових показників ефективності, практичне дослідження на прикладі ТОВ “Діоніс Груп”, розгляд прямого маркетингу на прикладі реальних кейсів, розроблення рекомендацій. Об’єктом дослідження є ТОВ «Діоніс Груп». Предметом дослідження є теоретичні та практичні засади прямого маркетингу. Практична значимість кваліфікаційної роботи полягає в тому, що запропоновані рекомендації до використання прямого маркетингу для розвитку маркетингової діяльності ТОВ «Діоніс Груп». У першому розділі визначена важливість прямого маркетингу для підприємств; розглянуто основні поняття; проведений аналіз інструментів прямого маркетингу; аналіз ключових показників ефективності для вимірювання результатів прямого маркетингу. У другому розділі досліджено маркетингову діяльність ТОВ «Діоніс Груп»; аналіз впливу прямого маркетингу на компанію . У третьому розділі запропоновано рекомендації шодо удосконалення методів використання прямого маркетингу для ТОВ «Діоніс груп».Item Розроблення маркетингової стратегії салону краси(Сумський державний університет, 2024) Литвинова, А.О.Дана кваліфікаційна бакалаврська робота присвячена дослідженню важливості розробки маркетингової стратегії для салону краси «ButterFly». У сучасних умовах високої конкуренції та швидкої зміни трендів у бьюті-індустрії, ефективне управління маркетинговою діяльністю є ключовим фактором успіху. Робота охоплює теоретичні аспекти маркетингових стратегій, їх класифікацію та етапи розробки. Метою роботи є визначення актуальних маркетингових стратегій для бьюті-салонів, аналіз сучасних тенденцій у галузі та розробка рекомендацій для покращення взаємодії з цільовою аудиторією. Об’єктом дослідження є процес формування маркетингових дій для салону краси «ButterFly», а предметом – теоретичні та методологічні аспекти цього процесу. Завдання роботи: визначення сутності маркетингової стратегії та її класифікація; розгляд етапів розробки маркетингової стратегії; проведення аналізу ринку салонів краси в Україні; аналіз маркетингової діяльності салону краси «ButterFly»; дослідження поточного стану маркетингової стратегії салону; розробка заходів для удосконалення маркетингової стратегії салону; оцінка ефективності запропонованих заходів. Об’єктом дослідження є процес формування та визначення маркетинговий дій для Салон краси «ButterFly». Предметом дослідження є теоретичні, методологічні, науково-прикладні аспекти формування маркетингової стратегії. Практична значимість одержаних результатів полягає у тому, що використані інноваційні підходи просування Салону краси «ButterFly» та удосконалення його маркетингової стратегії. У першому розділі розглянуто сутность маркетингової стратегії та її класифікація розглянуто етапи розробки маркетингової стратегії та проведено аналізу ринку салонів краси в Україні. У другому розділі досліджено конкурентне середовище салону краси «ButterFly», його мікро- та макросередовище роботи, досліджено поточний стан маркетингової стратегії салону. У третьому розділі запропоновано заходи для удосконалення маркетингової стратегії салону а також проведена оцінка ефективності запропонованих заходів.Item Удосконалення комплексу маркетингу для підприємства у сфері управління відходами(Сумський державний університет, 2023) Корощенко, В.О.Кваліфікаційна робота складається з 39 сторінок тексту, 3 розділів, 1 таблиці, 6 рисунків та списку з 29 використаних джерел. Актуальність теми роботи полягає у необхідності адаптації маркетингової діяльності підприємства управління відходами, для існування та конкурентоспроможності на ринку надання послуг. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження передумов адаптації маркетингової діяльності підприємства управління відходами та розробка рекомендацій щодо її вдосконалення на прикладі ТОВ «Центр управління відходами». Завдання роботи: аналіз комплексу маркетингу ТОВ «Центр управління відходами», адаптація маркетингової діяльності ТОВ «Центр управління відходами» до умов воєнного стану, рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства з управління відходами ТОВ «Центр управління відходами». Об’єктом дослідження є аналіз маркетингової діяльності підприємства управління відходами. Методи дослідження – теоретичний метод, аналіз, синтез, спостереження, опитування, порівняння, узагальнення та статистичний аналіз. Наукова новизна дослідження: на основі рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства з управління відходами була надана стратегія для подальшого розвитку. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо ефективної маркетингової діяльності підприємства з управління відходами ТОВ «Центр управління відходами», що забезпечить посилення конкурентоспроможної позиції на ринку надання послуг. У першому розділі розглянуто теоретико-методологічні засади формування комплексу маркетингових комунікацій. У другому розділі досліджено аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Центр управління відходами». У третьому розділі представлено аналіз та вдосконалення маркетингової діяльності підприємства у сфері управління відходами, а також прогнозування ефективності застосування комплексу маркетингу.Item Формування маркетингової стратегії аграрного підприємства(Сумський державний університет, 2023) Рудецька, К.С.Кваліфікаційна робота складається з 77 сторінок тексту, 3 розділів, 4 формул, 28 таблиць, 14 рисунків та списку з 59 використаних джерел. Актуальність теми роботи полягає у необхідності наукового обґрунтування ефективних стратегічних напрямів маркетингової діяльності підприємства, які б враховували сучасні умови економічної та політичної нестабільності та передбачали активне використання сучасних цифрових інструментів. Метою кваліфікаційної роботи є теоретичне обґрунтування значення та особливостей формування маркетингової стратегії аграрного підприємства та розробка науково-практичних пропозицій з метою підвищення її ефективності. Завдання роботи: дослідити теоретико-методичні аспекти формування маркетингової стратегії підприємства; проаналізувати сучасний стан маркетингової діяльності аграрного підприємства та виявити основні проблеми, пов’язані з станом стратегічного планування; розробити маркетингову стратегії аграрного підприємства в умовах цифровізації; сформувати рекомендації щодо впровадження розроблених стратегій для ТОВ «ФГ Успенське 1» Об’єктом дослідження є процес формування маркетингової стратегії аграрного підприємства. Предметом дослідження є теоретичні й методичні засади формування маркетингової стратегії аграрного підприємства. Методи дослідження – монографічний метод, статистичний аналіз, методи економіко-математичного моделювання, аналіз і синтез, структурний і порівняльний аналіз. Наукова новизна дослідження: розроблено стратегію діджиталізації маркетингу для аграрного підприємства та обґрунтовано прогнозні сценарії конкурентоспроможності логістичної системи підприємства на основі методу нейронних мереж. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо розробки та впровадження маркетингової стратегії підприємству ТОВ «ФГ Успенське 1». У першому розділі розглянуто сутність і значення маркетингової стратегії аграрного підприємства, визначені особливості формування стратегічних напрямів маркетингової діяльності аграрного підприємства, проаналізовані методичні підходи у формуванні стратегій маркетингової діяльності підприємства. У другому розділі досліджено процес формування стратегічних напрямів маркетингової діяльності підприємства, проведено організаційно - економічну характеристику підприємства, здійснено оцінювання його маркетингової діяльності, досліджено систему стратегічного планування маркетингової діяльності на досліджуваному аграрному підприємстві. У третьому розділі виконано обґрунтування вибору стратегічного напрямку маркетингової діяльності підприємства, зокрема здійснено стратегічний моніторинг конкурентного маркетингового середовища аграрного підприємства і запропоновано маркетингову стратегію розвитку аграрного підприємства в умовах діджиталізації, обґрунтовано напрямки покращення логістичної системи підприємства.Item Оцінка потенціалу соціальних мереж для промоції бізнесу(Сумський державний університет, 2023) Макарова, М.Ю.Актуальність теми роботи полягає у стрімкому розвитку соціальних мереж, як інструменту для просування бізнесу. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та оцінка потенціалу соціальних мереж для промоції бізнесу Завдання роботи: аналіз соціальних мереж, як інструменту реалізації бізнес-ідей, оцінити переваги та недоліки ведення бізнесу в соціальних мережах та економічну ефективність в цілому, охарактеризувати та оцінити стратегії і методи просування в соціальних мережах. Об’єктом дослідження є соціальні мережі, зокрема просування магазину «Amigo.hookah.shop». Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо покращення маркетингової діяльності підприємства в соціальних мережах. У першому розділі розглянуто особливості та цілі маркетингу в соціальних мережах, досліджено ключові соціальні мережі для промоції бізнесу та оцінені переваги та недоліки присутності компанії в соціальних мережах. У другому розділі визначені алгоритми для створення сторінки бізнеспроекту, особливості контенту, проаналізовані методи просування та SMM стратегії. У третьому розділі проаналізовані результати маркетингу в соціальних мережах магазину «Amigo hookah shop» та запропоновані рекомендації щодо покращення маркетингової діяльності підприємства.Item Маркетингова діяльність торговельно-посередницького підприємства(Сумський державний університет, 2022) Олефіренко, Є.С.Актуальність теми роботи полягає у необхідності наукового обґрунтування результативних підходів до розробки методів підвищення якості маркетингової діяльності підприємства. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретико-прикладних основ маркетингової діяльності підприємства та розробка шляхів її покращення. Завдання роботи: аналіз стану маркетингової діяльності торговельного підприємства; дослідження специфіки та кон’юктури ринку на якому працює компанія; дослідження теоретичних підходів до розробки маркетингової діяльності підприємства; на прикладі ТОВ «ДУО КРАФТ» дослідити маркетингову діяльність та розробити шляхи її вдосконалення Об’єктом дослідження є процес маркетингової діяльності торговельного підприємства. Предметом дослідження є маркетингова діяльність підприємства на ринку мінеральних добрив та агрохимікатів. Методи дослідження – аналіз і синтез, статистичний аналіз, структурний і порівняльний аналіз. Наукова новизна дослідження: аналіз стану маркетингової діяльності на підприємстві, та розробка плану її покращення на ТОВ «ДУО КРАФТ». Практична значущість дослідження полягає у розробленні шляхів покращення маркетингової діяльності ТОВ «ДУО КРАФТ»». У першому розділі було вивчино теоретичні основи маркетингової діяльності підприємства, її сутність та значення. Дослідили стан та перспективи розвитку ринку пестицидів та агрохімікатів України. За допомогою сервісу Google trends провели аналіз динаміки запитів основних дистриб'юторів України та ключових термінів. 5 У другому розділі була дана загальна характеристика ТОВ «ДУО КРАФТ», досліджена сфера її маркетингової діяльності, зроблений аналіз основних конкурентів та вивчена маркетингова взаємодія підприємства зі стейкхолдерами. У третьому розділі розроблені шляхи та методи для покращення якості маркетингової діяльності підприємства та визначені перспективи розвитку компанії на ринку засобів захисту рослин та мінеральних добрив.Item Вплив Covid-19 на маркетингову діяльність медичних закладів(Сумський державний університет, 2022) Корощенко, В.О.Актуальність теми роботи полягає у необхідності адаптації маркетингової діяльності медичних закладів до умов пандемії COVID-19, для існування та конкурентоспроможності на ринку надання медичних послуг. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження передумов адаптації маркетингової діяльності медичних закладів та розробка рекомендацій щодо її вдосконалення на прикладі медичного центру «Мед-Союз». Завдання роботи: дослідити теоретичні аспекти маркетингової діяльності медичних закладів в умовах пандемії; проаналізувати нові тренди та підходи у маркетингу; оцінити сучасний стан конкурентоспроможності медичного центру «Мед-Союз»; сформувати рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності медичного центру «Мед-Союз» в умовах карантину та розробити медіаплан на 3 місяці. Об’єктом дослідження є аналіз впливу пандемії на маркетингову діяльність сфери охорони здоров’я. Методи дослідження – теоретичний метод, аналіз, синтез, спостереження, опитування, порівняння, узагальнення та статистичний аналіз. Наукова новизна дослідження: на основі рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності медичного центру «Мед-Союз» розроблено медіаплан, який враховує особливості діяльності під час пандемії, тренди та нові стратегії. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо ефективної маркетингової діяльності медичного закладу «Мед-Союз» під час COVID-19, що забезпечить посилення конкурентоспроможної позиції на ринку надання послуг. У першому розділі розглянуто загальний вплив COVID-19 на сферу охорони здоров’я в Україні, інновацію маркетингових стратегій та їх вплив на сферу охорони здоров’я. У другому розділі досліджено адаптацію маркетингової діяльності до умов пандемії COVID-19 на прикладі місцевої приватної клініки «Мед-Союз». У третьому розділі представлено рекомендації щодо вдосконалення маркетингової стратегії медичного закладу під впливом пандемії та розроблено медіаплан на 3 місяці з їх урахуванням.Item Удосконалення комплексу маркетингу підприємства меблевої галузі за рахунок впровадження інновацій (на прикладі ТОВ "Familia")(Сумський державний університет, 2021) Товстий, В.О.Актуальність теми роботи полягає у необхідності аналізу особливостей маркетингової діяльності та інновації підприємства-виробника меблів та столярних виробів, пошуку ефективних її шляхів. Мета бакалаврського дослідження: на основі теоретичних та практичних засад проаналізувати і охарактеризувати особливостей маркетингової діяльності та онлайн маркетингу підприємства-виробника меблів та столярних виробів, визначити шляхи її удосконалення. Завдання роботи: розкриття теоретичних засад маркетингової діяльності в умовах ринку; аналіз організації маркетингової діяльності компанії компанія «FAMILIA», зокрема, аналіз її господарсько-економічної діяльності, конкурентоспроможності, цільової аудиторії.; Розгляд системи та методів організації комунікаційної та збутової діяльності та аналіз її ефективності. Об’єктом дослідження є процес Удосконалення комплексу маркетингу підприємства меблевої галузі за рахунок впровадження інновацій підприємствавиробника меблів та столярних виробів. Предметом дослідження організація маркетингової діяльності діючого підприємства- виробника меблів та столярних виробів, компанія «FAMILIA». Методи дослідження – аналіз і синтез, статистичний аналіз, методи економіко- математичного моделювання, структурний і порівняльний аналіз. Наукова новизна дослідження: розроблено принципи організації комунікаційної та збутової діяльності та здійснено аналіз її ефективності. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо впровадження механізму ефективного управління маркетинговою діяльністю. Апробація результатів роботи підтверджується публікацією тез доповідей на міжнародних науково-практичних конференціях за темою роботи.Item Дослідження та впровадження маркетингових активностей для розвитку софтверного продукту на ринку Сполучених Штатів(Сумський державний університет, 2021) Белокур, С.А.Об`єкт дослідження – ринок та технологічні підприємства Сполучених Штатів та Европи. Мета даної роботи – дослідження та впровадження маркетингових активностей для підприємств у сфері інформаційних технологій задля підвищення конкурентних переваг. Задля поставленої мети використано такі методи: аналіз технологічного ринку Сполучених Штатів та Європи; проведення бібліографічного аналізу маркетингових досліджень у сфері інформаційних технологій та бізнесу; дослідження сучасних методів та рекомендації вдалих інструментів для технологічних підприємств для розвитку маркетингу у сфері IT. У розділі 1 «Бібліографічний аналіз області досліджень маркетингу та інформаційних технологій» розглянуто проблеми дослідження та поглибленого аналізу особливостей розвитку наукових досліджень у галузі інформаційних технологій. У розділі 2 «Аналіз ринку інформаційних технологій у Сполучених Штатах» розглянуто сучасні дослідження щодо ринку інформаційних технологій, а також маркетингової складової . У розділі 3 «Маркетинг у сфері інформаційних технологій» розроблено практичний підхід, щодо використання сучасних маркетингових методів та рекомендовані інструменти для просування та підняття іміджу для компаній у сфері IT. Результати, отримані в роботі, містять практичну складову та рекомендації для компаній у сфері IT. Кожний запропонований метод, інструмент, або активність можуть бути використані задля підвищення конкурентоспроможності роздрібної мережі.