Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Item
    Маркетинг міжнародних програм студентської мобільності
    (Сумський державний університет, 2019) Захарченко, Д.О.
    Глобалізаційні процеси і можливості, відкритість кордонів, міжкультурне середовище обумовлюють підвищення рівня зацікавленості у програмах мобільності серед молоді. Так кількість проектів для обміну досвідом, стажування чи навчання зростає з геометричною прогресією. При цьому з кожним роком роботодавці все частіше запитують про володіння хоча б однією іноземною мовою та досвід роботи у мультикультурному середовищі. З іншої сторони, низький рівень поінформованості молоді про можливості мобільності обмежують можливості їх повноцінного залучення до таких програм. У зв`язку з цим актуальності набувають питання щодо якісного просування програм мобільності.
  • Item
    Ефективність email маркетингу компанії: медіа-моніторинг і аналітика
    (Сумський державний університет, 2019) Шкірман, В.В.
    Мета дипломної кваліфікаційної роботи – на основі теоретичних та практичних засад проаналізувати і охарактеризувати організацію Email-маркетингу, визначити її ефективність та запропонувати шляхи удосконалення. Об’єктом дослідження виступає процес Email-маркетингу у мережі Інтернет. Предметом дослідження – напрямки організації Email-маркетингу на основі використання Інтернет-ресурсу на підприємстві. При написанні бакалаврської роботи використано методи логічного узагальнення, аналізу, табличний - для дослідження динаміки зміни економічних показників за 2016 – 2018 роки. Інформаційною базою дослідження слугували законодавчі та інші нормативні документи, статистичні матеріали, звіти підприємства, навчальна література, наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених з теми дослідження, Інтернет-джерела.
  • Item
    Дизайн підхід у маркетингових дослідженнях
    (Сумський державний університет, 2019) Морозов, М.О.
    Мета роботи: знаходження переваг дизайн-підходу в маркетингових дослідженнях перед традиційними та пошук можливості поєднання й інтеграції підходів, задля впровадження найкращого бізнес-рішення та вибору найбільш вірної стратегії розвитку продукту. Ціль роботи: показати недоліки типових маркетингових досліджень, які застосовуються переважною більшістю компаній України та Європи, та запропонувати вдосконалленя підходу до аналізу ринку, використовуючи дизайн-підхід як основоположний всього дослідницького процесу. Об'єкт дослідження: недосконалість традиційного підходу в маркетингових дослідженнях. Предмет дослідження: способи покращення результатів маркетингових досліджень за допомогою впровадження дизайн підходу.
  • Item
    Дизайн-підхід в маркетингових дослідженнях
    (Сумський державний університет, 2019) Морозов, М.О.
    Знаходження переваг дизайн-підходу в маркетингових дослідженнях перед традиційними та пошук можливості поєднання й інтеграції підходів, задля впровадження найкращого бізнес-рішення та вибору найбільш вірної стратегії розвитку продукту.