Видання зареєстровані авторами шляхом самоархівування
Permanent URI for this communityhttps://devessuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1
Browse
Search Results
Item Модернізація політики просування на книжковому ринку (на прикладі магазину "Книголюб" у м. Суми)(Сумський державний університет, 2019) Росюк, О.В.Актуальність роботи полягає в тому, що покращення комунікаційної політики обраного закладу допоможе привабити нових покупців та утримати постійних клієнтів, покращити якість обслуговування та витіснити вже існуючих конкурентів. Об’єкт дослідження – магазин «Книголюб» у м. Суми. Предметом дослідження є – розроблення маркетингових комунікацій шляхом аналізу послуг, які надаються в закладі та існуючих проблем, пов'язаних з її наданням. Метою даної роботи є – виявлення найважливіших засобів комунікацій для покращення роботи компанії та модернізація комунікаційної політики .