Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування

Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Item
    Процес створення цифрового бізнесу: маркетинг і комерціалізація
    (Сумський державний університет, 2022) Рева, А.С.
    Актуальність теми роботи полягає у визначенні рентабельності двох кардинально-різних видів бізнесу - офлайн та онлайн, особливо в воєнному положенні та кризових світових умовах. Метою бакалаврського дослідження є доказ простоти створення та перевтілення фізичного бізнесу на цифровий на прикладі художньої діяльності. На основі дипломної роботи майже кожен підприємиць може опанувати онлайн бізнес та перевтілити фізичний бізнес на цифровий повністю або частково. Завдання роботи: дослідити теоретичні та практичні аспекти онлайн та офлайн бізнесів, їх кардинальну різницю та схожі аспекти. Дослідити цифрові платформи та варіанти співпраці з ними. Об’єктом дослідження є процес управління фізичним та цифровим бізнесом творчої художньої діяльності на прикладі магазину з цифровими товарами (пензлями для малювання). Предметом дослідження є теоретичні й методичні засади стратегічного управління прибутком цифрового та офлайн бізнесів художньої діяльності. Методи дослідження – аналіз і синтез, статистичний аналіз, структурний і порівняльний аналіз. Наукова новизна дослідження: розроблено концепцію і моделі механізму управління прибутком цифрового магазину, що на відміну від існуючих фізичних магазинів враховують кризові умови країни, світу та ризики ведення воєнних дій. Практична значущість дослідження полягає у формуванні рекомендацій щодо впровадження механізму ефективного управління прибутком в будь-яких світових обставинах, вихід на зарубіжні ринки, опанування онлайн бізнесу. У першому розділі визначені особливості управління прибутком підприємств за кризових умов, проаналізовані переваги та недоліки онлайн та офлайн бізнесів, запропонована концепція механізму управління прибутком торговельних підприємств при перерозподілі товарів, послуг в онлайн середовище. У другому розділі був проведений порівняльний аналіз напрямків реалізації потенціалів для створення успішного бізнес проекту, дослуджено теоретико-методічні основи створення офлайн школи з малюванню, були визначені кризові перешкоди, максимальний та мінімальний прибуток, точка беззбитковості, повноцінний аналіз перспектив офлайн бізнесу. У третьому розділі була розроблена ідея та реалізація цифрового бізнесу на прикладі онлайн школи малювання з продажем цифрових товарів, зазначена маркетингова складова цифрового бізнесу з малювання, запропоновано механізм ефективного управління прибутком з економічним обґрунтуванням ефективності рекомендацій.